SRAM ETAP
Als ik dit allemaal zo lees snap ik weer helemaal waarom ik die electronische zooi niet op mijn fiets wil hebben. Mijn kabeltjes doen het altijd en de derailleurs zijn zonder die motortjes stukken mooier.
When I see a person on a bicycle I have hope for the future of the human race.
- H.G. Wells
- H.G. Wells
-
- Forum-lid HC
Ga eens met een mtb met di2 rijden op een nl baantje waar je continu aan het schakelen bent, dan kom je er snel achter dat het echt een enorm voordeel is electronische schakelen.
Een auto zit ook vol met electronica, sta je nu vaker stil dan vroeger?
Goed electronisch remmen hoeft van mij ook nog ff niet op de fiets
Een auto zit ook vol met electronica, sta je nu vaker stil dan vroeger?
Goed electronisch remmen hoeft van mij ook nog ff niet op de fiets
Vaker stil sta ik niet, maar als er een keer wat mee is dan kom je zonder pc nergens meer...
En ik mtb niet, dus dat probleem speelt niet.
En ik mtb niet, dus dat probleem speelt niet.
When I see a person on a bicycle I have hope for the future of the human race.
- H.G. Wells
- H.G. Wells
-
- Forum-lid
Ik heb zelf Ultegra Di2 en het schakelt geweldig.Dit nieuwe systeem van Sram lijkt me ook geweldig.Het is niet zo dat ik het moet hebben,maar als Elektronica fanaat is elk nieuw systeem toch wel weer aanlokkelijk om het te hebben en uit te proberen.Alleen moeten de kinderziektes,die zeker nog zullen optreden,wel verholpen zijn.Dus wachten we eerst nog op berichten van gebruikers met ervaring.
Het lijkt mij in ieder geval een systeem waar Shimano en Campa niet achter mogen blijven.
Het lijkt mij in ieder geval een systeem waar Shimano en Campa niet achter mogen blijven.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Qua verkoop van EPS blijft Campa denk ik al ver achter.
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Ik denk dat Sram wel met iets moest komen en met het draadloos in ieder geval een nieuw gimmick heeft geintroduceerd. Voor de rest heeft Sram nog alles te bewijzen en zijn de twee andere merken gewoon een heel stuk verder.Het lijkt mij in ieder geval een systeem waar Shimano en Campa niet achter mogen blijven.
Ik vermoed dat Sram met de Etap Campagnolo achterna gaat en de Di2 qia verkochte aantallen niet achterhaald gaat worden.
-
- Forum-lid HC
is er voor etap ook een app waarmee je van alles zelf ik kan stellen, net zoals di2
- daniel1975
- Forum-lid HC
Wat voegt die app toe?
Less is bore
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
app?