Tour de France 2011
-
- Forum-lid
Rabobank :
Robert Gesink, Laurens ten Dam, Bauke Mollema, Lars Boom, Maarten Tjallingii, Luis Leon Sanchez, Carlos Barredo, Juan Manuel Garate en Grischa Niermann.
QuickStep:
Tom Boonen, Sylvain Chavanel, Gerald Ciolek, Dries Devenys, Kevin De Weert, Jerome Pineau, Gert Steegmans, Niki Terpstra en Addy Engels.
Euskaltel-Euskadi:
Samuel Sanchez, Egoi Martínez, Gorka Verdugo, Amets Txurruka, Rubén Pérez, Iván Velasco, Alan Pérez en de Tourdebutanten Pablo Urtasun en Gorka Izagirre.
BMC:
C. Evans, B. Bookwalter, G. Hincapie, S. Morabito, M. Schär, I. Santaromita, M. Quinziato, M. Burghardt, A. Moinard
Saxo Bank - SunGard:
A. Contador, R. Porte, C.A. Sørensen, N. Sørensen, J. Hernandez, D. Navarro, B. Noval, M. Tossato, B. Vandborg
Ag2r-La Mondiale:
N. Roche, B. Kadri, J. Peraud, J. Gadret, C. Riblon, H. Dupont
Cofidis:
D. Moncoutié, R. Taaramae, S. Dumoulin, J. El Farès, N. Vogondy, T. Gallopin, M. Buffaz
Europcar:
T. Voeckler, C. Gautier, P. Rolland, A. Charteau, C. Kern
FDJ:
S. Casar, P. Fédrigo, J. Roy, A. Roux, R. Pauriol, Y. Hutarovich
Saur-Sojasun:
J. Coppel, A. Coyot, J. Hivert, J. Engoulvent, Y. Talabardon
Radioshack:
Chris Horner, Levi Leipheimer, Andreas Kloeden, Janez Brajkovic, Markel Irizar, Haimar Zubeldia, Dmitriy Muravyev, Sérgio Paulinho, Yaroslav Popovych.
Team Sky:
B. Wiggins, R. Uran, E. Boasson-Hagen, B. Swift, S. Gerrans, G. Thomas, J.A. Flecha, C. Knees, X. Zandio.
Vacansoleil-DCM:
J. Hoogerland, L. Westra, R. Ruijgh, W. Poels, B. Bozic, M. Marcato, R. Feillu, B. Leukemans, T. de Gendt
Omega Pharma-Lotto:
J. Van den Broeck, J. Roelandts, P. Gilbert, J. Vanendert, J. Van de Walle, F. Willems, A. Greipel, S. Lang, M. Sieberg
Liquigas-Cannondale:
I. Basso, D. Oss, A. Vanotti, P. L. Borghini, F. Sabatini, S. Szmyd, M. Bodnar, M. Paterski, K. Koren
Astana:
A. Vinokourov, R. Di Gregorio, D.Fofonov, A.Grivko, M. Iglinskiy, R. Kreuziger, P. Tiralongo, T. Vaitkus, A. Zeits
Robert Gesink, Laurens ten Dam, Bauke Mollema, Lars Boom, Maarten Tjallingii, Luis Leon Sanchez, Carlos Barredo, Juan Manuel Garate en Grischa Niermann.
QuickStep:
Tom Boonen, Sylvain Chavanel, Gerald Ciolek, Dries Devenys, Kevin De Weert, Jerome Pineau, Gert Steegmans, Niki Terpstra en Addy Engels.
Euskaltel-Euskadi:
Samuel Sanchez, Egoi Martínez, Gorka Verdugo, Amets Txurruka, Rubén Pérez, Iván Velasco, Alan Pérez en de Tourdebutanten Pablo Urtasun en Gorka Izagirre.
BMC:
C. Evans, B. Bookwalter, G. Hincapie, S. Morabito, M. Schär, I. Santaromita, M. Quinziato, M. Burghardt, A. Moinard
Saxo Bank - SunGard:
A. Contador, R. Porte, C.A. Sørensen, N. Sørensen, J. Hernandez, D. Navarro, B. Noval, M. Tossato, B. Vandborg
Ag2r-La Mondiale:
N. Roche, B. Kadri, J. Peraud, J. Gadret, C. Riblon, H. Dupont
Cofidis:
D. Moncoutié, R. Taaramae, S. Dumoulin, J. El Farès, N. Vogondy, T. Gallopin, M. Buffaz
Europcar:
T. Voeckler, C. Gautier, P. Rolland, A. Charteau, C. Kern
FDJ:
S. Casar, P. Fédrigo, J. Roy, A. Roux, R. Pauriol, Y. Hutarovich
Saur-Sojasun:
J. Coppel, A. Coyot, J. Hivert, J. Engoulvent, Y. Talabardon
Radioshack:
Chris Horner, Levi Leipheimer, Andreas Kloeden, Janez Brajkovic, Markel Irizar, Haimar Zubeldia, Dmitriy Muravyev, Sérgio Paulinho, Yaroslav Popovych.
Team Sky:
B. Wiggins, R. Uran, E. Boasson-Hagen, B. Swift, S. Gerrans, G. Thomas, J.A. Flecha, C. Knees, X. Zandio.
Vacansoleil-DCM:
J. Hoogerland, L. Westra, R. Ruijgh, W. Poels, B. Bozic, M. Marcato, R. Feillu, B. Leukemans, T. de Gendt
Omega Pharma-Lotto:
J. Van den Broeck, J. Roelandts, P. Gilbert, J. Vanendert, J. Van de Walle, F. Willems, A. Greipel, S. Lang, M. Sieberg
Liquigas-Cannondale:
I. Basso, D. Oss, A. Vanotti, P. L. Borghini, F. Sabatini, S. Szmyd, M. Bodnar, M. Paterski, K. Koren
Astana:
A. Vinokourov, R. Di Gregorio, D.Fofonov, A.Grivko, M. Iglinskiy, R. Kreuziger, P. Tiralongo, T. Vaitkus, A. Zeits
Cannondale SuperSix EVO Hi-Mod
Cervélo R3SL
BMC CX02
Cervélo R3SL
BMC CX02
http://www.nu.nl/sport/2546982/posthuma ... -tour.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Daarmee komen "we" toch al op twaalf landgenoten.
Daarmee komen "we" toch al op twaalf landgenoten.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
eerlijk gezegd zijn dat geen namen die op mijn lijstjes staanjob-rolde schreef:Wat denken jullie eigenlijk van Nicolas roche? Is ie weer in staat om top 15 te rijden? Na die blessure.
Zelf denk ik dat Ben Swift van Sky het goed gaat doen in de spurts.
maar dat zou ook kunnen onthullen dat ik er geen verstand van heb
Ook Garmin-Cervelo met nieuwe shirtjes in de tour.
http://www.demorgen.be/dm/nl/4712/Tour- ... Tour.dhtml
Persoonlijk vind ik het wel mooi.
Als je te vroeg juicht, heb je in ieder geval lol gehad.
http://www.cyclingnews.com/news/photo-g ... esentation" onclick="window.open(this.href);return false;
Echt als je dit stukje leest, zie je dat Contador als enige werd uitgefloten en geboe-ed door het Franse publiek. Ik word echt zo moe van die Fransen soms en hun overtrokken chauvinistische reactie. Ook bij Roland Garros kan ik me daar zo heerlijk aan irriteren, je zult het bij een andere grand slam ook nooit zien, maar als er een niet Franse tennisser ook maar een keer de wenkbrauwen fronst richting een umpire dan staan gelijk alle Fransen op hun achterste benen en is het gefluit oorverdovend.
En nu met Contador ook weer, ik kan het me niet voorstellen dat ze hem nu alsnog schorsen. De UCI kan het aan de ene kant gewoon niet meer maken om hem dadelijk na al het geprocedeer in een keer 3 grote ronde prijzen af te pakken. Als het bewijs toch echt zo onomstotelijk was en de regels zo glashelder dan heb je er toch niet zo lang voor nodig om iemand correct door de gerechtelijke procedure te laten wandelen?
Ik hoop echt van harte dat Contador iedereen er snoeihard af fietst en hopelijk een keer in een tweestrijd met een Fransoos naar de finish rijdt en dan de zege kado geeft, maar op het laatste moment: oh nee, toch niet, xxx Bertje!
Dan maar gehaat in Frankrijk, i.p.v. z'n pistool-dingetje op de disc een middelvinger....
Echt als je dit stukje leest, zie je dat Contador als enige werd uitgefloten en geboe-ed door het Franse publiek. Ik word echt zo moe van die Fransen soms en hun overtrokken chauvinistische reactie. Ook bij Roland Garros kan ik me daar zo heerlijk aan irriteren, je zult het bij een andere grand slam ook nooit zien, maar als er een niet Franse tennisser ook maar een keer de wenkbrauwen fronst richting een umpire dan staan gelijk alle Fransen op hun achterste benen en is het gefluit oorverdovend.
En nu met Contador ook weer, ik kan het me niet voorstellen dat ze hem nu alsnog schorsen. De UCI kan het aan de ene kant gewoon niet meer maken om hem dadelijk na al het geprocedeer in een keer 3 grote ronde prijzen af te pakken. Als het bewijs toch echt zo onomstotelijk was en de regels zo glashelder dan heb je er toch niet zo lang voor nodig om iemand correct door de gerechtelijke procedure te laten wandelen?
Ik hoop echt van harte dat Contador iedereen er snoeihard af fietst en hopelijk een keer in een tweestrijd met een Fransoos naar de finish rijdt en dan de zege kado geeft, maar op het laatste moment: oh nee, toch niet, xxx Bertje!
Dan maar gehaat in Frankrijk, i.p.v. z'n pistool-dingetje op de disc een middelvinger....
Ik vind het dan weer foeilelijk. Ieder z'n dingdeijn schreef:Ook Garmin-Cervelo met nieuwe shirtjes in de tour.
Ja, ach, die Fransen... Als het maar bij fluiten blijft en ze hem niet van de fiets rammen... Waar je soms wel bang voor kunt zijn, met name tijdens de bergetappes.frank8610 schreef:http://www.cyclingnews.com/news/photo-g ... esentation
En nu met Contador ook weer, ik kan het me niet voorstellen dat ze hem nu alsnog schorsen. De UCI kan het aan de ene kant gewoon niet meer maken om hem dadelijk na al het geprocedeer in een keer 3 grote ronde prijzen af te pakken. ...
Die druk opbouwen door Contador is volgens mij juist ook onderdeel van de taktiek om er onder uit te kunnen komen.
Yup: http://sports-livez.com/channel/ch-3.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Wat heeft het gefluit tegen Contador dan met chauvinisme te maken?frank8610 schreef:http://www.cyclingnews.com/news/photo-g ... esentation
Echt als je dit stukje leest, zie je dat Contador als enige werd uitgefloten en geboe-ed door het Franse publiek. Ik word echt zo moe van die Fransen soms en hun overtrokken chauvinistische reactie.