Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

NOS vs Sporza vs Eurosport

NoChain
Forum-lid

NoChain 04 mar 2017 22:20

Moest ieder bekend persoon twitter verlaten na een comment als "Met zen allen daarheen" dan zou het wel erg leeg zijn op de sociale media. Niet dat ik zo'n berichten goedkeur maar het is toch wel een stevig potje aanstellerij.

dario
Forum-lid

dario 05 mar 2017 09:20

Mocht ieder bekend persoon twitter verlaten...
...dan zou dat niet echt een groot gemis betekenen voor de mensheid.

En als ieder onbekend persoon dan ook nog eens twitter verlaat, komt het misschien ooit nog wel goed. :winkthumb:
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 05 mar 2017 09:38

NoChain schreef:Moest ieder bekend persoon twitter verlaten na een comment als "Met zen allen daarheen" dan zou het wel erg leeg zijn op de sociale media. Niet dat ik zo'n berichten goedkeur maar het is toch wel een stevig potje aanstellerij.
Kansloze volk wat haar persoonlijk loopt af te zeiken op basis van commerciële beslissingen van haar werkgever en de Belgische publieke omroep, dan snap je echt niet hoe deze wereld werkt.

Overigens is dit ook niet bepaald de eerste keer dat ze op Twitter een bak stront over zich heen krijgt, zonder dat daar enige aanleiding voor is. Dit zal dus meer de spreekwoordelijke druppel zijn.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

mtbfool
Forum-lid

mtbfool 05 mar 2017 09:44

Inderdaad, wat heeft Jose niet goed gedaan dan ???? Ik waardeer haar commentaar op Eurosport, ze doet het in mijn bescheiden opinie niet beter of slechter dan anderen. Dat mensen aanstoot nemen aan het feit dat Eurosport het wielrennen uitzend is hun eigen tekortkoming. Dat een presentator afgerekent word op het feit dat hun baas iets uitzend is er echt wel ver over. Je kan een discussie starten of het wel of geen bedreiging vormt, feit is dat Jose het als een bedreiging ziet en dat is al erg genoeg. Leven en laten leven is op Twitter niet meer van deze tijd schijnbaar. Mensen die dat doen net zoals tegen Jose Been zijn gewoon zielige losers, niet meer en niet minder.
250 KM vaste mtb route rond Helmond.
jvandijk1962@gmail.com
http://www.offroadbikers.eu

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 05 mar 2017 11:03

Ik denk niet dat de reacties richting haar betrekking hebben op het feit de Eurosport veel rechten heeft gekocht.
Want Traksel, Boogie of Bellegooien krijgen veel minder kritiek. Zal dus toch iets met haar stijl te maken hebben.
Less is bore

havana
Forum-lid HC

Gebruikersavatar havana 05 mar 2017 11:10

Ze kreeg altijd al veel kritiek, het is nu gewoon meer geworden omdat Eurosport de Italiaanse koersen exclusief gaat uitzenden.

Karl66
Forum-lid

Karl66 05 mar 2017 11:31

Kritiek mag natuurlijk, het gaat alleen over de manier waarop en die is beneden alle peil.

Karl Vannieuwkerke moet natuurlijk ook niet over Eurosport klagen. Als hij wil klagen, dan moet hij bij zijn werkgever zijn die blijkbaar niet wilde betalen voor de Italiaanse koersen. En je kan van Eurosport zeggen wat je wil, maar ze zenden veel meer wielrennen uit dan wie ook, inclusief Sporza. Zoals gisteren de samenvatting van de vrouwenwedstrijd, vorig jaar de topcompetitie en dan heb ik het niet eens over allerlei kleine koersen, waar je vroeger alleen over in de krant las.
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets

Oppbogga
Forum-lid

Oppbogga 05 mar 2017 11:58

dario schreef:Mocht ieder bekend persoon twitter verlaten...
...dan zou dat niet echt een groot gemis betekenen voor de mensheid.

En als ieder onbekend persoon dan ook nog eens twitter verlaat, komt het misschien ooit nog wel goed. :winkthumb:
+10
...

i-mac

i-mac 05 mar 2017 12:21

Karl66 schreef:Kritiek mag natuurlijk, het gaat alleen over de manier waarop en die is beneden alle peil.

Karl Vannieuwkerke moet natuurlijk ook niet over Eurosport klagen. Als hij wil klagen, dan moet hij bij zijn werkgever zijn die blijkbaar niet wilde betalen voor de Italiaanse koersen. En je kan van Eurosport zeggen wat je wil, maar ze zenden veel meer wielrennen uit dan wie ook, inclusief Sporza. Zoals gisteren de samenvatting van de vrouwenwedstrijd, vorig jaar de topcompetitie en dan heb ik het niet eens over allerlei kleine koersen, waar je vroeger alleen over in de krant las.
Idd, Karl moet niet klagen bij de media.

Dat Eurosport veel wielrennen uitzend, dat zal wel kloppen. Vraag is hoeveel mensen er Eurosport opzetten om de koersen effectief te volgen. In België weinig denk ik.

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 05 mar 2017 13:47

Ik zat afgelopen seizoen al vaak op Eurosport ivm de commentatoren (op 1 na :mrgreen: )Enige die ik op de publieke zenders (nl&be) prettiger vind is Danny N.
Less is bore

Karl66
Forum-lid

Karl66 05 mar 2017 14:54

i-mac schreef: Idd, Karl moet niet klagen bij de media.

Dat Eurosport veel wielrennen uitzend, dat zal wel kloppen. Vraag is hoeveel mensen er Eurosport opzetten om de koersen effectief te volgen. In België weinig denk ik.
Dus in België lopen er geen echte fans rond? Anders zouden ze namelijk wel overschakelen naar Eurosport als Sporza niet uitzendt :D

Maar gelukkig blijkt dat wel mee te vallen, Toen Sporza de Ronde van Zwitserland niet uitzond, ging het aantal kijkers van Eurosport spontaan van minder dan 100.000 naar 400.000.
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets

Nee_Nee
Forum-lid HC

Nee_Nee 05 mar 2017 16:15

Twee kanttekeningen:
- Max Verstappen kun je ook alleen nog maar achter een betaalmuur bekijken. Gaat het met het wielrennen ook die kant op? Hopelijk niet. De BRT draait nog zonder reclame, dus die kunnen minder bieden dan een commerciele partij. En die zit er niet voor sport in. Die zit er voor het geld in.
- Belgen geven wat mij betreft weergaloos goed wielercommentaar. Die zitten "in de koers". Je merkt aan de kleur van de stemmen dat ze echt betrokken zijn. Dat mis ik bij commentaar bij de NOS en bij Eurosport. Daar hoor je dat die lui hun werk aan het doen zijn.

Plaats reactie