Strava actieve fiets forum leden.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik heb Strava voor stukje registratie, oa van Zwift ritjes.
Wat zijn als die kudo's die ik krijg van totaal onbekenden?
Ik weet wat een koedoe is, maar waarom van onbekenden?
Less is bore
"Een stukje registratie". Werk je bij de overheid ofzo?
"Strava zal in beginsel ingezet worden om de aanpalende processen te monitoren. Als gemeente zetten we zwaar in sport. De aanvliegroute is nog niet geheel helder; ook weten we nog niet hoe hoe de best practices het best kunnen borgen. De go hebben we gegeven, al moeten we op een aantal zaken nog een klap geven. Als we beter zicht hebben hoe het proces geland is, kunnen we kijken of we het separate platform beter in kunnen zetten, zonder daarbij het kostenplaatje uit het oog te verliezen. Het uitrollen zal budgetneutraal gebeuren, in overleg met diverse stakeholders. Een stukje verbinding vinden wij namelijk erg belangrijk".
"Strava zal in beginsel ingezet worden om de aanpalende processen te monitoren. Als gemeente zetten we zwaar in sport. De aanvliegroute is nog niet geheel helder; ook weten we nog niet hoe hoe de best practices het best kunnen borgen. De go hebben we gegeven, al moeten we op een aantal zaken nog een klap geven. Als we beter zicht hebben hoe het proces geland is, kunnen we kijken of we het separate platform beter in kunnen zetten, zonder daarbij het kostenplaatje uit het oog te verliezen. Het uitrollen zal budgetneutraal gebeuren, in overleg met diverse stakeholders. Een stukje verbinding vinden wij namelijk erg belangrijk".
Laatst gewijzigd door havana op 12 jan 2017 16:02, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Forum-lid
Je hebt gewoon fans
Maak joe woar
- opperhoofd
- Forum-lid
@havana
(ook aangemeld trouwens)
(ook aangemeld trouwens)
Als je jezelf hebt aangemeld bij de fietsforumclub - o.a. dit topic - kan je zoiets verwachten, toch.?daniel1975 schreef:Ik heb Strava voor stukje registratie, oa van Zwift ritjes.
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
- daniel1975
- Forum-lid HC
Nee, ik he geen enkele aanvraag gedaan. Compleet onbekenden dus.
En mijn vraag is nog steeds niet beantwoord
En mijn vraag is nog steeds niet beantwoord
Less is bore
-
- Forum-lid
Beschouw het als een 'like' op Facebook...daniel1975 schreef: Ik weet wat een koedoe is, maar waarom van onbekenden?
Tot nu bijgewerkt behalve 2 verzoeken.
Uitstaande verzoeken om lid te worden
Beide zijn niet bekend bij mij.
Cek ..
Bibbiena, Toscana, Italia
AccepterenAfwijzen
Santana Santana
Lagoa Formosa, Minas Gerais, Brazil
Uitstaande verzoeken om lid te worden
Beide zijn niet bekend bij mij.
Cek ..
Bibbiena, Toscana, Italia
AccepterenAfwijzen
Santana Santana
Lagoa Formosa, Minas Gerais, Brazil
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
-
- Forum-lid
Vandaag zonder verdere screening toegelaten tot de groep Ik fiets normaal gesproken mn rondjes in het Engelse platteland, en af en toe gooi ik er een fietsvakantie / tour in. Dit jaar geen grote plannen, behalve pogen de 10.000km grens op de racefiets wel te halen.
Ik had dit topic nog niet gezien. Als Strava fan kan ik natuurlijk niet achterblijven, dus mij meteen aangemeld. Magoo= Marc Goossens (is logisch )
Cannondale SuperSix EVO, Sram Red
Scott Addict R1, DA 7900
Cannondale F29 Alloy 2 SLX/XT
Scott Addict R1, DA 7900
Cannondale F29 Alloy 2 SLX/XT