La Marmotte ZONDAG 2 juli 2017
-
- Forum-lid HC
Moet je iets opsturen? Mij hebben ze niks gevraagd.
Regards From EP
Regards From EP
Ik heb ook geen meel gehad. Je moet even inloggen en daar kun je de boel uploaden.
-
- Forum-lid
Hier wel mail gehad. Maar zoals gezegd, inloggen op de site van SC en, al dan niet met behulp van photoshop oid een leuk papier uploaden. Als je het echt volgens het boekje wilt doen jan je huisarts je vaak ook helpen door een krabbel te zetten op het papier. Papiertje is overigens ook te vinden op de site van SC.
Huisartsen mogen dit niet ondertekenen, vraag het ze daarom niet.
Als je het volgens het boekje wil doen moet je een volledige sportkeuring bij een SMA laten doen (incl. ECG enz.).
Als je het volgens het boekje wil doen moet je een volledige sportkeuring bij een SMA laten doen (incl. ECG enz.).
-
- Forum-lid
Ik heb zelf iets in elkaar geknutseld met stempel, maar 2 anderen waarmee ik 3 Ballons ga fietsen hebben toch wel degelijk een handtekening van hun huisarts ontvangen. Beide niet langs geweest, dus geen idee waar huisarts geschiktheid op baseert.
-
- Forum-lid HC
Mijn Huisarts heeft zelf Marmotte en DM keren gefietst, ik moet altijd langskomen voor het certificaat en dan gaat hij me vragen wat voor een tijd ik denk te halen, dat is zo een beetje zijn onderzoek.
-
- Forum-lid HC
Nee, ik twijfel wel elk jaar of ik het niet eens een keer moet laten doen.bollen schreef:Maar dan neem ik aan dat je geen onderzoek ondergaat EP?
-
- Forum-lid
Ik heb gewoon mijn Knwu/uci race-licentie doorgestuurd en heb een melding dat registratie compleet is.