Voor mij hetzelfde!feddesman schreef:Laat firmware 3.2.1 maar snel komen mijn onderdelen zijn besteld voor road synchro
shimano's E-TUBE Project
- Carlosiebers
- Forum-lid
- Contact
We zijn er bijna!
S-Works Venge Rotor Inpower Dura Ace Di2 Osymatric Wahoo Elemnt + Kickr ISM Tubeless
- Carlosiebers
- Forum-lid
- Contact
Afhankelijk of je hem onder of in je stuur wil monteren.Bospaadje schreef:Canyon heeft bevestigd dat mijn endurace gekeverd wordt met de nieuwe batterij bt dn 110.
welke junction box kan ik daar beste bij kopen en waar is deze op voorraad en goede deal?
en heb ik dan verder nog iets nodig?
De junction voor onder het stuur heb ik gisteren nog een op marktplaats gezet.
S-Works Venge Rotor Inpower Dura Ace Di2 Osymatric Wahoo Elemnt + Kickr ISM Tubeless
Ik volg het even niet meer... kan je nu synchroshiften of niet? Heb Ultegra Di2 met nieuwe batterij en nieuwe DFly.
- Carlosiebers
- Forum-lid
- Contact
Gisteren de nieuwe EW-RS910 gemonteerd en toen kwamen deze opties beschikbaar in de App.havana schreef:Ik volg het even niet meer... kan je nu synchroshiften of niet? Heb Ultegra Di2 met nieuwe batterij en nieuwe DFly.
Alleen jammer dat ze nog niet werken Ik krijg nu de melding dat er 1 of meer items een niet compatible firmware hebben en kan verder ook niets meer instellen.
Zojuist nog even gekeken en kom inmiddels weer verder en de melding is verdwenen, vermoed dat er een App update is geweest.
Mocht het allemaal gaan werken, post ik het hier.
UPDATE.
Helaas de voor en achter derailleur werken nog niet mee, maar de error meldingen zijn weer verdwenen.
Goede vraag, dus +1Bospaadje schreef:Canyon heeft bevestigd dat mijn endurace gekeverd wordt met de nieuwe batterij bt dn 110.
welke junction box kan ik daar beste bij kopen en waar is deze op voorraad en goede deal?
Canyon Endurace SLX DISC 8.0 Di2
Niner RLT 9 RDO
Grand Canyon SLX 9.0
SW Roubaix
SW Epic
Niner RLT 9 RDO
Grand Canyon SLX 9.0
SW Roubaix
SW Epic
- Carlosiebers
- Forum-lid
- Contact
refie schreef:Goede vraag, dus +1Bospaadje schreef:Canyon heeft bevestigd dat mijn endurace gekeverd wordt met de nieuwe batterij bt dn 110.
Wel een goede vraag, maar niet geheel duidelijk!
Als je nu alleen een accu hebt, dan heb je nog heel veel nodig om überhaupt te kunnen schakelen.
Ik mag toch hopen dat Canyon mijn endurace levert met een gehel afgemonteerde groep, want alleen een batterij op mijn endurace zou niet veel uitmaken.Carlosiebers schreef:refie schreef:Goede vraag, dus +1Bospaadje schreef:Canyon heeft bevestigd dat mijn endurace gekeverd wordt met de nieuwe batterij bt dn 110.
Als je nu alleen een accu hebt, dan heb je nog heel veel nodig om überhaupt te kunnen schakelen.
Om even op de vraag terug te komen over aan fiets of in stuurpen, is dit mogelijk om bij de endurace de junctionbox in de stuurpen te monteren, ik vrees namelijk van niet. Canyon H31 Ergocockpit CF.
- Carlosiebers
- Forum-lid
- Contact
Ik neem aan dat bij een geheel gemonteerde groep ook al een Junctionbox is gemonteerd!?Carlosiebers schreef:refie schreef:Goede vraag, dus +1Bospaadje schreef:Canyon heeft bevestigd dat mijn endurace gekeverd wordt met de nieuwe batterij bt dn 110.
Canyon heeft bevestigd dat mijn endurace gekeverd wordt met de nieuwe batterij bt dn 110.
Ik neem aan dat bij een geheel gemonteerde groep ook al een Junctionbox is gemonteerd!?
Waarschijnlijk bedoel ik iets anders dan dat ik schrijf Sorry.
Maar ik dacht dat er nog een onderdeel nodig was, naast de complete groep (zoals geleverd door canyon) met de juiste batterij?
Ik neem aan dat bij een geheel gemonteerde groep ook al een Junctionbox is gemonteerd!?
Waarschijnlijk bedoel ik iets anders dan dat ik schrijf Sorry.
Maar ik dacht dat er nog een onderdeel nodig was, naast de complete groep (zoals geleverd door canyon) met de juiste batterij?