Dat zou hem tegenwoordig niet meer gelukt zijndaniel1975 schreef:Die kwam er gewoon mee wegErnie C. schreef:En dan maar hopen dat het geen Eik Dekkertje blijkt te zijn...
Giro 2017
Eerste rit:x = 1 y = 2ypuh schreef:De eerste mag het roze houden lijkt me.
tweede rit: x= 2 y = 1
Alletwee in dezelfde tijd. Hoe bepaal je dan wie roze trui wordt?
Of beiden in één en dezelfde trui? (vandaar roze zeker?).
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Tuurlijk wel! Ook anno 2017 kan een arts het bandje te strak aantrekkenErnie C. schreef:Dat zou hem tegenwoordig niet meer gelukt zijndaniel1975 schreef:Die kwam er gewoon mee wegErnie C. schreef:En dan maar hopen dat het geen Eik Dekkertje blijkt te zijn...
Less is bore
-
- Forum-lid
Op tijd. Die chips zijn nauwkeuriger dan de secondes die we zien.fiedoo schreef:Eerste rit:x = 1 y = 2ypuh schreef:De eerste mag het roze houden lijkt me.
Maak joe woar
Meestal geldt dan dat degene die in de laatste etappe het hoogst in het dagklassement eindigt, de leiderstrui krijgt. In het bovengenoemde geval zou dat renner y zijn. Tenzij... er al een tijdrit gereden is. Dan zijn de cijfers achter de komma bij die tijdrit(ten) bepalend. Dacht ik.fiedoo schreef:Eerste rit: x = 1 y = 2
Vandaag volg ik de Giro op Eurosport en daar word ik ontzettend slaperig van.
Waarvan? Dat monotone gewouwel van Meneer Boogerd. Het lijkt wel of ie er helemaal geen zin in heeft om commentaar te leveren. Elk sprankje enthousiasme ontbreekt hier volledig.
Commentatorretje spelen is toch een vak, blijkt.
Waarvan? Dat monotone gewouwel van Meneer Boogerd. Het lijkt wel of ie er helemaal geen zin in heeft om commentaar te leveren. Elk sprankje enthousiasme ontbreekt hier volledig.
Commentatorretje spelen is toch een vak, blijkt.
...
Idd jammer om op deze manier de Giro te moeten "volgen", want ik zit gewoon totaal niet in de wedstrijd door die reclame's, enja die Boogerd, ik vind het maar niks een Hagenees die verslag geeft en dan ook steeds maar weer over zichzelf praten, jammer, jammer jammer, vind de Giro juist zo een mooie ronde, maar niet op deze manier.Gera schreef:verschrikkelijke uitzendingen van eurosport.
kappen maar zo af en dan die kl reclames steeds.
geef de belgen maar weer eurosport
-
- Forum-lid
Heb ook zitten,nou eigenlijk liggen kijken .
Maar wat zonde weer,vind de beelde m.b.t de natuur prachtig,maar wat de koers betreft was voor mij alleen de laatste 2 km genoeg geweest en dan het liefst zonder geluid .
Ik vind dit antie reclame voor onze mooie sport
Maar wat zonde weer,vind de beelde m.b.t de natuur prachtig,maar wat de koers betreft was voor mij alleen de laatste 2 km genoeg geweest en dan het liefst zonder geluid .
Ik vind dit antie reclame voor onze mooie sport
Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Nouja als Boogerd eens een interessant onderwerp aansnijdt of een voorzet voor geeft, gaat die Belg het vervolgens het hebben over een renner die een nieuw wiel krijgt en gaat vervolgens door met de koers. Iets wat je het Ducrot/Herbert duo bv niet kan verwijten is dat ze het wielrennen vanuit een andere hoek willen bekijken ipv het vlakke, directe beeld. Dat dat dan al jaren over het nieuwe wielrennen gaat...
Overigens vind ik wielrennen op tv een fantastische sport om bij in slaap te vallen. Zo verschrikkelijk saai en ook de Nederlandstalige commentatoren maken er geen feest van. Het Vlaamse duo is nog het meest slaapverwekkend qua toon.
Overigens vind ik wielrennen op tv een fantastische sport om bij in slaap te vallen. Zo verschrikkelijk saai en ook de Nederlandstalige commentatoren maken er geen feest van. Het Vlaamse duo is nog het meest slaapverwekkend qua toon.