Tour 2020
Ik denk ook dat dit de enige manier is om het Ineos moeilijk te maken. Beetje afhankelijk van de vorm van de dag heb je met Dumoulin, Roglic, Kruijswijk en De Plus 4 mannen in de finales van bergetappes... Dat schept mogelijkheden.
Plus nog een (klim)tijdrit op de voorlaatste dag. Dat gaat ook invloed hebben op de tactische beslissingen denk ik. Bernal gaat daar geen tijd goedmaken op Dumoulin en Roglic lijkt me.
Maar sowieso handig bij lekke banden of ander ongemak dat je vrijwel altijd ploeggenoten in de buurt hebt die je of terug kunnen loodsen of af kunnen stoppen.
Maar sowieso handig bij lekke banden of ander ongemak dat je vrijwel altijd ploeggenoten in de buurt hebt die je of terug kunnen loodsen of af kunnen stoppen.
-
- Forum-lid HC
Gaaf hoor! Dat maakt de Tour ineens de meest interessante ronde van het jaar.
Dan te bedenken dat ze Tolhoek, Teunissen en Bennett nog achter de hand hebben. De hele tourselectie doet ook niet mee aan de Giro.
Dan te bedenken dat ze Tolhoek, Teunissen en Bennett nog achter de hand hebben. De hele tourselectie doet ook niet mee aan de Giro.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ben benieuwd: zou wel fraai zijn als de Skytrain ontspoort. Als Jumbo aan de (hoge....) verwachtingen kan voldoen krijg je heel andere bergetappes dan voorgaande jaren.
Less is bore
-
- Forum-lid
Nu nog een zwarte Bianci voor de ploeg en ze kunnen gaan vlammen.....
Michiel
- daniel1975
- Forum-lid HC
Waarom op een zwarte chinees gaan rijden?
Gewoon een mooie celeste BiancHi
Gewoon een mooie celeste BiancHi
Less is bore
-
- Forum-lid
Dat groen vloekt zo met de rest van de outfit.
Michiel
Kruiswijk en de Plus zie ik niet als echte (eventueel) kopmannen.
De “strijd” zal echt door Tom en Roglic worden, Tom heeft de pech dat de TT pas op het einde zit. Zat deze aan het begin dan zou normaal gesproken Tom een betere uitgangspositie hebben. Vrees dat Roglic de betere klimmer is in etappe 4.
De “strijd” zal echt door Tom en Roglic worden, Tom heeft de pech dat de TT pas op het einde zit. Zat deze aan het begin dan zou normaal gesproken Tom een betere uitgangspositie hebben. Vrees dat Roglic de betere klimmer is in etappe 4.
- Enzzo
- Forum-lid HC
Als. -En dan echt een grote ALS!- Tom de tour al gaat rijden dan zou hij mijns inziens beter functioneren als knecht en evt. schaduw kopman van Roglic. Misschien hier en daar nog een etappe pakken dan.
Maar ik zie hem eerder als giro kopman gezien het parcours
Maar ik zie hem eerder als giro kopman gezien het parcours
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
- Enzzo
- Forum-lid HC
Nou dat woordje ALS kun je meteen schrappen: https://nos.nl/l/2315648
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind