Olympische Spelen Tokyo 2021
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Volgens nos ook.
En pidcock, met zijn sleutelbeenbreuk, dat kwam misschien lang niet verkeerd. Verplicht wat rust, maar niet te kort op de OS. en daarna geen gekke dingen meer anders dan focus op detb wedstrijd.
En pidcock, met zijn sleutelbeenbreuk, dat kwam misschien lang niet verkeerd. Verplicht wat rust, maar niet te kort op de OS. en daarna geen gekke dingen meer anders dan focus op detb wedstrijd.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
- daniel1975
- Forum-lid HC
Je ziet wel vaker dat sporters die (noodgedwongen) wat langere rust hebben gehouden dan op een piekmoment enorm uit kunnen halen.
Worden wel lekker tegenvallende Spelen zo. Meerdere “zekerheidjes” blijken toch niet zo zeker.
Worden wel lekker tegenvallende Spelen zo. Meerdere “zekerheidjes” blijken toch niet zo zeker.
Less is bore
Ik vond Mathieu geen 'zekerheidje' voor goud. Podium kandidaat zeker en ik had hem graag in de kop van de koers zien strijden.
Maar zo'n beetje alle keuzes die zijn gemaakt in de voorbereiding vind ik niet bijster handig.
Maar zo'n beetje alle keuzes die zijn gemaakt in de voorbereiding vind ik niet bijster handig.
Live fast; die young. mijn blog
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Is Pidcock dan toch de meest veelzijdige "crosser".
Wel top als die volgend seizoen alle drie terug het veld induiken.
Organisatoren kunnen alvast op zoek naar extra budget
Wel top als die volgend seizoen alle drie terug het veld induiken.
Organisatoren kunnen alvast op zoek naar extra budget
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Het schijnt dat er bij die drop waar Van de Poel viel tijdens de verkenningen nog een plank lag. En tijdens de wedstrijd niet. Lees dit op Twitter: Bondscoach Gerben de Knegt: “Mathieu zei iets over dat hij dacht dat de plank er nog lag.”
Milan Vader: “Denk dat Mathieu er vanaf wilde rollen in plaats van springen. Maar die plank lag er niet en dat had hij moeten weten, dat is besproken.”.
Milan Vader: “Denk dat Mathieu er vanaf wilde rollen in plaats van springen. Maar die plank lag er niet en dat had hij moeten weten, dat is besproken.”.
Trek Domane 4.3 2013
Trek Domane SL 6 pro 2017
Orbea Terra M31 2019
Trek Domane SL 6 pro 2017
Orbea Terra M31 2019
- daniel1975
- Forum-lid HC
Zou coachen dan toch een echt vak zijn??
Less is bore
Volgens het commentaar op tv lag dag 2 van de verkenning de plank er niet meer.
Het is ook niet dat er anderen hier vielen in de eerste ronde.
Het is ook niet dat er anderen hier vielen in de eerste ronde.
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Vanuit het interview van Milan vader, lijkt het toch dat mathieu hier een grote fout maakt.
Als ze er bij de lunch nog over gehad hebben, voor de race, dan had dat in 't hoofd moeten hebben toch?
Als ze er bij de lunch nog over gehad hebben, voor de race, dan had dat in 't hoofd moeten hebben toch?
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
Doodzonde. Hij zou naar het ziekenhuis zijn ook?