Giro 2022
Tuurlijk zal hij nooit (meer) de grote favoriet worden in klassiekers maar kansloos is hij niet met zijn "klasse".
Hoe dit jaar de AGR en LBL zijn gewonnen is een manier die hij ook zou kunnen.
En ik noemde Gilbert meer om wat hij gewonnen heeft als niet ronderenner en niet als vergelijk als type renner.
Hoe dit jaar de AGR en LBL zijn gewonnen is een manier die hij ook zou kunnen.
En ik noemde Gilbert meer om wat hij gewonnen heeft als niet ronderenner en niet als vergelijk als type renner.
Gewoon een Froomepje doen

Drali Onice - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
- Enzzo
- Forum-lid HC
Haha ja! Een Froompje innemen en een Landisje doen 
Maar Tom een klassiekerrenner? Nee dat geloof ik niet. Denk ook niet dat zijn interesse daar ligt. Eerder als helper in grote ronden alla Gesink maar dan meer in de zin van meegaan in de ontsnapping of vluchters terughalen. Of op het vlakke, in het dal het peloton terugbrengen zoals Martin kon.

Maar Tom een klassiekerrenner? Nee dat geloof ik niet. Denk ook niet dat zijn interesse daar ligt. Eerder als helper in grote ronden alla Gesink maar dan meer in de zin van meegaan in de ontsnapping of vluchters terughalen. Of op het vlakke, in het dal het peloton terugbrengen zoals Martin kon.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Tom als helper? Kom aan zeg, daar gaat hij zich nooit in vinden.Enzzo schreef: ↑11 mei 2022 12:14 Haha ja! Een Froompje innemen en een Landisje doen
Zich terug zoals in het begin van zijn carriere toeleggen op de tijdritten en af en toe een kleinere ronde proberen winnen dat moet hij zeker kunnen (mentaal en lichamelijk).
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 

- Enzzo
- Forum-lid HC
Heb jij Martin ooit als helper ingeschat? Ik niet, maar ook die kon zijn kwaliteiten daar prima in kwijt.
Overigens zijn helper zijn in een grote ronde en kleine rondes voor het klassement gaan en hoer en daar een tijdrit winnen prima te combineren.
Overigens zijn helper zijn in een grote ronde en kleine rondes voor het klassement gaan en hoer en daar een tijdrit winnen prima te combineren.
Slip of the tongue?

Drali Onice - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
- Enzzo
- Forum-lid HC
Pure nostalgie trouwens. De streek waar ze vandaag rijden was ook de streek van onze huwelijksreis in 2004. Wij zaten tussen kust en Etna met prachtig zicht op die vulkaan.
Ik herken nog veel plekken die we toen bezocht hebben.
Was trouwens ook precies dezelfde periode in het seizoen, half mei.
- Enzzo
- Forum-lid HC
Ik hou m’n hart vast voor de aankomst trouwens. Hard naar beneden tot 1km van de aankomst. Dan nog een haakse bocht op 800m.
Als VDP vandaag iets wil zal het het een demarrage moeten zijn vóór de laatste 2 a 3 km denk ik. Mengen in de massasprint lijkt me echt gevaarlijk met zijn programma voor de komende maanden….
Als VDP vandaag iets wil zal het het een demarrage moeten zijn vóór de laatste 2 a 3 km denk ik. Mengen in de massasprint lijkt me echt gevaarlijk met zijn programma voor de komende maanden….
Morgen word er pas in een van de mooiste delen (zo niet de mooiste) van Italië gekoerst.Enzzo schreef: ↑11 mei 2022 14:10 Pure nostalgie trouwens. De streek waar ze vandaag rijden was ook de streek van onze huwelijksreis in 2004. Wij zaten tussen kust en Etna met prachtig zicht op die vulkaan.
- Enzzo
- Forum-lid HC
Ja ben ik ook wel geweest. Inderdaad super mooi en nog relatief onontgonnen daar!
Maar een huwelijksreis heeft toch wel wat mooie herinneringen hoor MAO
Is dat toevallig de streek waar jij ooit gewoond hebt? #jaloers
Maar een huwelijksreis heeft toch wel wat mooie herinneringen hoor MAO

Is dat toevallig de streek waar jij ooit gewoond hebt? #jaloers