Opbouw Colnago C40 Mk3 & C50HP - incl. foto's
Soort stripverhaal op de bovenbuis. Renner rijdt naar zijn schatje toe. Typische rennersvrouw ook
Welke bevalt je het beste? De '40 of de '50?
Welke bevalt je het beste? De '40 of de '50?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
@53x11 : ik heb nog maar 1 rit met de C40 gereden buiten, en met de C50 nog niet, daar deze net klaar is.
De C40 is erg lui, ook qua geometrie want de bovenbuis is bijna 1,5 cm langer dan de C50 ?! Wellicht is de C40 een maatframe geweest, aangezien de rest van de maten overeenkomt met de C50. Balhoofdbuis en zitbuis zijn beide identiek.
Ik heb dit opgelost door een langere stem op de C50, want qua setback ben ik niet zo gevoelig. Zo is de lengte van de zit gelijk, maar ik denk dat de C50 dus een meer agressieve geometrie heeft.
De C40 is erg lui, ook qua geometrie want de bovenbuis is bijna 1,5 cm langer dan de C50 ?! Wellicht is de C40 een maatframe geweest, aangezien de rest van de maten overeenkomt met de C50. Balhoofdbuis en zitbuis zijn beide identiek.
Ik heb dit opgelost door een langere stem op de C50, want qua setback ben ik niet zo gevoelig. Zo is de lengte van de zit gelijk, maar ik denk dat de C50 dus een meer agressieve geometrie heeft.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
-
- Forum-lid HC
Ik heb zowel de C40 als de C50 gehad, wat jij lui noemt zo ik eerder smooth noemen.
Ook de C50 zal beslist niet agressief aanvoelen, het zijn beide vooral lange afstand fietsen. Geen criterium fietsen naar mijn mening.
Ook de C50 zal beslist niet agressief aanvoelen, het zijn beide vooral lange afstand fietsen. Geen criterium fietsen naar mijn mening.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
- daniel1975
- Forum-lid HC
- daniel1975
- Forum-lid HC
Welnee, is gewoon een model.
Less is bore
-
- Forum-lid
Wat is eigenlijk de vrouwelijke vervoeging van hipster?
-
- Forum-lid HC
Ik val net pas in het topic, heel erg mooi Rene, zeker die gekleurde!