weight weenies
- daniel1975
- Forum-lid HC
Was dit maar de verdeling bij mij…..
Less is bore
-
- Forum-lid
67 kg, dat is ook niet het gewicht van een volwassen man toch?
@Rene, Bikepacking: weet ik! Bij mij kloppen de gewichten aardig, haha. Berijder, fiets, bepakking.
Maar, oke, je stuurtje ziet er wel heeul mooi uit. Door dit topic begint het toch wel weer te kriebelen om een sub 7kg fiets te bouwen, haha.
Maar, oke, je stuurtje ziet er wel heeul mooi uit. Door dit topic begint het toch wel weer te kriebelen om een sub 7kg fiets te bouwen, haha.
WiND - 56 - / Waltly - Expedition Overlander
-
- Forum-lid HC
67kg, dan denk ik dat ik meteen een scheiding heb -:)
Maar wel 4,5 kilo kwijt vanaf de kerst. Toch elke keer 80.x
Liefst zou ik nog naar de 78 kilo gaan kijken of dat lukt.
Ja oké, maar ik ben ook maar 3 turven hoog … enne @jwkeij ; welk stuurtje bedoel je ?wasbeer2006 schreef: ↑22 apr 2024 20:50 67kg, dan denk ik dat ik meteen een scheiding heb -:)
Edit: bestelling bij Philippos gedaan vanmiddag ! Nog even wachten, ik hou jullie in spanning
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
Bij titanium raceparts : deze M5 zijn om de brake calipers vast te zetten aan het frame. Toen mijn Spec frame kwam had ik de verkeerde lengte van Sram. Dus tot nu Shimano gebruikt, met een extra ring er onder.
Niet erg netjes, dus nu een goede oplossing. Ik heb er al vaker besteld, altijd grade 5 gekozen !
https://titaniumraceparts.nl/product/nr ... d-m5x14mm/
-
- Forum-lid
Mooi spul. Ik bestel alleen wel altijd Torx boutjes als ik titanium kies. Titanium imbuskoppen draai je vrij snel kapot is mijn ervaring.
Die boutjes gaan vast op 4Nm en daar heb ik bij grade 5 titanium nog nooit iets van kapot gedraaid. Misschien als je richting de 10Nm gaat dat zo’n M5 boutje het begeeft.Mehekachtohapi schreef: ↑27 apr 2024 08:44 Mooi spul. Ik bestel alleen wel altijd Torx boutjes als ik titanium kies. Titanium imbuskoppen draai je vrij snel kapot is mijn ervaring.