Gios
Is dit niet een beetje over de top, die prijs? http://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en- ... e=lr&pos=1
Of is zo'n Jubilee-groep zo bijzonder?
Of is zo'n Jubilee-groep zo bijzonder?
It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton
Kennelijk is zo'n groep best wat geld waard:
http://www.ebay.com/itm/Campagnolo-50th ... 2121877164
Lijkt mij dat de absurde waarde het enige is dat bijzonder is. Het wachten is dus op een liefhebber die toevallig de loterij gewonnen heeft.
http://www.ebay.com/itm/Campagnolo-50th ... 2121877164
Lijkt mij dat de absurde waarde het enige is dat bijzonder is. Het wachten is dus op een liefhebber die toevallig de loterij gewonnen heeft.
-
- Forum-lid
Het is inderdaad wat de gek ervoor geeft bij dat soort fietsen. Op marktplaats lijkt het me overigens dat je er niet snel meer dan 2.500 voor krijgt, dan moet verkoper inderdaad uitwijken naar eBay. Op eBay wordt voor alles veel meer gevraagd dus ik zou die prijzen niet als leidraad nemen.
-
- Forum-lid
Daarbij is het wel grappig om te zien wat je allemaal meer bij een 50th anniversary groep kreeg in vergelijking met de onlang verschenen 80th.
- zadelpen
- pedalen incl. toe clips.
- naven
- zadelpen
- pedalen incl. toe clips.
- naven
Ik heb via via een oude racefiets in mijn bezit gekregen, een 'Gios Torino'.
Specs:
kader: 54cm
achterderrailleur: shimano crane
voorderailleur: shimano titlist
cranckstel: campagnolo Strada 170
zadel: arius gran carrera special
zadelpen: custom melt.forging sr
stuur: cinelli 3lll
remmen: weinmann universal super.68
remgrepen shimano
kleur: volledig blauw (ook voorvork) met voor en achter de merknaam een wereldkampioen-sticker (regenboog)
Het verhaal dat samen met de fiets kwam is dat hij via een materiaaljongen uit het toenmalige peleton komt en mogelijk een trainingsfiets van een toenmalige prof is geweest.
Ook nog in het pakket een tas met een 20tal gele drinkbussen van 'Debica'.
Ben van plan de fiets wat op te kuisen, nieuwe retro bandjes, alles wat smeren en dit jaar met deze fiets deel te nemen aan onze plaatselijke retrokoers.
Heeft er iemand goede raad en/of kennis over deze fiets?
Specs:
kader: 54cm
achterderrailleur: shimano crane
voorderailleur: shimano titlist
cranckstel: campagnolo Strada 170
zadel: arius gran carrera special
zadelpen: custom melt.forging sr
stuur: cinelli 3lll
remmen: weinmann universal super.68
remgrepen shimano
kleur: volledig blauw (ook voorvork) met voor en achter de merknaam een wereldkampioen-sticker (regenboog)
Het verhaal dat samen met de fiets kwam is dat hij via een materiaaljongen uit het toenmalige peleton komt en mogelijk een trainingsfiets van een toenmalige prof is geweest.
Ook nog in het pakket een tas met een 20tal gele drinkbussen van 'Debica'.
Ben van plan de fiets wat op te kuisen, nieuwe retro bandjes, alles wat smeren en dit jaar met deze fiets deel te nemen aan onze plaatselijke retrokoers.
Heeft er iemand goede raad en/of kennis over deze fiets?
- Supergrover
- Forum-lid HC
Ja, doe maar ff fotootje plaatsen...stef356 schreef:Heeft er iemand goede raad over deze fiets?
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Foto's plaatsen, incl. enkele detail foto's.
Dan komt GastheerG vanzelf met meer informatie over jouw Gios.
Dan komt GastheerG vanzelf met meer informatie over jouw Gios.