Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!
-
Le Grimpeur
- Forum-lid
Le Grimpeur
16 jun 2010 17:12
litespeed schreef:Ik vind het bizar dat de frames niet gevlakt geleverd worden... Het kost toch veruit het minste energie als de ti-boeren dat in hun productieproces opnemen? Vreemd.
Ze worden in principe wel gevlakt geleverd hoor ("kijk" maar naar mijn huidige Planet-X frame), maar kennelijk gebeurt het tijdens de produktieproces niet steeds even nauwgezet en
kan het nodig zijn het nog een keertje te doen.
Dat is ook wat ik uit de antwoorden van VN en Planet-X begrepen heb. Zij zeiden het zelf wel altijd te doen als je een fiets bij hen op laat bouwen.
60 x Ventoux
-
litespeed
- Forum-lid
litespeed
16 jun 2010 17:21
Le Grimpeur schreef:litespeed schreef:Ik vind het bizar dat de frames niet gevlakt geleverd worden... Het kost toch veruit het minste energie als de ti-boeren dat in hun productieproces opnemen? Vreemd.
Ze worden in principe wel gevlakt geleverd hoor ("kijk" maar naar mijn huidige Planet-X frame), maar kennelijk gebeurt het tijdens de produktieproces niet steeds even nauwgezet en
kan het nodig zijn het nog een keertje te doen.
Ik bedoel uiteraard 'zodanig gevlakt' dat je er thuis niets meer aan hoeft te doen!
Welke klant kan beoordelen of het gevlakt moet worden of niet? Dat gedoe leg je toch niet bij een klant neer? Is service IMO.
-
Le Grimpeur
- Forum-lid
Le Grimpeur
16 jun 2010 17:27
litespeed schreef:.......
Ik bedoel uiteraard 'zodanig gevlakt' dat je er thuis niets meer aan hoeft te doen!
Welke klant kan beoordelen of het gevlakt moet worden of niet? Dat gedoe leg je toch niet bij een klant neer? Is service IMO.
O.K., ik snap 't! Overigens ben ik het volledig met je eens en ik begrijp zelf ook niet goed wat de reden is van het niet ècht montageklaar leveren van frames ('t zal wel met de kosten te maken hebben). Zeker als er (via 't internet) rechtstreeks aan particulieren geleverd wordt, zou het product gewoon àf dienen te zijn!
60 x Ventoux
-
timo2.0
- Forum-lid HC
timo2.0
25 jun 2010 21:37
Chique!
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
-
tiest
- Forum-lid HC
tiest
26 jun 2010 09:35
De stickerpolitie dan, Er zit iets oranjes op je voorwiel.
Fraaie fiets.
-
kauwvot
- Forum-lid
kauwvot
26 jun 2010 15:37
Mooie ingetogen fiets. Trek je niets aan van die (waarschuwings)stickers, gewoon laten zitten! Doe ik ook. Zou 'm wel aan de zelfde kant als aan het achterwiel zetten, links dus (voorwiel draaien). Looprichting van je Conti's controleren 'o)
-
Le Grimpeur
- Forum-lid
Le Grimpeur
26 jun 2010 16:24
Hiep hiep hoera! Alweer een Ti-racer uit "huize Lynskey", mooi ook met Chorus afgemonteerd (net als mijn 'karretje'). Veel plezier er mee! Als jouw fiets net zo rijdt als mijn Planet-X, zul je er erg blij mee zijn! Maar wellicht rijdt ie nog fijner (want 't is een echte Lynskey;)).
60 x Ventoux
-
Einstein
- Forum-lid HC
Einstein
26 jun 2010 16:37
Ik hoop de mijne ook hier te mogen posten;-)
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
-
paulusr3
- Forum-lid
paulusr3
27 jun 2010 10:55
Le Grimpeur schreef:Hiep hiep hoera! Alweer een Ti-racer uit "huize Lynskey", mooi ook met Chorus afgemonteerd (net als mijn 'karretje'). Veel plezier er mee! Als jouw fiets net zo rijdt als mijn Planet-X, zul je er erg blij mee zijn! Maar wellicht rijdt ie nog fijner (want 't is een echte Lynskey;)).
Helaas is het niet mijn fiets (van de buurman), maar toch bedankt voor de complimenten. Ik zal ze overbrengen....
-
Le Grimpeur
- Forum-lid
Le Grimpeur
28 jun 2010 11:51
paulusR3 schreef:Le Grimpeur schreef:Hiep hiep hoera! Alweer een Ti-racer uit "huize Lynskey", mooi ook met Chorus afgemonteerd (net als mijn 'karretje'). Veel plezier er mee! Als jouw fiets net zo rijdt als mijn Planet-X, zul je er erg blij mee zijn! Maar wellicht rijdt ie nog fijner (want 't is een echte Lynskey;)).
Helaas is het niet mijn fiets (van de buurman), maar toch bedankt voor de complimenten. Ik zal ze overbrengen....
Ja, nu je het zegt, herinner ik mij dat weer! "Foutje, bedankt"!;)
60 x Ventoux
-
delsol
- Forum-lid
delsol
01 jul 2010 19:08
Na lang wikken en wegen toch maar een Van Nicolas Euros gekocht over 2 weken is het frame er.
Opbouw weet ik nog niet,alleen dat deze naven erin komen.