Thomas Dekker
.
Laatst gewijzigd door eelcoz op 22 nov 2011 11:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Die aflevering met Rob Harmeling en Bas Haring was briljant!eelcoz schreef: Ook herinner ik me Rob Harmeling nog van de Avondetappe, kwam ook niet op mij over als een 'groot denker' .
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
Los van je kort verhaal: een genie waarschijnlijk niet maar ik dacht dat hij niet de domste is.spook schreef:
Voor de goede orde, ik denk natuurlijk niet echt dat Van Summeren een genie is.
-
- Forum-lid HC
Ja veel renners wonen allemaal bij elkaar ( bij mij hier de maasbrug over en dan naar het zuiden), mar daar zat dekker niet volgens mij.timo2.0 schreef:Ik denk eerder dat Eric denkt dat het gegeven dat Dekker met Vansummeren trainde betekent dat hij toen al door Garmin was ingelijfd. Hij vergeet echter dat die profrenners allemaal in een straal van enkele kilometers van elkaar wonen en elkaar voortdurend opzoeken om samen trainingsritjes te maken.
Misschien stond nagenoeg al vast dat hij bij garmin zou gaan rijden en werden die tests bij van Diemen iets dramatischer gepresenteerd dan in werkelijkheid om het verhaal wat interessanter te maken.
Opleiding apothekersspook schreef:Dacht ik ook niet, volgens mij heeft hij gestudeerd, al zou ik zo even niet weten wat.
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein
Het is geen groot filosoof maar is absoluut geen domme jongen. Als ik zie wat en hoe hij het e.e.a. aanpakt, heb ik veel respect voor hem!eelcoz schreef:Ook herinner ik me Rob Harmeling nog van de Avondetappe, kwam ook niet op mij over als een 'groot denker' .
Twitter: @rbruijns
.
Laatst gewijzigd door eelcoz op 22 nov 2011 11:07, 1 keer totaal gewijzigd.
4e foto..."stoer"met zijn armen over elkaar. Vandaag proloog: rond 18.30 moet de laatste renner gefinisht zijn.
http://www.volta-portugal.com/index.php ... 8:noticias" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.volta-portugal.com/index.php ... 8:noticias" onclick="window.open(this.href);return false;