Vandaag gefietst in 2011
Super weertje weer. Bijna geen wind hier in Groningen, de meeste windmolens hadden er geen zin in vandaag en da's altijd heerlijk fietsen vind ik zelf. Rondje gemaakt van 86 km met 10x 5 min. D3. Veel volk gezien die ook vroeg op pad waren, de reden laat zich raden. Onderweg de beenstukken en mouwtjes uit gedaan, aangezien 't inmiddels 18 graden was geworden Ook nog es lek gereden, maar ach dat kan gebeuren.
[quote="Stephan68"]De gereden kilometers vliegen hier om je oren, ha! Leuk om alle verslagen te lezen, al dan niet met foto's en/ of routeplaatje.
Heb zelf dit jaar ook als doel een keer een rit van boven de 150+ kilometer te rijden. Dan is 151 genoeg toch?
Maar Feyenoord speelt toch pas om 16:30 uur. Of ga je naar de Kuip straks? In dat geval veel plezier vanmiddag Jop.[/quote]
Ja ik zat in de Kuip. Eerst bijkomen, eten en douchen en dan een beetje bijtijds naar het stadion. Vandaar het vroege vertrek tijdstip.
Route plaatjes zal ik ook eens gaan toevoegen. Dankzij plaatjes en beschrijvingen van anderen kom ik zelf ook weer aan nieuwe routes. Het stukje naar Bleskensgraaf was "gestolen"/geinspireerd op een route van een ander, die hij afgelopen week plaatste.
Heb zelf dit jaar ook als doel een keer een rit van boven de 150+ kilometer te rijden. Dan is 151 genoeg toch?
Maar Feyenoord speelt toch pas om 16:30 uur. Of ga je naar de Kuip straks? In dat geval veel plezier vanmiddag Jop.[/quote]
Ja ik zat in de Kuip. Eerst bijkomen, eten en douchen en dan een beetje bijtijds naar het stadion. Vandaar het vroege vertrek tijdstip.
Route plaatjes zal ik ook eens gaan toevoegen. Dankzij plaatjes en beschrijvingen van anderen kom ik zelf ook weer aan nieuwe routes. Het stukje naar Bleskensgraaf was "gestolen"/geinspireerd op een route van een ander, die hij afgelopen week plaatste.
Koga Team Edition
-
- Forum-lid
Vandaag 103km gefietst,dit jaar voor t eerst door de 100...
en t ging lekker, mede door de perfecte omstandigheden uiteraard!
Oostzaan-Zaandam-Wormer-De Woude-Alkmaar-Stompetoren-Schermer-
De Goorn-Berkhout-Hoorn-Zeevang-Edam-Amsterdam-Landsmeer-Oostzaan
en t ging lekker, mede door de perfecte omstandigheden uiteraard!
Oostzaan-Zaandam-Wormer-De Woude-Alkmaar-Stompetoren-Schermer-
De Goorn-Berkhout-Hoorn-Zeevang-Edam-Amsterdam-Landsmeer-Oostzaan
Als je wint heb je vrienden
Vandaag de 100km en 1000Hm klimtoertocht gereden van de TC De Pedaleurs in Malden... al vroeg van huis vertrokken en het was best fris om 8.30u! In totaal met prachtige weersomstandigheden 141km gereden en ruim 1100Hm.
"Waar een wil is is een weg, waar een weg is wil ik fietsen."
-
- Forum-lid
Dit was zo'n dag dat je eindeloos door zou kunnen fietsen:
Rotterdam-Waddinxveen-Bodegraven-Woerden-Kamerik-Nieuwer Ter Aa-ARK-Baambrugge-Abcoude-Ouderkerk-Kalfjselaan-Amsterdamse Bos-Ringvaart Haarlemmermeer-Bennebroek-De Zilk-Noordwijkerhout-Rijnsburg-Leiden-Voorschoten-Zoetermeer-Voorburg-Delft-Rotterdam
Goed voor 200km precies
Rotterdam-Waddinxveen-Bodegraven-Woerden-Kamerik-Nieuwer Ter Aa-ARK-Baambrugge-Abcoude-Ouderkerk-Kalfjselaan-Amsterdamse Bos-Ringvaart Haarlemmermeer-Bennebroek-De Zilk-Noordwijkerhout-Rijnsburg-Leiden-Voorschoten-Zoetermeer-Voorburg-Delft-Rotterdam
Goed voor 200km precies
Zaterdag;
Rondje markermeer achter de oostvaardersplassen langs, alleen achter almere haven was het even zoeken.
Andijk- Enkhuizen - Lelystad - Almere haven - Naarden (Cafe ome co) Diemen- Purmerend- Hoorn- Andijk 165 km.
Zondagavond: Andijk - Enkhuizen - Hoorn - Nibixwoud - Hauwert - Andijk 55 km
Nu even rust en mischien dinsdag avond na het werk weer fietsen
de vorm begint te komen.
Kan ik weer leuk meedoen in een snelle groep (^>^)
Rondje markermeer achter de oostvaardersplassen langs, alleen achter almere haven was het even zoeken.
Andijk- Enkhuizen - Lelystad - Almere haven - Naarden (Cafe ome co) Diemen- Purmerend- Hoorn- Andijk 165 km.
Zondagavond: Andijk - Enkhuizen - Hoorn - Nibixwoud - Hauwert - Andijk 55 km
Nu even rust en mischien dinsdag avond na het werk weer fietsen
de vorm begint te komen.
Kan ik weer leuk meedoen in een snelle groep (^>^)
85km voornamelijk langs het Albertkanaal van Balen tot Hasselt. Leuk weertje, vrij zware tegenwind op de heenweg maar toch nog een lekker gemiddelde van 22 à 23 per uur. Vergeleken met afgelopen zaterdag ook een pak leukere meiden zien fietsen/lopen/skaten. Altijd fijn.
Mijn achterwerk was de laatste 15km wel zo beurs als iets.
Mijn achterwerk was de laatste 15km wel zo beurs als iets.
Ik houd van de Beerschot-aanhang. Het is het beste publiek dat er bestaat. - Jan Mulder
Beste weer van 2011 !
Nieuw stuk Drenthe verkend, rondom kamp Westerbork. Prachtig daar die bossen ondanks de trieste historie. Terug via Schoonlo, Rolde, Anderen, Anlo, Zuidlaren, Glimmen en Haren. Laatste stuk van de route moet nog bijgeschaafd worden, enorm veel klinkers. Wel een prachtige omgeving.
Goed voor 120 km.
Nieuw stuk Drenthe verkend, rondom kamp Westerbork. Prachtig daar die bossen ondanks de trieste historie. Terug via Schoonlo, Rolde, Anderen, Anlo, Zuidlaren, Glimmen en Haren. Laatste stuk van de route moet nog bijgeschaafd worden, enorm veel klinkers. Wel een prachtige omgeving.
Goed voor 120 km.
Vandaag rondje Nijmegen gedaan.
Door Duitsland heen gegaan. Uiteraard Oude Holleweg, Nieuwe Holleweg, Zevenheuvelenweg en op de terugweg de Zypenberg nog even mee gepakt. Vandaag behoorlijk last van m'n luchtwegen/allergie, maar toch enorm genoten van het weer en de omgeving 123km
Door Duitsland heen gegaan. Uiteraard Oude Holleweg, Nieuwe Holleweg, Zevenheuvelenweg en op de terugweg de Zypenberg nog even mee gepakt. Vandaag behoorlijk last van m'n luchtwegen/allergie, maar toch enorm genoten van het weer en de omgeving 123km
Ik kan niet op tegen de 2 heren boven mij, maar ik had na werktijd wel even tijd voor een 2 uurtjes fietsen voor een totaal van 63km. Heerlijk nu, had zowaar zelfs de zonnebrand weer tevoorschijn gehaald. Ik had laatst al meerdere keren de armen verband, maar die beginnen nu mooi te kleuren maar de benen waren nog amper bloot geweest