Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Het Grote China Topic (frames + onderdelen)

pedro koi
Forum-lid
Berichten: 82
Lid geworden op: 11 jun 2011 18:19

pedro koi 11 jun 2011 18:34

hallo
heb het topic er maar eens op na gelezen en het lijkt me zeker interessant om doen

heb beslist om via
http://www.greatkeenbike.com/main/home/ ... 9:&catid=0" onclick="window.open(this.href);return false;
het pinarello frame aan te schaffen enkel klaar gepaint in de dogma kleuren
frame
vork
headset
zadelbuis

ook ha ik via deze web schop op ebay
http://shop.ebay.nl/e_baygoods/m.html?_ ... 513&_pgn=3" onclick="window.open(this.href);return false;
de resterende carbon delen aan kopen zoals
zadel
stuur
stuurpen
stuur spacer
drankhouders 2*
zadelkem

dit alles samen maakt een complete fiets zonder de groep en alles in carbon
de 2 linken heb ik gevonden hier in het topic zijn er mensen die al een frame hebben bollen van deze verkoper en carbon delen van de ebay aan bieder
jammer dat niet alle links vooraan op de 1ste pagina staan
de prijs zal goed mee vallen 580 euro voor al het gene ik op noemde hopelijk geen douane kosten.
als groep set komt er een ultegra groep op en de wielen worden mavic kisyrium lite sl

een dezer dagen bestel ik alles ben op wacht om de juiste frame maat te bepalen

mvg pedro

pedro koi
Forum-lid
Berichten: 82
Lid geworden op: 11 jun 2011 18:19

pedro koi 11 jun 2011 18:37

natres schreef:Afbeelding
dit word het frame zoals natres

natres komt het uwe ook van die site zoals ik aanhaf

mvg pedro

pedro koi
Forum-lid
Berichten: 82
Lid geworden op: 11 jun 2011 18:19

pedro koi 12 jun 2011 20:55

hallo kleine vraag

zijn er mensen die weten waar je ofwel bestikkering voor een frame kan bestellen spreek dan wel over frame kleuren zoals een bianchi

voor de tekst weet ik het al
maar zou strepen op een zwarte frame plaatsen in het bianchi kleur de tekst word custom mate met eigen naam en type

eventueel een painter die het kan mag ook en dit liefst in de streek van de vlaanders
om te starten zou het over een frame type fr09 gaan
mvg pedro

radje
Forum-lid
Berichten: 48
Lid geworden op: 12 jun 2011 22:16

radje 12 jun 2011 22:29

Helaas kreeg ik mijn account Radje748 niet meer geactiveerd...dan maar een nieuwe aangemaakt :)...

even mijn ervaring nu met Flyxii...ongelooflijk snel 2 frames geleverd...binnen 1 week stond de doos bij TNT en daar hebben ze even een ei over moeten leggen waarna de doos netjes na 1,5 week werd afgeleverd.

Ik heb nu 2 extra frames voor vrienden besteld, dezelfde als ik ook rij (zie radje748 fiets)...

Ik ben erg tevreden met dit frame...afgelopen donderdag de AlpeDhuZes gereden en de eerste afdaalkm;s gemaakt...was even spannend..maar ook hier ben ik bijzonder verrast over dit frame.....

natres
Forum-lid
Berichten: 138
Lid geworden op: 12 feb 2011 21:11

natres 13 jun 2011 12:53

dit word het frame zoals natres

natres komt het uwe ook van die site zoals ik aanhaf

mvg pedro[/quote]

Hoi Pedro,

dit is niet mijn fiets, maar ik vond de kleurstelling erg mooi.
Ik heb een ander kleur frame, gekocht bij een andere aanbieder dan waar jij hem hebt gekocht.

pedro koi
Forum-lid
Berichten: 82
Lid geworden op: 11 jun 2011 18:19

pedro koi 13 jun 2011 16:17

Hoi natres.
Gekocht had ik nog niet was aan het onderhandelen nu goed is wat anders geworden.
Deze middag contact gehad via ebay, zie link hierboven blijkbaar is dit verkoper flyxii site die dus ook op ebay zit de prijzen zijn iets goedkoper daar.
Heb dus 3 frame besteld 2 voor mezelf (alle kits )en 1 voor schoonbroer het gaat hem over de frame fr 09 en fr 05 en dit telkens in de 3k uitvoering fijne structuur.
Tevens alles wat niet als groep is erbij besteld dus.
stuur 3*
stuurpen2* weet voor het ene frame geen maat
zadelbuis 3*
zadelklem 3*
drink houders 2*
headset 3*
spacer ringen 3*

Heb besloten om de 2 frame zelf te gaan painten en ben dus op zoek naar het ral kleur van bianchi groen en het blauwe kleur zoals de leopard trek fiets.

Welke soort verf word gebruikt om te painten zijn dit autolakken van die spuit bussen of iets dergelijks.

Moet het frame op geschuurd worden of is het voldoende om gewoon te ontvetten.

mvg Pedro

Ps hopelijk zo beter dan ben onbenul in hoofdletters komma's en punten de mensen nemen me zoals ik ben als ze me kennen.
Laatst gewijzigd door pedro koi op 13 jun 2011 19:12, 3 keer totaal gewijzigd.

wmc
Forum-lid
Berichten: 497
Lid geworden op: 22 sep 2010 22:24

wmc 13 jun 2011 16:19

Zou je het erg vinden punten en hoofdletters in je verhaal te gebruiken? Dit maakt het verhaal net wat leesbaarder.

eelcoz

eelcoz 13 jun 2011 16:35

wmc schreef:Zou je het erg vinden punten en hoofdletters in je verhaal te gebruiken? Dit maakt het verhaal net wat leesbaarder.
Correctie: 'Dit maakt het verhaal leesbaar'. ;)

embee64
Forum-lid
Berichten: 348
Lid geworden op: 01 apr 2007 20:25

embee64 13 jun 2011 19:03

Nog maar eens een herhaling van mijn vraag:
Als ik op de site van designstickers.blogspot van Marco Pollo probeer te kijken,
krijg ik steeds een melding dat Marco mij zou moeten uitnodigen voor toegang.
Ik krijg de site dus niet te zien. Kan iemand een blogspot-onbenul, ik dus, simpel uitleggen wat ik moet doen?

jeroen_r
Forum-lid
Berichten: 41
Lid geworden op: 18 aug 2005 12:20

jeroen_r 13 jun 2011 20:02

Pedro-Koi, kijk eens op dit http://forums.roadbikereview.com/showth ... bute+lance forum. hier wordt een trek madone overgeverfd naar een Livestrong.
Goed verhaal met duidelijke foto's.

pedro koi
Forum-lid
Berichten: 82
Lid geworden op: 11 jun 2011 18:19

pedro koi 13 jun 2011 23:26

Mooi voorbeeld jeroen amai.

Heb al ideeen hoe de fietsen moeten worden kwa kleur al vind men vrouwtje het tro om zelf te painten ze zo liever minder risico hebben en gewoon bestickeren.

Word afwachten eerst maar eens de zending afwachten.

mvg pedro

rafflesia
Forum-lid
Berichten: 104
Lid geworden op: 29 jul 2010 20:53

rafflesia 14 jun 2011 08:02

embee64 schreef:Nog maar eens een herhaling van mijn vraag:
Als ik op de site van designstickers.blogspot van Marco Pollo probeer te kijken,
krijg ik steeds een melding dat Marco mij zou moeten uitnodigen voor toegang.
Ik krijg de site dus niet te zien. Kan iemand een blogspot-onbenul, ik dus, simpel uitleggen wat ik moet doen?
Je zult vrees ik een google-account moeten aanmaken om deze blog te moeten zien (rechtsonder "nu een account maken")
Heb dit ook nog nooit gezien, maar je lijkt geen andere keus te hebben...

Grtz,

Plaats reactie