Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Canyon

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27868
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 08 dec 2008 13:02

Zeer fraai.

Keuze voor Campa 2006 crankstel vind ik heel logisch (rijd er zelf ook mee in een Shimano configuratie). Gewoon een perfect crankstel met een oerdegelijk as-systeem.

Gebruikersavatar
jackbrown
Forum-lid
Berichten: 725
Lid geworden op: 28 mar 2005 18:31

Gebruikersavatar jackbrown 08 dec 2008 13:18

@dream-plus: mooie fiets, proficiat!
"Sometimes when you win, you really lose. And sometimes when you lose, you really win. And sometimes when you win or lose, you actually tie and sometimes when you tie, you actually win or lose."

geertiorix
Forum-lid
Berichten: 26
Lid geworden op: 19 okt 2008 23:35

geertiorix 08 dec 2008 21:12

De door Canyon op hun bestelbevestiging geplande leverdatum, is die volgens jullie meestal realistisch? Of zit er dan een kans in dat deze uiteindelijk veel vroeger klaar is?
Wat zijn jullie ervaringen?
Ik heb mij een Canyon besteld (vorige week). Toen stond er al op de site leverweek 26!
Dat leek mij al extreem lang, dus bel ik even naar Canyon Benelux waar men mij zegt gewoon te bestellen
en als de leverdatum tegenvalt mijn order gewoon te schrappen.
Vandaag dus de bevestiging en wat staat daar: Planned shipping date 22 june 2009!!

Ik weet niet of jullie dat normaal vinden, maar dat is toch echt extreem laat, niet.

Nu heb ik hier op het forum wel al gelezen dat je lang moet wachten, maar als die daadwerkelijk dan pas klaar is denk ik dat ik toch echt voor een andere fiets moet gaan uitkijken.

alvast bedankt voor eventuele reacties

columbus
Forum-lid
Berichten: 623
Lid geworden op: 05 mei 2007 14:11

columbus 10 dec 2008 16:43

dit is mijn canyon, Al 8.0, foto is niet mooi, het was geen weer om buiten foto te maken, dus moest het wel binnen; er komt er nog wel een mooiere, van buiten.
dan kunnen jullie pas zien hoe mooi hij echt is... :d

Gebruikersavatar
litespeed
Forum-lid
Berichten: 3299
Lid geworden op: 24 jan 2007 09:32

Gebruikersavatar litespeed 10 dec 2008 19:44

@dream-plus: Erg mooi geheel zo! Zwarte kettingbladen zouden wat mij betreft nog mooier zijn. De zadelstrop vind ik het meest storend. Een slank, zwart alu model maakt het af IMO.

dubois
Forum-lid
Berichten: 229
Lid geworden op: 22 mei 2008 20:28

dubois 10 dec 2008 21:45

Geertiorix schreef:De door Canyon op hun bestelbevestiging geplande leverdatum, is die volgens jullie meestal realistisch? Of zit er dan een kans in dat deze uiteindelijk veel vroeger klaar is?
Wat zijn jullie ervaringen?
Ik heb mij een Canyon besteld (vorige week). Toen stond er al op de site leverweek 26!
Dat leek mij al extreem lang, dus bel ik even naar Canyon Benelux waar men mij zegt gewoon te bestellen
en als de leverdatum tegenvalt mijn order gewoon te schrappen.
Vandaag dus de bevestiging en wat staat daar: Planned shipping date 22 june 2009!!

Ik weet niet of jullie dat normaal vinden, maar dat is toch echt extreem laat, niet.

Nu heb ik hier op het forum wel al gelezen dat je lang moet wachten, maar als die daadwerkelijk dan pas klaar is denk ik dat ik toch echt voor een andere fiets moet gaan uitkijken.

alvast bedankt voor eventuele reacties



Ik wist niet dat de levertijd zo lang zou zijn!!!
weet iemand of canyon rond de tour of giro met voordeelacties komen?

Gebruikersavatar
Winston
Forum-lid
Berichten: 403
Lid geworden op: 11 nov 2007 21:54

Gebruikersavatar Winston 10 dec 2008 22:18

Du Bois schreef:Ik wist niet dat de levertijd zo lang zou zijn!!!
weet iemand of canyon rond de tour of giro met voordeelacties komen?


Tijdens de Tour de France kreeg je de laatste jaren een TdF-pakket, bij aankoop van een fiets.
Bikes&Coffee What else?

Gebruikersavatar
jackbrown
Forum-lid
Berichten: 725
Lid geworden op: 28 mar 2005 18:31

Gebruikersavatar jackbrown 10 dec 2008 22:57

En flinke kortinen op de fietsen / frames, ik dacht iets van 200 - 300 euro's op de CF frames bijvoorbeeld.
"Sometimes when you win, you really lose. And sometimes when you lose, you really win. And sometimes when you win or lose, you actually tie and sometimes when you tie, you actually win or lose."

dream-plus
Forum-lid
Berichten: 610
Lid geworden op: 20 okt 2004 23:51

dream-plus 10 dec 2008 22:59

roboxl schreef:
Du Bois schreef:Ik wist niet dat de levertijd zo lang zou zijn!!!
weet iemand of canyon rond de tour of giro met voordeelacties komen?


Tijdens de Tour de France kreeg je de laatste jaren een TdF-pakket, bij aankoop van een fiets.


Afgelopen jaar kreeg je tjdens de olympische spelen een hoge korting. En kort daarna tijdens de uitverkoop.

tomvandenbergh
Forum-lid
Berichten: 20
Lid geworden op: 01 dec 2008 16:00

tomvandenbergh 10 dec 2008 23:04

ja dat tdf pakket had ik ook gekregen. Was echt wel goed. Ongeveer ter waarde van 100€

Plaats reactie