Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Kuota

jondal
Forum-lid
Berichten: 55
Lid geworden op: 14 okt 2008 16:23

jondal 01 mei 2010 22:05

jemig wat een mooien fietsen

vaillant
Forum-lid
Berichten: 6
Lid geworden op: 01 nov 2009 18:50

vaillant 06 mei 2010 06:58

Hier een foto van mijn nieuwe aankoop.

Afbeelding

vaillant
Forum-lid
Berichten: 6
Lid geworden op: 01 nov 2009 18:50

vaillant 06 mei 2010 07:00

En de laatste foto.

Afbeelding

fizik
Forum-lid
Berichten: 2262
Lid geworden op: 20 feb 2008 21:16
Locatie: Staphorst

fizik 06 mei 2010 10:02

De laatste foto zie ik niet, maar ik vind het een serieus mooie fiets.

gbjhillman
Forum-lid
Berichten: 251
Lid geworden op: 15 jan 2009 14:14

gbjhillman 07 mei 2010 09:12

Mooie fietsen die Kuota's.
Jammer dat de KOM maar tot maat XL gaat, denk dat ik daar met 1.93 en BL 94 niet op kom :-)
� De toestand in de bergen *

Gebruikersavatar
Le Grimpeur
Forum-lid
Berichten: 2623
Lid geworden op: 24 nov 2009 14:37

Gebruikersavatar Le Grimpeur 07 mei 2010 11:29

Blits "karretje". Deze ziet er héél anders uit dan mijn nieuwe Ti-racer (zie titanium fietsen site), maar dit vind ik ook heel fraai. Het valt mij op hoeveel forumleden er telkens weer in slagen allerlei onderdelen zo met elkaar te combineren dat er dan een zeer fraai samenhangend geheel ontstaat. Knap gedaan!
60 x Ventoux

jibb
Forum-lid
Berichten: 176
Lid geworden op: 14 okt 2006 02:04

jibb 07 mei 2010 14:10

Mooie fiets, alleen jammer van de rooie waslijnen :(
Zwarte of witte kabels doen het frame meer tot zijn recht komen. Ongemerkt kijk ik nu iedere keer naar de rode bekabeling op de foto.
Dat is geen geel! Dit is geel!

vaillant
Forum-lid
Berichten: 6
Lid geworden op: 01 nov 2009 18:50

vaillant 07 mei 2010 16:15

jibb schreef:Mooie fiets, alleen jammer van de rooie waslijnen :(
Zwarte of witte kabels doen het frame meer tot zijn recht komen. Ongemerkt kijk ik nu iedere keer naar de rode bekabeling op de foto.


Volledig mee eens jibb, hij stond nog maar net thuis en ik vertelde al tegen mijn vrouw die rode kabels moeten eraf. Volgende week gaat hij binnen om zwarte te laten plaatsen. Had mij laten ompraten door de verkoper hé. Zal niet meer gebeuren, beter bij mijn eerste gedacht gebleven.

buddo
Forum-lid
Berichten: 1978
Lid geworden op: 20 aug 2005 11:02
Locatie: Heerenveen

buddo 07 mei 2010 16:29

jibb schreef:Mooie fiets, alleen jammer van de rooie waslijnen :(
Zwarte of witte kabels doen het frame meer tot zijn recht komen. Ongemerkt kijk ik nu iedere keer naar de rode bekabeling op de foto.


Erg mooie fiets!

Als ik al minpuntjes moet benoemen dat is het niet de kleur van de kabels die mij stoort, maar de kabels zelf. Zonde om op deze fiets een groep met waslijnen te plaatsen.

Welk stuur zit er overigens op? De vorm van de beugel doet mij wat bijzonder aan evenals de wijze waarop de shifters zijn geplaatst.

Gebruikersavatar
Le Grimpeur
Forum-lid
Berichten: 2623
Lid geworden op: 24 nov 2009 14:37

Gebruikersavatar Le Grimpeur 07 mei 2010 16:42

buddo schreef:Als ik al minpuntjes moet benoemen dat is het niet de kleur van de kabels die mij stoort, maar de kabels zelf. Zonde om op deze fiets een groep met waslijnen te plaatsen.


De zogeheten "waslijnen" beginnen langzamerhand "uit" te geraken, maar je kunt vanwege wat meer kabel in het zicht toch ook niet meteen nieuwe shifters gaan aanschaffen (die dan wellicht weer niet optimaal met de "oude" componenten compatible zijn). Trouwens....., het grootste deel van de zichtbare bekabeling betreft niet de "waslijnen";). Ik ben wel benieuwd hoe de fiets er met zwarte bekabeling uit zal zien. Wellicht "storen" de "waslijnen" dan ook niet meer zo:)!
Zelf vind ik ook de rode kabels juist wel apart om te zien, maar ja.... dat is weer de beruchte smaak waarover........
60 x Ventoux

vaillant
Forum-lid
Berichten: 6
Lid geworden op: 01 nov 2009 18:50

vaillant 07 mei 2010 21:52

buddo schreef:
jibb schreef:Mooie fiets, alleen jammer van de rooie waslijnen :(
Zwarte of witte kabels doen het frame meer tot zijn recht komen. Ongemerkt kijk ik nu iedere keer naar de rode bekabeling op de foto.


Erg mooie fiets!

Als ik al minpuntjes moet benoemen dat is het niet de kleur van de kabels die mij stoort, maar de kabels zelf. Zonde om op deze fiets een groep met waslijnen te plaatsen.

Welk stuur zit er overigens op? De vorm van de beugel doet mij wat bijzonder aan evenals de wijze waarop de shifters zijn geplaatst.


Er staat gewoon een ritchey wcs stuur op, is er dan iets mis mee?

Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us

buddo
Forum-lid
Berichten: 1978
Lid geworden op: 20 aug 2005 11:02
Locatie: Heerenveen

buddo 07 mei 2010 23:37

vaillant schreef:
buddo schreef: Welk stuur zit er overigens op? De vorm van de beugel doet mij wat bijzonder aan evenals de wijze waarop de shifters zijn geplaatst.


Er staat gewoon een ritchey wcs stuur op, is er dan iets mis mee?
Niets mis mee, gewoon anders en voor mij bijzonder, en dan bedoel ik het zij aanzicht van de stuurbocht (de beugel dus). Eigenlijk zijn mensen die commentaar leveren op jouw mooie fiets, zoals ik dus, gewoon stront jaloers!

Plaats reactie