Pagina 101 van 767

Geplaatst: 30 okt 2009 13:45
door roeieber
Enrico-S-works schreef:Levering SL3 frame update; laatste nieuws is levering in november. Dat is al weer wat sneller dan februari 2010....


Hoop dat je gelijk krijgt, maar het wordt m'n 3de specialized en ik kan uit ervaring zeggen dat ze nog nooit op tijd (afgesproken) hebben geleverd.

Geplaatst: 30 okt 2009 20:03
door gerrit-1963
pelly schreef:Vrijdag men nieuw frame mogen gaan ophalen nadat men wit frame was gebarsten.
Ik ga hem wel niet houden vermits ik volgend jaar met een team fiets rij.
Maar wou toch eens een foto'tje posten :-)


pelly bedankt voor het posten, ik hou zelf niet zo van een zwarte frame, maar deze is toch wel heel mooi

Geplaatst: 30 okt 2009 21:22
door lucnoa
pelly schreef:Ik zou voor de tarmac gaan, maarja das persoonlijk.
Ik heb op 2 tarmac's gereden en zeer tevreden over.


Yep ,hele goede fiets ! Zolang je maar niet boven de 30 km per uur komt .
Als je moet remmen bij hogere snelheid davert het stuur zo hard dat zelfs de stuurbouten afbreken ! = levensgevaarlijk tijdens afdalingen zelfs al breken de bouten niet af. Zelfs met een andere vork erin was het probleem niet opgelost .
Voor dat geld koop ik een andere fiets maar dan heb je wel geen specialized .
Heb zelfs voorgesteld om zelf naar specialized Nederland te gaan zodat er daar eens een technieker of ingenieur mee kon fietsen om het probleem vast te stellen maar kreeg hier nooit antwoord op ! Verkocht is verkocht is volgens mij daar het motto .

Geplaatst: 30 okt 2009 21:57
door pelly
Roeieber schreef:
Enrico-S-works schreef:Levering SL3 frame update; laatste nieuws is levering in november. Dat is al weer wat sneller dan februari 2010....


Hoop dat je gelijk krijgt, maar het wordt m'n 3de specialized en ik kan uit ervaring zeggen dat ze nog nooit op tijd (afgesproken) hebben geleverd.


Op men eerste Specialized - 5 maanden gewacht.
Men 2de - een week :-)
Men 3de - 2 weken
Men 4de - 3 maanden.
Dus aan de levertijden is nog werk.

Geplaatst: 30 okt 2009 23:42
door tiest
lucnoa schreef:
pelly schreef:Ik zou voor de tarmac gaan, maarja das persoonlijk.
Ik heb op 2 tarmac's gereden en zeer tevreden over.


Yep ,hele goede fiets ! Zolang je maar niet boven de 30 km per uur komt .
Als je moet remmen bij hogere snelheid davert het stuur zo hard dat zelfs de stuurbouten afbreken ! = levensgevaarlijk tijdens afdalingen zelfs al breken de bouten niet af. Zelfs met een andere vork erin was het probleem niet opgelost .
Voor dat geld koop ik een andere fiets maar dan heb je wel geen specialized .
Heb zelfs voorgesteld om zelf naar specialized Nederland te gaan zodat er daar eens een technieker of ingenieur mee kon fietsen om het probleem vast te stellen maar kreeg hier nooit antwoord op ! Verkocht is verkocht is volgens mij daar het motto .


Als je bouten breken heb je ze te strak/vast aangedraaid;)
Verder klinkt het nogal bijzonder :S

Geplaatst: 31 okt 2009 09:13
door lucnoa
TiesT schreef:
lucnoa schreef:
pelly schreef:Ik zou voor de tarmac gaan, maarja das persoonlijk.
Ik heb op 2 tarmac's gereden en zeer tevreden over.


Yep ,hele goede fiets ! Zolang je maar niet boven de 30 km per uur komt .
Als je moet remmen bij hogere snelheid davert het stuur zo hard dat zelfs de stuurbouten afbreken ! = levensgevaarlijk tijdens afdalingen zelfs al breken de bouten niet af. Zelfs met een andere vork erin was het probleem niet opgelost .
Voor dat geld koop ik een andere fiets maar dan heb je wel geen specialized .
Heb zelfs voorgesteld om zelf naar specialized Nederland te gaan zodat er daar eens een technieker of ingenieur mee kon fietsen om het probleem vast te stellen maar kreeg hier nooit antwoord op ! Verkocht is verkocht is volgens mij daar het motto .


Als je bouten breken heb je ze te strak/vast aangedraaid;)
Verder klinkt het nogal bijzonder :S


Deze waren nochtans vastgezet met zo een speciale sleutel zodoende ze niet te vast zouden kunnen staan !
En hoe komt het dan dat de fiets ontzettend daverde tijdens het remmen tegen hogere snelheid ?

Geplaatst: 31 okt 2009 10:30
door rezne
Remblokken slechts afgesteld bijvoorbeeld.

Geplaatst: 31 okt 2009 11:22
door amclassic-fan
Speling op het balhoofd, een velg met een remvlak dat niet volledig vlak is.

Geplaatst: 31 okt 2009 13:12
door lucnoa
Rezne schreef:Remblokken slechts afgesteld bijvoorbeeld.


Ook deze stonden correct afgesteld zoals het moest , en niets gekort .

Geplaatst: 31 okt 2009 13:23
door lucnoa
Het remvlak had gekund , maar het zou straf zijn moest dit bij drie paar wielen het geval zijn .
Het balhoofd kwam inderdaad telkens los , maar dit was door de trillingen .
Ik had er mijn vrije dag voor over om naar specialized Nederland te rijden , zodat daar een ingenieur of technieker het probleem kon vast stellen . Maar geen gehoor ! Nogmaals hun motto is verkocht is verkocht !

Geplaatst: 01 nov 2009 14:16
door swingray
Gister mijn nieuwe 2008 Roubaix Pro kunnen proberen.
Speciaal naar aanraden vd FM afgemonteerd met een SRAM mix, wat meer dan uitstekend werkt.
O.a. met een Red compact crankstel met 38- 50 tandwielen, (ipv 34-50) ja heus waar!

Fiets doet t super, heerlijk relaxed en toch snel en wendbaar.
Dat komt denk ik door t lage gewicht.
Ondanks de RS10 wielen, toch net geen 7.7 kg.

Moet zeggen dat de Caad9 t prima deed, maar deze Roubaix
is veel comfortabeler voor mijn 47 jarige truckers rug!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Geplaatst: 01 nov 2009 17:59
door pelly
Wat was de reden die je FM gaf om een Sram mix te monteren ?