Pinarello
-
- Forum-lid HC
Nou, nee ik vond de zwarte het mooist, maar het is jou fiets!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Gister stond die dan onverwachts voor de deur. Mijn pina paris carbon. Hij valt niet tegen moet ik zeggen. Alleen nog carbon bidon houders en natuurlijk zitpositie nog een beetja aanpassen en hij is klaar. Kreeg er nog pedalen bij van flarer. Toch netjes
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
Wat een ubervette fiets heb je aar zeg Apojapo! Perfecte kleuren zo, mooi dat je gekozen hebt voor een zwart zadel ipv een witte icm dat witte stuurlint. Doordat de bovenkant van de staande en en het uieinde van de liggende bovenbuis ook zwart zijn is dit denk ik de juiste keuze. Ben alleen benieuwd naar het gewicht, wat weegt dat karretje zo?
-
- Forum-lid
Heel mooi ApoJapo, volledig volgens het boekje afgemonteerd .
Wat voor stuurpen is dat eigenlijk? Het enige wat me verder te verbeteren lijkt is een zwarte voorderailleurklem (als dat bestaat, maar zal wel) en een wat soberder carbon zadelpen, vind die Pina MOst gevallen meestal iets te druk.
Wat voor stuurpen is dat eigenlijk? Het enige wat me verder te verbeteren lijkt is een zwarte voorderailleurklem (als dat bestaat, maar zal wel) en een wat soberder carbon zadelpen, vind die Pina MOst gevallen meestal iets te druk.
Best wel mooie frames, die Pinarello Paris carbon!
Zeker een volledig wit framepje zie ik nog wel zitten... Kan iemand me zeggen hoeveel het frame en de nda vork exact (!) wegen?
En wie overtuigt me dat dit een goede optie is binnen die prijsklasse?
Zeker een volledig wit framepje zie ik nog wel zitten... Kan iemand me zeggen hoeveel het frame en de nda vork exact (!) wegen?
En wie overtuigt me dat dit een goede optie is binnen die prijsklasse?
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
Mooie fiets apojapo,
Alleen had je niet beter een maatje groter moeten nemen zo te zien aan de lengte zadelpen , icm de spacers. Mocht je die er nog onderuithalen wordt het verschil zadel/ stuur wel erg groot. Affin over de kleur zal ik niets anders zeggen dan prachtig ...
Wel hele mooie wielen , heb ik vorige week ook nog gemaild aan casran , helaas zijn ze al verkocht.
Casran , mooie witte uitvoering. Frame + Vork weegt ongeveer 1180 gram + 375 gram voor een niet afgezaagde vork.Dat is voor een 53 cc frame zoals ik heb.Mijn fiets compleet weegt ca 7,2 Kg . Ik heb er nu wel Tune bidonhouders op ( ziet er netjes uit ). Met een setje Hyperon of Bora cq M5 wielen met tubes red ik wel 6,8 tot 6,9 Kg.
Grtz Rene
Alleen had je niet beter een maatje groter moeten nemen zo te zien aan de lengte zadelpen , icm de spacers. Mocht je die er nog onderuithalen wordt het verschil zadel/ stuur wel erg groot. Affin over de kleur zal ik niets anders zeggen dan prachtig ...
Wel hele mooie wielen , heb ik vorige week ook nog gemaild aan casran , helaas zijn ze al verkocht.
Casran , mooie witte uitvoering. Frame + Vork weegt ongeveer 1180 gram + 375 gram voor een niet afgezaagde vork.Dat is voor een 53 cc frame zoals ik heb.Mijn fiets compleet weegt ca 7,2 Kg . Ik heb er nu wel Tune bidonhouders op ( ziet er netjes uit ). Met een setje Hyperon of Bora cq M5 wielen met tubes red ik wel 6,8 tot 6,9 Kg.
Grtz Rene
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless ![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Quoten: Origineel geplaatst door Rene op 22 Mei 2007
Ok. Dat valt heus mee... Is de stijfheid er dan ook naar?
Ik twijfel erover om dit frame te nemen. Àls ik het doe, worden bepaalde zaken wat zwaarder dan de jouwe (komt SRM op!), maar andere dan weer lichter: AX zadelpen wellicht, Skeleton brakes (hoewel ik nog steeds twijfel tussen die en de oude versie), andere derailleur... en wielen van een bekende Duitse fabrikant!
Ok. Dat valt heus mee... Is de stijfheid er dan ook naar?
Ik twijfel erover om dit frame te nemen. Àls ik het doe, worden bepaalde zaken wat zwaarder dan de jouwe (komt SRM op!), maar andere dan weer lichter: AX zadelpen wellicht, Skeleton brakes (hoewel ik nog steeds twijfel tussen die en de oude versie), andere derailleur... en wielen van een bekende Duitse fabrikant!
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve