Denk je niet dat ik dat allang al heb geprobeerd? Het helpt alleen niet veel.J.Edge87 schreef: Knap hoor! Als je van jezelf weet en vind dat je niet goed kan zwemmen.... is zwem techniek training dan niet iets voor je?
Edit: geen idee of je zoiets al doet of dat het überhaupt bestaat
Andere sporten gedaan vandaag?
Dat was niet de motivatie hoor, ik vond het gewoon leuk. En daarna hoorde ik ook nog dat de 1 km een medaille krijgt, ja zeg. Een shiny die ik nog niet heb.
Veni. Vidi. Fietsie.
TTT Je zwemtechniek bijvijlen gaat ,meestal, niet in 2 maanden hoor. Daar mag je best veel meer tijd voor rekenen. Maar als je weet waar je ik denk twee jaar geleden stond met zwemmen, dan is dit toch hartstikke mooi
Dat wist k natuurlijk niet. Anders zou ik t niet zeggen toch?TumTumTum schreef:Dat was niet de motivatie hoor, ik vond het gewoon leuk. En daarna hoorde ik ook nog dat de 1 km een medaille krijgt, ja zeg. Een shiny die ik nog niet heb.
Denk je niet dat ik dat allang al heb geprobeerd? Het helpt alleen niet veel.J.Edge87 schreef: Knap hoor! Als je van jezelf weet en vind dat je niet goed kan zwemmen.... is zwem techniek training dan niet iets voor je?
Edit: geen idee of je zoiets al doet of dat het überhaupt bestaat
is het fietsen aan het her-ontdekken
- daniel1975
- Forum-lid HC
Goed bezig dames!
Less is bore
Jans, wat is een omgekeerde schouderprothese? Ik kan me er niets bij voorstellen.Jans schreef:Vandaag een zwemrecord gezet. Niet adembenemend, maar 600m gezwommen. Dat is de grootste afstand sinds ik een (omgekeerde) schouderprothese heb.
Het begin is daar met 'slechts' 600 meter. Volgende keer 800.....
Pfff. Ik ben in de verleiding een plons te nemen in de grote plas van 1,5 km doorsnee voor mijn deur. Armen verbrand in de felle zon vandaag (kracht 8 en langs het water gereden). Mijn armen beginnen te branden hetgeen ik nog nooit eerder heb ervaren. Ik wilde me nog insmeren maar vergeten
Duik vanaf mijn balkon....nah....30 meter hoog
MIsschien morgen eens in het water plonzen en een stukje zwemmen.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
@Zorro Je kunt op internet er wel meer over lezen, maar het komt erop neer dat op de plek van de humeruskop de prothesekom geplaatst is en op de plek van de kom een "kop". Omdat er ook spieren missen, is dat de manier om er voor te zorgen dat er nog "wat" beweging in zit. (Valt wel mee hoor, ik kan de was ophangen, als het niet al te hoog is.)
De kop/kom afstand is kleiner, waardoor er minder kracht nodig is.
Het doel is ook niet direct om meer te gaan zwemmen. Beweging erin houden is belangrijker.
De kop/kom afstand is kleiner, waardoor er minder kracht nodig is.
Het doel is ook niet direct om meer te gaan zwemmen. Beweging erin houden is belangrijker.
- Sweety2008
- Forum-lid
Even pauze met hardlopen heb last van mijn achillespees. Ben nu met icepacks bezig. Was maandag middag nog bij de huisarts geweest en heb haar van mijn klachten vertelt. Zij heeft mij nog Diclofenac 50 gegeven tegen de ergste pijn.
Oefeningen doen en koelen was haar advies.
Oefeningen doen en koelen was haar advies.
Ghost Nivolet 6LC
- daniel1975
- Forum-lid HC
Nee, verstandkiezen laten trekken :/Jans schreef:En jij Daniel? Gewandeld met de kleine?
Less is bore