Droomfiets
-
- Forum-lid
- Contact
haha meepakken die handel!!!
zo zipps late ni zo maar staan e:p
zo zipps late ni zo maar staan e:p
I don\'t dream my life, I live my dreams!
http://www.freewebs.com/ward_theuns" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.freewebs.com/ward_theuns" onclick="window.open(this.href);return false;
Ah joh, als fietskoerier mag je best iets goed en mooi onder je kont hebben? Het is tenslotte je gereedschap waarmee je je werk goedmoet kunnen doen. En snel.
Ik vraag me alleen hoe lang het mee zal gaan.... Erg diefstal gevoelig en voor het soms ruige werk erg kwetsbaar.
Ik vraag me alleen hoe lang het mee zal gaan.... Erg diefstal gevoelig en voor het soms ruige werk erg kwetsbaar.
Niets is wat het lijkt..
Gelukkig denkt hij aan de aerodynamica...anders koop je toch niet zulke wielen en zo'n stuur?
Wel een mooi frame overigens. Ik wist niet dat je bij Trek nog steeds je frame kon laten spuiten onder de naam van Project One.
Wel een mooi frame overigens. Ik wist niet dat je bij Trek nog steeds je frame kon laten spuiten onder de naam van Project One.
Volgens mij is het als fietsliefhebber volkomen legitiem om die zipps te jatten en onder je eigen fiets te zetten.
(in het kader van een reddingsactie bijvoorbeeld: arme wielen....)
(in het kader van een reddingsactie bijvoorbeeld: arme wielen....)
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Een hele mooie Colnago. Ook al ben ik absoluut geen Colnago fan. Maar die stalen frames vind ik veel mooier dan wat ze tegenwoordig hebben bij Ernesto.
Enkel die delta remmen vind ik persoonlijk minder.
Weet iemand toevallig wat voor velgen het zijn? Volgens mij Mavic´s aan de stickers op de tweede foto te zien. Maar geen GP4 want daar zijn ze te ´bol´ voor. Of zijn het zelfs draadvelgen?
Is deze fiets niet van die man met die rode C50 > Lightweights > Record? Die muur komt me zo bekend voor. Volgens mij was dat een Amerikaan die ook op het WW forum komt.
Enkel die delta remmen vind ik persoonlijk minder.
Weet iemand toevallig wat voor velgen het zijn? Volgens mij Mavic´s aan de stickers op de tweede foto te zien. Maar geen GP4 want daar zijn ze te ´bol´ voor. Of zijn het zelfs draadvelgen?
Is deze fiets niet van die man met die rode C50 > Lightweights > Record? Die muur komt me zo bekend voor. Volgens mij was dat een Amerikaan die ook op het WW forum komt.
-
- Forum-lid
Droomfiets...nog eventjes kijken en ik droom er straks echt over :d
Alleen dat zadel vind ik niks.
Gevonden op: weightweenies: Look 595
Alleen dat zadel vind ik niks.
Gevonden op: weightweenies: Look 595