Vandaag gefietst in 2017
- daniel1975
- Forum-lid HC
Mooi rondje gereden met de fietskar. Best pittig, hm's maken met die kar er achter. En dalen is best tricky omdat je ook je velgen niet wilt oververhitten. Maar wel lekker gereden in prachtig weer en prachtige omgeving.
Less is bore
-
- Forum-lid
Die fietskar verdient wel een setje hoge velgen
Gisteren eindelijk een criterium gereden, eerste ronde lek.... Reserve wielen niet mee en de auto stond zo ver weg dat ik 8 rondes achter stand had. Toen maar gewoon ingevoegd en op kop gereden. Jammer want ik voelde me goed. Vandaag losgefietst en dan morgen het DK
Gisteren eindelijk een criterium gereden, eerste ronde lek.... Reserve wielen niet mee en de auto stond zo ver weg dat ik 8 rondes achter stand had. Toen maar gewoon ingevoegd en op kop gereden. Jammer want ik voelde me goed. Vandaag losgefietst en dan morgen het DK
Maak joe woar
Moet je er niet uit als je gedubbeld bent?Fietsen?altijd schreef: ↑04 jun 2017 16:02 dat ik 8 rondes achter stand had. Toen maar gewoon ingevoegd en op kop gereden.
Bolgheri?
Ik bin moar een eenvoudige boerenlul, en doar schaam ik mien niet veur!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Haha, dat is een makkie met al die cipressen
Less is bore
-
- Forum-lid
Eigenlijk hoef je dat nooit.fred404 schreef: ↑04 jun 2017 16:27Moet je er niet uit als je gedubbeld bent?Fietsen?altijd schreef: ↑04 jun 2017 16:02 dat ik 8 rondes achter stand had. Toen maar gewoon ingevoegd en op kop gereden.
Maak joe woar
Vandaag zou ik in Italië La Canavesana rijden. Opname van m'n schoonvader in het ziekenhuis zorgt ervoor dat ik een beetje snel thuis moet kunnen zijn. Dus we blijven in de buurt......
Vandaag een troostrondje Zeeland gefietst.
173km met de eerste helft een hele forse wind tegen.
Ik rij ieder jaar een keer een rondje Zeeland en ik begin met een sentimenteel stukje Rotterdam. Waar ik geboren ben, langs eerst huis en een aantal ander markante plaatsen. Door de Maastunnel naar de andere kant en dan Hellevoetsluis, Brouwersdam, lunch in Brouwershaven, Bruinisse en dan weer naar boven............
Afgesloten met een paar rondjes tapas, ijsje en knappe koffie. Binnen de mogelijkheden toch een geslaagde dag.
Vandaag een troostrondje Zeeland gefietst.
173km met de eerste helft een hele forse wind tegen.
Ik rij ieder jaar een keer een rondje Zeeland en ik begin met een sentimenteel stukje Rotterdam. Waar ik geboren ben, langs eerst huis en een aantal ander markante plaatsen. Door de Maastunnel naar de andere kant en dan Hellevoetsluis, Brouwersdam, lunch in Brouwershaven, Bruinisse en dan weer naar boven............
Afgesloten met een paar rondjes tapas, ijsje en knappe koffie. Binnen de mogelijkheden toch een geslaagde dag.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Mooi rondje, waarschijnlijk net niet langs mijn geboortehuis gefietst. Als je via Zierikzee naar Bru fiets 9 vd 10x wel.
Less is bore
Volgende week begint het feest "The Ride2017" vandaag rustig aan gedaan 76,5 km met koffie @ Lola n herstel biertje in ams omdat het de laatste dag van de rapha rides was..
Solo ritje geworden omdat ik weer op z'n javaans op tijd was n fashionable late voor the borrel..
Echte bikkels deden maastricht ams op een fixie of windtegen vanaf groningen respect..
Bij deze sorry DDX wist niet of was bij de bqq/borrel maar het shirt kwam me bekent voor
Deze week rust en binnen fietsen, zondag de ontmaagding van het hoog gebergte.. Zin in
Solo ritje geworden omdat ik weer op z'n javaans op tijd was n fashionable late voor the borrel..
Echte bikkels deden maastricht ams op een fixie of windtegen vanaf groningen respect..
Bij deze sorry DDX wist niet of was bij de bqq/borrel maar het shirt kwam me bekent voor
Deze week rust en binnen fietsen, zondag de ontmaagding van het hoog gebergte.. Zin in
Volgende keer gewoon ff aanspreken
Ik ben vanmorgen naar Alkmaar gefietst en daar meegereden met het groepje (van 7 man) naar Amsterdam.
Leuke bbq en gezellig bijgebabbeld met aantal bekenden.
140km, waarvan merendeel lekker rustig tempo.
Alleen terug naar huis 20km vol tegen de wind in even tempo iets hoger omdat het best fris windje was.