Was ook meteen mijn gedacht, zielig.Enzzo schreef: ↑22 jul 2023 16:23 Oh my god! zo’n calvinistische uithaal naar een Franse ploeg van meneer Plugge! (En ja Madiot is ook een idiote)
Totaal onterecht en vooral totaal onnodig! https://sporza.be/nl/2023/07/22/ruzie-t ... upama-fdj/
Nederlandse ploegen of teams kunnen echt nooit een keertje gewoon winnen en genieten, er moet altijd weer een vingertje geheven worden. Bah!
tour 2023
Het was duidelijk dat het niet de renners van het team waren die alcohol dronken.... dus totaal onnodige reactie.JPAR schreef: ↑22 jul 2023 16:33 kun je ook anders interpreteren. Hij geeft aan dat er geen alcohol gebruikt wordt tijdens de duur van de koers als een (mede)verklaring voor het succes. En misschien niet handig om dan meteen een andere ploeg aan te wijzen waar het anders gaat, maar ik zie het niet als vingertje heffen. Uiteraard gaat een Madiot als een dolle stier tekeer, maar dat neemt ook niemand serieus. Zeker niet na de Netflix serie.
Laatst gewijzigd door lugosi op 22 jul 2023 17:56, 1 keer totaal gewijzigd.
U heeft geen gebrekkige kennis over wielrennen.ColumsbusMJ schreef: ↑22 jul 2023 17:19 Ik ben wel benieuwd waarom Vingegaard niet in ieder geval één poging waagde om nog een etappe te winnen. Of is dit gebrekkige kennis over het wielrennen van mijn kant?
Vermoedelijk wachte Vinge op een commando vanuit de teamwagen, of had de diëtiste gisteravond die extra inspanning niet vooraf ingecalculeerd.
Ooit dacht ik dat Froome een saaie renner was....
- daniel1975
- Forum-lid HC
16 = tijdrit, die noemde ik ala positief.
5 was idd koers, 9 was wel aardig.
Maar met alleen de tijdrit als winnaar en verder niet voor de dagoverwinning koersen vind ik gewoon niet leuk om naar te kijken.
En vandaag met dit clubje gaan finishen is 100% zeker verliezen. Hij heeft het niet een serieus geprobeerd
Los daarvan een van de leukere tours van de laatste jaren!
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Hahah, goed lezen
Gaat mij puur om de kleurloosheid van Jonas. Vandaag is gewoon tekenend voor de persoon. Hele tijd omkijken, geen trap teveel en geen enkele poging om voor de winst te gaan. Het geel is binnen, dus verder niets belangrijk.
Gaat mij puur om de kleurloosheid van Jonas. Vandaag is gewoon tekenend voor de persoon. Hele tijd omkijken, geen trap teveel en geen enkele poging om voor de winst te gaan. Het geel is binnen, dus verder niets belangrijk.
Less is bore
Hier ben ik het wel mee eens.daniel1975 schreef: ↑22 jul 2023 18:26 Hahah, goed lezen
Mooie Tour gezien, maar ik blijf Vingegaard een wat kleurloze renner vinden. Zou hij bang zijn 7 min te verliezen als hij 100m op kop gaat rijden? Wel gewoon de sterkste over drie weken, maar toch heb ik meer van Pogacar genoten. En van van Aert, Pinot, Poels en al die anderen natuurlijk.