Cervélo
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Ik zou het zeker proberen want ik heb tot nu toe heel positieve ervaringen met de garantie van Cervélo. Ook een soortgelijk geval gezien waarbij er direct een leenframe werd ingezet en het frame werd vervangen.
-
- Forum-lid HC
Dit heeft niets met garantie maar des te meer met een derailleur in de spaken (of op een andere manier vastgelopen) te maken. pat is van het frame gescheurd en daar kan cervelo weinig aan doen, maar valt te proberen......
Patje breekt zelden maar buigt en ga je dan nog wat verder dan scheurt de boel af (hier gebeurd).
Patje breekt zelden maar buigt en ga je dan nog wat verder dan scheurt de boel af (hier gebeurd).
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Bericht van Cervelo, sorry voor de schade breng frame naar dealer met de bon voor warranty claim, dus nu huis op ze kop aan het zetten voor de bon.
FM zei in eerste instantie ook derailleur tegen spaak cq in spaak, echter op derailleur zit geen schade van krassen of zo, en spaken ook allemaal top dus ja..........
Had Cervelo foto's gestuurd en nu deze positieve reactie
Heb opeens weer hoop
FM zei in eerste instantie ook derailleur tegen spaak cq in spaak, echter op derailleur zit geen schade van krassen of zo, en spaken ook allemaal top dus ja..........
Had Cervelo foto's gestuurd en nu deze positieve reactie
Heb opeens weer hoop
Mijn zoon zijn Cervélo S2sinds gisteren. morgen maar eens kijken hoe het rijdt. Dingen die nog gaan veranderen zijn:
* Rotor er af en DA7950 Stages er op.
* Stuur/ shifters nog even afstellen.
* Misschien de stickers nog van de wielen af als dat gaat.
* Goede foto's nemen
* Rotor er af en DA7950 Stages er op.
* Stuur/ shifters nog even afstellen.
* Misschien de stickers nog van de wielen af als dat gaat.
* Goede foto's nemen
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
British Cycling unveil Cervelo track bike for Rio Olympic Games
http://www.cyclingnews.com/news/british ... pic-games/
http://www.cyclingnews.com/news/british ... pic-games/