Canyon
@Vince!
Nou dan gaan de fietsen er kennelijk op willekeur uit. Mijn Endurace besteld op 27 november en staat gepland op de eerste week van april. Wordt kortdag en dus zeker niet 3 weken eerder........
Ik zou verwachten dat ze de backlog op bestel volgorde uit zouden leveren. Maar niets is minder waar.......
Nou dan gaan de fietsen er kennelijk op willekeur uit. Mijn Endurace besteld op 27 november en staat gepland op de eerste week van april. Wordt kortdag en dus zeker niet 3 weken eerder........
Ik zou verwachten dat ze de backlog op bestel volgorde uit zouden leveren. Maar niets is minder waar.......
Ik volg dit nu al een tijdje en moet echt zeggen dat ik het bijna schrijnend vind zoals dit loopt. Ik ben best wel gecharmeerd van de fietsen van Canyon en zie mezelf nog wel een keer op een Canyon koersen, maar dit verhaal rond levertijden, een debacle als je t mij vraagt, doet het merk echt geen goed. Ik begrijp niet dat er mensen zijn die al sinds oktober/november zitten te wachten en anderen, die dezelfde fiets in januari hebben besteld, binnen 1,5 maand geholpen zijn. Nogmaals, mooie en betrouwbare fietsen waar ik best warm van kan worden maar ik hoop dat ze dit zo snel mogelijk oplossen en goed op de rit krijgen.
Ik twijfel over een Ultimate CF SLX 8.0 met een stealth kleur frame of de gespoten kleur jet silver grey.
Canyon heeft alleen geen winkels waar je de fietsen 'live' kunt zien.
Heeft iemand hier een oplossing voor?
Liefst in de buurt van Nijmegen
Canyon heeft alleen geen winkels waar je de fietsen 'live' kunt zien.
Heeft iemand hier een oplossing voor?
Liefst in de buurt van Nijmegen
-
- Forum-lid
Of een paar toertochten mee rijden, hier en daar zie je wel al eens een nieuw model opduikenmeuk schreef:Dagje Koblenz ErikHorst! (Is dat in de buurt genoeg ?)
Dat heb ik nou ook. Mijn Trek Madone is al paar jaartjes oud, dus toch beetje rond aan het kijken naar mogelijke nieuwe fiets. Aangezien de Trek modellen me niet heel erg aanspreken op het moment ben ik van plan een ander merk te kopen dit keer. Canyon spreekt me erg aan, maar deze leveringsdrama's houden mij voorlopig weg bij het kopen van een Canyon. Hoop dat tegen de tijd dat ik nieuwe fiets wil kopen het opgelost is.JorBak schreef:Ik volg dit nu al een tijdje en moet echt zeggen dat ik het bijna schrijnend vind zoals dit loopt. Ik ben best wel gecharmeerd van de fietsen van Canyon en zie mezelf nog wel een keer op een Canyon koersen, maar dit verhaal rond levertijden, een debacle als je t mij vraagt, doet het merk echt geen goed. Ik begrijp niet dat er mensen zijn die al sinds oktober/november zitten te wachten en anderen, die dezelfde fiets in januari hebben besteld, binnen 1,5 maand geholpen zijn. Nogmaals, mooie en betrouwbare fietsen waar ik best warm van kan worden maar ik hoop dat ze dit zo snel mogelijk oplossen en goed op de rit krijgen.
Focus Mares CX 1 2014
Cube ams super hpc race 2012
Cube ams super hpc race 2012
De mijne was op vijf werkdagen geleverd...franklin schreef:Dat heb ik nou ook. Mijn Trek Madone is al paar jaartjes oud, dus toch beetje rond aan het kijken naar mogelijke nieuwe fiets. Aangezien de Trek modellen me niet heel erg aanspreken op het moment ben ik van plan een ander merk te kopen dit keer. Canyon spreekt me erg aan, maar deze leveringsdrama's houden mij voorlopig weg bij het kopen van een Canyon. Hoop dat tegen de tijd dat ik nieuwe fiets wil kopen het opgelost is.JorBak schreef:Ik volg dit nu al een tijdje en moet echt zeggen dat ik het bijna schrijnend vind zoals dit loopt. Ik ben best wel gecharmeerd van de fietsen van Canyon en zie mezelf nog wel een keer op een Canyon koersen, maar dit verhaal rond levertijden, een debacle als je t mij vraagt, doet het merk echt geen goed. Ik begrijp niet dat er mensen zijn die al sinds oktober/november zitten te wachten en anderen, die dezelfde fiets in januari hebben besteld, binnen 1,5 maand geholpen zijn. Nogmaals, mooie en betrouwbare fietsen waar ik best warm van kan worden maar ik hoop dat ze dit zo snel mogelijk oplossen en goed op de rit krijgen.
De mijne in drie, maar dat was een outlet model. Op de juiste maat stuurpen kon ik vervolgens drieënhalve maand wachten...
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Vooral voor de mensen die al sinds oktober/november zitten te wachten moet het toch heel vervelend zijn. Zeker als ik hier verhalen lees van mensen die in januari exact dezelfde fiets hebben besteld en die ook reeds in bezit hebben. Ook ik ben aan vervanging van mijn racefiets toe en ben me aan het oriënteren. Ik beschouw Canyon (met name de Ultimate cf slx 9) als een serieuze kandidaat. Ben ook niet te beroerd een rit naar Koblenz te maken maar ik kijk nog even de kat uit de boom en hou het forum ook goed in de gaten.
Had mijn ultimate cf slx vanaf de dag hij online stond in bestelling, vervolgens vroeger dan verwacht geleverd. Nu wacht ik wel al sinds mid december op een smaller stuur en andere zadelpen. Deze maten waren trouwens ook al met de bestelling meegegeven. De zadelpen en het stuur is ondertussen nog steeds niet aangekomen en een datum kunnen ze niet meegeven....53x11 schreef:De mijne in drie, maar dat was een outlet model. Op de juiste maat stuurpen kon ik vervolgens drieënhalve maand wachten...
Leuk is het wachten zeker niet, maar de fiets zelf is wel dik in orde. Zou de keuze zo weer terug opnieuw maken.