Cervélo
@ Michael : dit is een 12-25 cassette dus geen 18 aanwezig. ( 12-13-14-15-16-17-19-21-23-25 ) icm 50/34 crank.
@ Fietsen?Altijd : Hij is inmiddels 18 - trapt mij het snot voor de ogen - fietst sinds zijn 7e en weet goed hoe hij z'n cadans hoog moet houden en zit vrijwel altijd op 90 rpm tijdens zijn ritten.
@ Fietsen?Altijd : Hij is inmiddels 18 - trapt mij het snot voor de ogen - fietst sinds zijn 7e en weet goed hoe hij z'n cadans hoog moet houden en zit vrijwel altijd op 90 rpm tijdens zijn ritten.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
-
- Forum-lid
Ooooh sorry, Ik dacht ivm met de framemaat dat hij nog wat jonger was
Maak joe woar
-
- Forum-lid
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Reetse spurters schreef:
Cervelo S5
Super mooi Reetse spurters
Gaaf opgebouwd ook met die Zipp wielen en bandjes, ander stuur en zadel.
Mooie eigen identiteit zo.
Hoe rijden die bandjes?
-
- Forum-lid
Dank U, bandjes rijden goed. Voordien Veloflex master, qua rolweerstand zelfde gevoel maar de Corsa betere grip in bochten. Hopelijk een toeval maar ben wel al 2 keer lek gereden bij droog weer.
Ik ben op zoek naar een nieuwe (gebruikte) fiets en zag een 2009 S3 voorbij komen. Eigenlijk kijk ik niet naar fietsen ouder dan een paar jaar, maar het frame zag er naar mijn idee aërodynamisch uit om toch wat verder te informeren.
Is de 'mold' veel veranderd in de loop van de jaren voor de S3? Zijn er specifieke voor- / nadelen van de 2009 versie? Hoe verhoud deze versie zich ten opzichte van een aantal jaren verder?
En dan natuurlijk een lastige vraag, maar wat is zo'n frame met nette afmontage (Ultegra 10sp) nog waard?
Is de 'mold' veel veranderd in de loop van de jaren voor de S3? Zijn er specifieke voor- / nadelen van de 2009 versie? Hoe verhoud deze versie zich ten opzichte van een aantal jaren verder?
En dan natuurlijk een lastige vraag, maar wat is zo'n frame met nette afmontage (Ultegra 10sp) nog waard?
Ik zou goed kijken naar de kabelloop. Er zijn versies geweest waarbij de kabels aan de bovenkant van de bovenbuis het frame in gingen. Schakelt slecht en is vooral héél lelijk.