Verhalen over hun geloof en dat bidden e.d. houden sportmensen beter voor zichzelf. Ik denk dat dat contraproduktief werkt en de populariteit negatief zal/kan beinvloeden.Ernie C. schreef: ↑17 apr 2025 10:31 Tja, ik had gehoopt dat hij de dominantie van Pogacar kan verbreken. Helaas weer een zwijmel/voetballertjesverhaal in de media over samen bidden en (liegen?) dat deze revalidatie zwaarder was dan die na de val in Lombardije.
Nee, ik ben toch maar weer voor Pogacar...
Wat dat liegen betreft, begrijp ik je niet goed. Waarom zou hij liegen? Ik denk dat elke keer je zwaar gekwetst geraakt het altijd vooral mentaal moeilijker wordt om terug te vechten. Je weet dan ook hoe moeilijk het is.
wat de kansen van Remco tegen Pogacar betreft, poggie lijkt nog sterker dan anders en remco kan onmogelijk de beoogde stappen richting het niveau van poggie en Vingegaard gezet hebben tijdens zijn revalidatie. Eventueel kan er nog wat strijd zijn in LBL maar ik twijfel er sterk aan.
Zonder verdere ongelukken kan de lange inactiviteit misschien en wapen worden in de tour.