Commentaar op commentaar
- daniel1975
- Forum-lid HC
Had mij geen fluit uitgemaakt of VDB nu vlaming, hollander, duitser of japanner was geweest. De sterkste van de dag dient te winnen.
Voor de F1 liefhebbers onder ons: Barrichello vs Schumacher in Oostenrijk, of heel vaak Bottas vs Hamilton. Zo wil ik sport eigenlijk niet zien.
Klein smetje of een verder fantastische eerste touretappe!!
Voor de F1 liefhebbers onder ons: Barrichello vs Schumacher in Oostenrijk, of heel vaak Bottas vs Hamilton. Zo wil ik sport eigenlijk niet zien.
Klein smetje of een verder fantastische eerste touretappe!!
Less is bore
-
- Forum-lid
Romain Bardet gaf Frank vdB alle credits, en is kopman...
Frank heeft zijn visitekaartje afgegeven doet zijn bijnaam "wattage Bazooka" eer aan!!!
Frank heeft zijn visitekaartje afgegeven doet zijn bijnaam "wattage Bazooka" eer aan!!!
-
- Forum-lid
Tijdens de Avond Etappe verwoordde Dumoulin de keuze tussen kopman Romain (Bardet) en onze komeet Frank (VDBNL) uitstekend. De gesproken column van de andere Frank (Heinen) was ook nog eens van een poëtische schoonheid.
Eigenlijk is de titel van dit topic niet dekkend. Ik verwacht van een 'verslaggever' dat er verslag wordt gedaan en de persoonlijke mening (of commentaar) achterwege wordt gelaten.
Laatst gewijzigd door leon1 op 02 jul 2024 07:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Ride bikes, not tanks!
Gisteren 30s naar Eurosport gekeken. En toen hoorde ik Jan Hermsen. En toen zapte ik naar Sporza.
Einde verhaal.
Einde verhaal.
-
- Forum-lid
Ik kies voor infotainment, de combinatie van deskundigheid en vertier (sfeer). Volgens mij wordt die het best vertegenwoordigd door het duo Schotte/Decauwer.
Ik betrap mezelf erop dat ik tegenwoordig kijk met het volume van de tv erg laag.
Het is voor mij erg mindful om wielrennen te kijken en ondertussen een beetje gitaar te spelen.
De koersinfo die er toe doet, verschillen tussen kopgroep en peloton, waar de diverse truien/favorieten zitten, staat tegenwoordig gewoon in beeld. Net als de afstand tot de finish
Het is voor mij erg mindful om wielrennen te kijken en ondertussen een beetje gitaar te spelen.
De koersinfo die er toe doet, verschillen tussen kopgroep en peloton, waar de diverse truien/favorieten zitten, staat tegenwoordig gewoon in beeld. Net als de afstand tot de finish
Courir c'est mourir un peu