Afgelopen zaterdag deze fiets gekocht, zal binnenkort snel een betere foto maken maar nood breekt wet:
Het is een caad 5 r600 si (weet niet zeker maar denk het frame is uit 2003?). er zitten 105 en ultegra onderdelen op (DA ketting) en leek me erg goed onderhouden. Dus voor 400 euro was ik verkocht. Zaterdag gehaald zondag 3 uurtjes mee gefietst. Heerlijk! enige dat me niet beviel was de speling in het balhoofd...
thuis aangekomen fiets gepoetst. er kwam echt veel rotzooi aan de onderkant van het frame waar het vork ingaat... dus ik dacht mmmm toch maar even helemaal schoonmaken. Vork eruit gehaald, en ja er zat echt veeeel rotzooi. Alles gepoetst en lager opnieuw ingevet met witte vaseline en alles weer in elkaar gezet.
Eerst te hard het balhoofd aangedraait waardoor het stuur helemaal niet meer makkelijk bewoog toen losser gemaakt, speling is weg maar het lager aan de onderkant waar zoveel rotzooi zat draait niet lekker en maakt lawaai
denk dat ik morgen maar naar de FM ga om hem eens te laten kijken... Of heeft iemand anders misschien nog een tip, of enig idee wat er vervangen zal moeten worden/wat het gaat kosten?
ps. hetgeen ik
hier las heb ik zo'n beetje nagelopen