Een wedstrijd van een uurtje met maximale inspanning is wat anders dan het gemiddelde ritje van een fiets forumer.....specializedmerida schreef:Die prof cyclocrossers gaan ook van start in de korte bokse, of is het voor hen andersStorm-biker schreef:Kortebroeken weer bij 13 tot 15 graden
Vandaag gezien...een korte broek
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
Fiets forumer ?, heb je daar een defenitie van dan.Storm-biker schreef:Een wedstrijd van een uurtje met maximale inspanning is wat anders dan het gemiddelde ritje van een fiets forumer.....specializedmerida schreef:Die prof cyclocrossers gaan ook van start in de korte bokse, of is het voor hen andersStorm-biker schreef:Kortebroeken weer bij 13 tot 15 graden
sensa guilia
Cannondale scalpel
Trek Superfly 100 pro sl
Cannondale scalpel
Trek Superfly 100 pro sl
- plantagenet
- Forum-lid
Bikkel Maar inderdaad, het zou nu toch wel mogen gaan vriezen.stillekracht schreef:Ik kwam er vandaag ook een tegen toen ik in een etalage keek
Uniek in december! Laat het nu maar stevig gaan vriezen.
Weer of geen weer....één van twee is er altijd
- Emielepiel
- Forum-lid
- Contact
Afgelopen vrijdagavond van 20:00 - 21:00u zelf nog een uurtje buiten getrapt in kort - kort. Ik begon met mouwstukken, maar die gingen rap af. Wel schoenhoesjes, want krijg snel koude voeten..
Wat prima te doen. Qua kleding, gewone koersbroek, ondershirt en fietsshirt.
Wat prima te doen. Qua kleding, gewone koersbroek, ondershirt en fietsshirt.
Emielpiel, ik heb je nog zien fietsen langs de Atlantislaan vrijdagavond tegen 20.00 uur. Ik zei nog tegen mijn vrouw: die is wel heel erg enthousiast om te gaan fietsen met z'n blote benen. Leek mij toch aardig frisjes om zo te fietsen in het donker.
When the going gets rough the tough get going
- Emielepiel
- Forum-lid
- Contact
Kan kloppen. Daar kwam ik idd langs. Als je het dorp uit bent, is het heerlijk rustig op de wegen.
Die smeren meestal iets op hun benen. Mijn stelling; onder 15 gr geen korte broek.specializedmerida schreef:Die prof cyclocrossers gaan ook van start in de korte bokse, of is het voor hen andersStorm-biker schreef:Kortebroeken weer bij 13 tot 15 graden