Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!
-
evilhomer
- Forum-lid
evilhomer
01 feb 2008 13:11
welk kader is dit? en kan iemand mij uitleggen waarom er niet voor de 928SL is gekozen? dat is toch het topmodel van Bianchi? (en naar mijn onbescheiden mening hun fraaiste
)
t.a.f.k.a.e.h.
-
dario
- Forum-lid
dario
01 feb 2008 16:44
Nu ik hem zo nog eens bekijk weet ik niet of ik eigenlijk wel echt blij kan zijn dat ons geliefde merk na een jaar afwezigheid terug is in het peloton
(Bianchi zonder Campa is als Bert zonder Ernie...)
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
-
mensma
- Forum-lid
mensma
02 feb 2008 19:20
Dario schreef:Nu ik hem zo nog eens bekijk weet ik niet of ik eigenlijk wel echt blij kan zijn dat ons geliefde merk na een jaar afwezigheid terug is in het peloton
(Bianchi zonder Campa is als Bert zonder Ernie...)
Kunnen dit soort opmerkingen ook achterwege gelaten worden? Als jij nou de eerste was die daar een opmerking over maakt, ok, maar hoe vaak je dit wel niet tegenkomt... Het begint mij zo langzamerhand steeds meer te irriteren; dat Italie - campa - shimano punt is inmiddels wel gemaakt.
-
loki
- Forum-lid
loki
02 feb 2008 19:38
Foto's dan maar
Zo ziet m'n Bianchi er op dit moment uit:
En zo moet ie er over een onbepaalde tijd uitzien, excuses voor slechte Photoshop :p :
Stuur-, zadelpen en crankstel logoloos maken gaat binnekort al gebeuren, evenals wat zwarte bidonhouders (Tacx Tao of Elite Patao). Wieltjes komen later.
-
dario
- Forum-lid
dario
04 feb 2008 10:22
mensma schreef:
Kunnen dit soort opmerkingen ook achterwege gelaten worden? Als jij nou de eerste was die daar een opmerking over maakt, ok, maar hoe vaak je dit wel niet tegenkomt... Het begint mij zo langzamerhand steeds meer te irriteren; dat Italie - campa - shimano punt is inmiddels wel gemaakt.
Als een stelling je overbodig lijkt of irriteert kun je ze ook altijd gewoon negeren in plaats van je de moeite te getroosten erop te reageren...
(1° er zijn nog wel tal van andere punten die onderhand wel 'gemaakt' zijn, en 2° deze Barloworld-Bianchi is wel degelijk een nieuw gegeven in het peloton)
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
-
m@rtin
- Forum-lid
m@rtin
15 feb 2008 00:53
Mijn Bianchi:
Ben er erg tevreden mee, een echte eyecatcher.