Colnago
Ik vind de CX1 een prachtig frame maar ik vind de FP7 net ff wat mooier.
De achtervork van de C1 die rond loopt, nee bij nader inzien vind ik dat niet zo mooi. Zeker als je kijkt naar de voorkant, balhoofdbuis-vork, dat is weer vrij recht. Wat natuurlijk helemaal niets zegt over de rijeigenschappen want die schijnen erg goed te zijn.
Bij de FP7 is alles rond, wulpser zeg maar en dat spreek me toch meer aan. Sorry... :-l
De achtervork van de C1 die rond loopt, nee bij nader inzien vind ik dat niet zo mooi. Zeker als je kijkt naar de voorkant, balhoofdbuis-vork, dat is weer vrij recht. Wat natuurlijk helemaal niets zegt over de rijeigenschappen want die schijnen erg goed te zijn.
Bij de FP7 is alles rond, wulpser zeg maar en dat spreek me toch meer aan. Sorry... :-l
Niets is wat het lijkt..
Geen sorry, jij hebt toch je eigen smaak? En die verschillen nu eenmaal. Ik vind de PF7 een mooie fiets maar heb iets meer op de hoekige dikke buizen van de CX-1 dan de ronde vormen van een Pinarello. Overigens vind ik een Pinarello ook erg mooi maar net iets te expressief.
Ga je zo'n PF7 kopen binnenkort?
Ga je zo'n PF7 kopen binnenkort?
Camerig is prachtig!
Ik ga a.s. vrijdag naar Bikemotion en heb een aantal modellen aangekruist die ik wil gaan bekijken. O.a. de FP7 maar ook een Cervelo R3, Canyon Ultimate SLX, een BMC Roadmaster en last but not least: een De Rosa Corum.
Mocht je een witte CX1 frame zoeken; ik weet er eentje te hangen in maat 52 die erg scherp geprijsd is. Interesse: PM!
Mocht je een witte CX1 frame zoeken; ik weet er eentje te hangen in maat 52 die erg scherp geprijsd is. Interesse: PM!
Niets is wat het lijkt..
Bedankt voor je tip maar ik koop mijn fiets sowieso bij Plieger. Prijs is niet alles.
Cervelo vind ik een mooie kar, zou ik Sram red op zetten.
Die De Rosa snap ik niet helemaal. Bedoel je echt de Corum? Ik zou eerder de Merak kiezen. Wat is de reden dat je de Corum mooi vind?
Cervelo vind ik een mooie kar, zou ik Sram red op zetten.
Die De Rosa snap ik niet helemaal. Bedoel je echt de Corum? Ik zou eerder de Merak kiezen. Wat is de reden dat je de Corum mooi vind?
Camerig is prachtig!
Ik houd van stalen of titanium frames. Het echte handwerk zeg maar.
En de Corum is er zo eentje.
Cervelo R3 vind ik erg mooi maar ook erg duur. Te duur als je het mij vraagt, maar ga toch ff kijken.
De Merak vind ik niks. Te ver doorbedacht en ik mijn ogen niet meer mooi.
Wat betreft Red; Sram Red hoef ik niet meer. Had ik op m'n Litespeed Siena zitten en ik vond het verre van prettig. Ik vond het voor mij persoonlijk het geld niet waard.
Het wordt "gewoon" weer Campa of Shimano.
Campa twijfel ik nog aan want dan moet ik weer een nwe pons kopen! (Tenzij KMC goede 11 speed kettingen straks heeft)
En de Corum is er zo eentje.
Cervelo R3 vind ik erg mooi maar ook erg duur. Te duur als je het mij vraagt, maar ga toch ff kijken.
De Merak vind ik niks. Te ver doorbedacht en ik mijn ogen niet meer mooi.
Wat betreft Red; Sram Red hoef ik niet meer. Had ik op m'n Litespeed Siena zitten en ik vond het verre van prettig. Ik vond het voor mij persoonlijk het geld niet waard.
Het wordt "gewoon" weer Campa of Shimano.
Campa twijfel ik nog aan want dan moet ik weer een nwe pons kopen! (Tenzij KMC goede 11 speed kettingen straks heeft)
Niets is wat het lijkt..
Ja, als je van staal houd dan is een Merak wel wat ver van je bed. Leuk om je overwegingen te zien. Iedereen heeft zo weer zijn eigen afweging hoe hij een fiets kiest.
IK ben het met je eens dat Cervelo aan de prijs is. Waarschijnlijk beregoede fietsen maar heb ik dat nodig? Nee, ik wil een ingetogen maar wel heftige fiets met Chorus.
Vraagje aan jou, zou jij het zadel en stuur zwart of wit doen?
IK ben het met je eens dat Cervelo aan de prijs is. Waarschijnlijk beregoede fietsen maar heb ik dat nodig? Nee, ik wil een ingetogen maar wel heftige fiets met Chorus.
Vraagje aan jou, zou jij het zadel en stuur zwart of wit doen?
Camerig is prachtig!
Kom net bij de bikemotion vandaan. De CX1 in het zwart heeft een foei maar dan ook echt foeilelijke lijmnaad midden op de bovenbuis. Het is verder een prachtige fiets voor hebn die twijfelen tussen een witte en een zwarte. Koop die zwarte niet ongezien want ik vond het echt een afknapper.
De Witte CX-1 daarentegen blijft een topper. Wat een mooie strakke vormen.
Ennuh Maurice, de FP7 is ook niet slecht...
De Witte CX-1 daarentegen blijft een topper. Wat een mooie strakke vormen.
Ennuh Maurice, de FP7 is ook niet slecht...
Camerig is prachtig!