Van simpele km-tellers tot vermogensmeters en GPS

Bryton Rider 50 (goedkope broertje van de Garmin Edge 705)

Gebruikersavatar
leocuypers
Forum-lid
Berichten: 495
Lid geworden op: 10 feb 2005 22:10

Gebruikersavatar leocuypers 26 mei 2013 15:23

beezer schreef:@ik bedoel eigenlijk een "harde" reset. Met de knoppen op de Bryton!
dat heb ik nu ook geprobeerd, maar het helpt niets
Ik vind het maar vreemd.

twinny
Forum-lid
Berichten: 67
Lid geworden op: 29 dec 2012 10:37

twinny 30 mei 2013 20:52

Het is inderdaad het goedkope broertje van de Garmin....

Na 5 keer gebruikt te hebben het weer via marktplaats verkocht en mijn verlies genomen.
Had geen zin om er nog pak 'm beet 4 jaar aan te ergeren. Nu nog redelijk bod op mp, dadelijk als de Rider 60
op de markt is niet meer.

Software Bryton Bridge te traag, menu op toestel met vertraging. Piepsignalen bij navigatie niet hoorbaar tijdens fietsen door rijwind, als ie al piept.... Scherm te klein, zeker bij navigeren. Zet je er nog 1 of 2 datavelden voor snelheid en afstand o.i.d. bij dat houd je al helemaal geen scherm meer over.

Mag niet over provinciale wegen, maar kan zo tig voorbeelden geven dat ie er gewoon overheen gaat, en daar ligt echt geen fietspad.

Na 2 jaar aanmodderen door Bryton hebben ze de software nog steeds niet op de rit.
Het ene lossen ze op, valt er ergens anders weer wat om.

Nu aan het orienteren voor iets anders.
Wellicht de nieuwe Bryron Rider 60 of was dit een wijze les voor toch maar iets anders....?
Apex Flare 3.0 Disc Di2 QS45 Carbon Disc
Gs1200 lc Rallye

Gebruikersavatar
leocuypers
Forum-lid
Berichten: 495
Lid geworden op: 10 feb 2005 22:10

Gebruikersavatar leocuypers 01 jun 2013 22:15

de mijne staat nu ook op marktplaats

http://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en- ... ousPage=lr

Gebruikersavatar
Einstein
Forum-lid HC
Berichten: 4387
Lid geworden op: 01 jun 2004 15:06
Locatie: Zuidholland

Gebruikersavatar Einstein 05 jun 2013 07:55

Volgens Bryton komt er binnenkort een nieuwe update om het probleem hoogte verschil op te lossen.

"Het kan momenteel inderdaad voorkomen dat de hoogte meting niet correct is. Er zal binnenkort een update uitkomen die dit oplost. Onze excuses voor het ongemak."
https://www.facebook.com/BrytonNL/timeline?filter=2
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein

UniMatrixOne
Forum-lid
Berichten: 74
Lid geworden op: 07 dec 2011 13:40

UniMatrixOne 09 jun 2013 21:27

Iemand anders al ervaring met Windows 8...?

Dacht na lange tijd van ongebruik ook: hang hem maar weer eens aan de computer om te kijken of er nog updates zijn en zo maar hoewel ik de software kan installeren gebeurt er h-e-l-e-m-a-a-l niets als ik 'm inprik of aan of uit zet, alleen een signaaltje van Windows dat er een apparaat aangesloten wordt maar Bryton bridge ziet geen apparaat, ook niet als het als Administrator draait.

Gebruikersavatar
beezer
Forum-lid
Berichten: 977
Lid geworden op: 15 jan 2008 20:04
Locatie: Assen

Gebruikersavatar beezer 29 jun 2013 12:11

Jullie ook problemen met uploaden route ?? Ivm nieuwe site ????
Lid blazersgilde
Specialized Allez
Specialized Tarmac Sworks SL5
Specialized Tarmac Sworks SL6 2X

Tientje1981
Forum-lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 jun 2013 15:23

Tientje1981 29 jun 2013 15:30

Hier ook problemen met het maken van een route op de site.

Wij hebben de gps Bryton Rider 50E pas sinds vorige week en wou vandaag effe testen om een route te maken maar geeft telkens een foutmelding. En ik moet constant weer inloggen

Gebruikersavatar
Einstein
Forum-lid HC
Berichten: 4387
Lid geworden op: 01 jun 2004 15:06
Locatie: Zuidholland

Gebruikersavatar Einstein 29 jun 2013 16:37

Tientje1981 schreef:Hier ook problemen met het maken van een route op de site.

Wij hebben de gps Bryton Rider 50E pas sinds vorige week en wou vandaag effe testen om een route te maken maar geeft telkens een foutmelding. En ik moet constant weer inloggen
Je kan beter een route maken in een ander programma zoals gpsies.com of bikely.com en deze via de Brigtenbrigde uploaden naar je apparaat.
Ik probeer nu ook een route via de server op mijn bryton te krijgen maar die server van Bryton is 10xniks. Hij is traag en knalt er steeds uit.

Ik hoop dat dit probleem snel verholpen is want volgende week ga ik op vakantie en wil een paar routes op mijn bryton zetten.
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein

Gebruikersavatar
ThomasP
Forum-lid
Berichten: 6
Lid geworden op: 23 jun 2013 23:07
Locatie: Groningen

Gebruikersavatar ThomasP 30 jun 2013 00:39

Hier heb ik helaas hetzelfde probleem.. De site was sowieso al langzaam, maar nu. Ik heb een half uur moeten wachten voordat ik mijn route had geïmporteerd. Maar ondanks het lange wachten, het blijft leuk je eigen gegevens analyseren.

Gebruikersavatar
Ernie C.
Forum-lid HC
Berichten: 16739
Lid geworden op: 18 jun 2012 15:43

Gebruikersavatar Ernie C. 30 jun 2013 12:02

Gister ook even zitten klooien om een route te uploaden. Eerst lukte het aanmelden niet, er gebeurde gewoon helemaal niets als ik op de knop drukte. Toen ik gewoon op bestand uploaden drukte was ik plots wel aangemeld.
De site gaf aan dat het uploaden mislukt was echter stond de route er gewoon op...

Maar alles wel erg langzaam, ook gewoon op de site rondkijken. En wederom niet veel verbetering, alhoewel je volgens mij nu wel kunt kiezen welke route je wilt uploaden ipv iedere keer alle routes op je Bryton te moeten uploaden. Ook zijn de wannabe Strava elementen die nooit gewerkt hebben verwijderd.
Campagnolo Ultra Dork

Gebruikersavatar
Einstein
Forum-lid HC
Berichten: 4387
Lid geworden op: 01 jun 2004 15:06
Locatie: Zuidholland

Gebruikersavatar Einstein 01 jul 2013 00:30

Bryton website werkt weer naar behoren. ;)
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein

Gebruikersavatar
Ernie C.
Forum-lid HC
Berichten: 16739
Lid geworden op: 18 jun 2012 15:43

Gebruikersavatar Ernie C. 01 jul 2013 09:34

Dat ziet er best goed uit zo. Alleen heb ik nu nog geen route om het uploaden te proberen.
Klein puntje van kritiek, alles waar een rood vlakje "new" bij staat is niet nieuw meer maar van de vorige update. Dat hadden ze er nu wel uit mogen halen, een beetje onprofessioneel maar geen ramp natuurlijk.
Campagnolo Ultra Dork

Plaats reactie