Veldrijden 2024 - 2025
-
- Forum-lid
Tibor Del Grosso fietst rond met een gezicht of ie even een boodschap gaat doen in de supermarkt!
Geweldig hoe hij zich ontwikkeld, heeft de laatste weken al meermalen laten zien dat ie met de grote jongens meekan en is een waardige vervanger voor Mathieu of Niels Vandeputten wanneer die een keer niet thuisgeeft.
Sterke Laurens Sweeck weer, heeft stiekem al een aantal mooie crossen gewonnen!
Puck Pieterse zonder fouten, terwijl Lucinda al na een paar km achter de feiten aanliep doordat ze slecht door het zand ging.
2 Leuke crossen gezien, kijken wat vandaag weer gaat geven.
Geweldig hoe hij zich ontwikkeld, heeft de laatste weken al meermalen laten zien dat ie met de grote jongens meekan en is een waardige vervanger voor Mathieu of Niels Vandeputten wanneer die een keer niet thuisgeeft.
Sterke Laurens Sweeck weer, heeft stiekem al een aantal mooie crossen gewonnen!
Puck Pieterse zonder fouten, terwijl Lucinda al na een paar km achter de feiten aanliep doordat ze slecht door het zand ging.
2 Leuke crossen gezien, kijken wat vandaag weer gaat geven.
Werd dat echt gezegd? Ik had een stukje gemist dus snapte de context niet toen ze spraken over wielen wisselen. Erg kwalijk als ze suggereren dat vrouwen dat niet/minder kunnen.Thierry le Brun schreef: ↑03 jan 2025 21:23 .
O ja, heb je 2 vrouwelijke mechaniekers in de pits staan dan moet je daar blijkbaar ook lef voor hebben. Want " in sommige wedstrijd moeten er zelfs wel eens wielen gewisseld worden en dan moet je wel op je verzorgers kunnen vertrouwen"
-
- Forum-lid
Schitterende strijd ook bij de mannen, waar steeds een ander de boel onder druk zette. Helemaal genoten van Iserbyt vs Van Aert, waar de kleine belg met zijn korte draaicrikel en andere lijnen toch lang heel goed partij kon geven. Dat verschil vond ik echt mooi om te zien.
Ik vond het nét te ver over het randje. Ik had ermee kunnen leven als ze daardoor naar plek 3 werd verwezen.Patrick VB schreef: ↑04 jan 2025 18:47Net het fragment gezien op Sporza. Actie van Backsted was op het randje, misschien zelfs over het randje.
Zonder dat hinderen en duwen wordt Alvarado mogelijk wel 2de.
Backstedt zoekt de kortste weg maar de hinder was miniem want Alvarado duwt haar onmiddellijk wat opzij. Beide dames konden hun spurt rijden. Dus van een muis geen olifant maken.
Wat de mannen betreft, het is echt opmerkelijk hoe de winnaar van de ene wedstrijd de volgende er totaal niks van bakt en omgekeerd. Het is een raar jaar op dat gebied.
Wat de mannen betreft, het is echt opmerkelijk hoe de winnaar van de ene wedstrijd de volgende er totaal niks van bakt en omgekeerd. Het is een raar jaar op dat gebied.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
-
- Forum-lid
Actie van Backstedt was totaal niet nodig, Alvarado moest 2x van zich afduwen om niet in de hekken te geraken of een halve fiets in haar bakkes te krijgen.
Gewoon rechtdoor lopen, er was geen bocht ofzo waardoor er een kortere weg is...
Ik had ze pootje gehaakt!
Gewoon rechtdoor lopen, er was geen bocht ofzo waardoor er een kortere weg is...
Of haar wiel stuk getrapt??scottpch64 schreef: ↑05 jan 2025 07:48 Actie van Backstedt was totaal niet nodig, Alvarado moest 2x van zich afduwen om niet in de hekken te geraken of een halve fiets in haar bakkes te krijgen.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
Op het ogenblik dat Backstedt naar rechts komt loopt ze volgens mij al aan de leiding dus heeft ze het recht om naar rechts uit te wijken. Er zijn al erger zaken gebeurt in het veldrijden.gede schreef: ↑04 jan 2025 20:03Ik vond het nét te ver over het randje. Ik had ermee kunnen leven als ze daardoor naar plek 3 werd verwezen.Patrick VB schreef: ↑04 jan 2025 18:47Net het fragment gezien op Sporza. Actie van Backsted was op het randje, misschien zelfs over het randje.
Zonder dat hinderen en duwen wordt Alvarado mogelijk wel 2de.
https://sporza.be/nl/2025/01/04/video-a ... 998250466/