Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Dit is in mn hobbykamer. Daar draai ik vinyl. Het juiste album heb ik alleen op cd en dat draai ik in de kamer.
Gekocht bij shop bij Ali Express. Kwaliteit (dan hebben we het weer over het shirt) valt niet tegen en pasvorm in overeenstemming met de maattabel bij de bestelling. Bizar wat ze daar hebben.
Gekocht bij shop bij Ali Express. Kwaliteit (dan hebben we het weer over het shirt) valt niet tegen en pasvorm in overeenstemming met de maattabel bij de bestelling. Bizar wat ze daar hebben.
Een lange fietsbroek Antivento van Vermarc met 15% korting.http://www.vermarcsport.com/cache/made/ ... canvas.jpg
Eddy Merckx EMX-1 januari 2013
JGuillem Oriënt Disc december 2017
JGuillem Oriënt Disc december 2017
Een 49" UHD TV voor 349€ (TCL U49P6006X1) zodat mijn vrouw beter beeld heeft als ze op zolder staat te strijken (o ja, en ik MAG hem gebruiken voor Zwift als ze niet strijkt, haha)
Canyon's in 2XL: Aeroad CF SLX '24, Ultimate CF SL '18, AL SLX '18 & Grail2 CF SL '24
Altura Airstream bib's.
Had na aankoop van de fiets nog een waardebon gekregen omdat er niet de beloofde bandjes opzaten.
Een xtra bib is altijd meegenomen. Krijgt goeie reviews, maar voor 40 euro verwacht ik ook niet te veel. Zal een woon-werk broekje worden, tenzij ik aangenaam verrast wordt.
Had na aankoop van de fiets nog een waardebon gekregen omdat er niet de beloofde bandjes opzaten.
Een xtra bib is altijd meegenomen. Krijgt goeie reviews, maar voor 40 euro verwacht ik ook niet te veel. Zal een woon-werk broekje worden, tenzij ik aangenaam verrast wordt.
-
- Forum-lid
Shirtje erbij:
- Marcopfiets
- Forum-lid
Niet gekocht maar toch gekregen: