Cervélo
Erg mooi! Je doet de fiets Imho te kort met de kwalificatie 'winterfiets'..dapoker schreef:Twee weken terug een S2 op de kop weten te tikken. Ik was altijd al gecharmeerd van het 'oude' model zonder de hap uit de staande buis. Vorige week nog voor weinig een nieuwe 105 groep weten te scoren. Na wat tips en tricks van Havana, Csteenb en youtube zat het geheel vrij snel in elkaar. Gisteren de eerste 120 in de Ardennen gereden. Fietsje trapt als een mes door de boter. Eigenlijk is ie met het idee 'winterfiets' opgebouwd. Maar ik denk dat'ie het als zomerfiets ook prima doet.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
'Sometimes the wrong turn brings you to the right place'
Dank dank.
Tsja. Hij was bedoeld als winterfiets maar als ik 'm zo zie en vooral hoe de fiets rijdt dan is dat idd een beetje zonde M'n andere 'plastic' ros gaat nog moeten strijden om de status van 1e keus te behouden.
Tsja. Hij was bedoeld als winterfiets maar als ik 'm zo zie en vooral hoe de fiets rijdt dan is dat idd een beetje zonde M'n andere 'plastic' ros gaat nog moeten strijden om de status van 1e keus te behouden.
Voor de mooiste fiets-blog:
http://www.pokergraphics.com/koersvandedag/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.pokergraphics.com/koersvandedag/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid
Mooi hoor!
Een hardloper die graag de fiets pakt:
Dagelijks: Koga Full Pro M
Echte werk: Giant Propel SL1 2016
Dagelijks: Koga Full Pro M
Echte werk: Giant Propel SL1 2016
Weet iemand of het bovenste gedeelte wat in de zadelpen zit en waar het zadel op vast zit. (wat is om te draaien in tri stand) ergens te koop is?sharkman113 schreef:Voor bijna alles bestaat wel een oplossing.
Volgens mij had cervelo een omkeerbare zadelpen en anders bestaat er altijd nog zoiets:
Wat voor fiets je ook hebt, Je moet altijd blijven trappen.
Die had ik ook gezien, maar ik heb hem nodig voor de S1, ik weet niet of dit precies hetzelfde is.
Wat voor fiets je ook hebt, Je moet altijd blijven trappen.