Het dopingtopic 2.0
Ben benieuwd. Ik zet al mijn geld in op een Brits team dat in een zwart-blauw tenue rijdt.
Goedkope startbewijzen voor gran fondo's, bezoek de CycloWorld SHOP
Over mechanische doping : http://www.ad.nl/wielrennen/bedenker-mo ... ~ad0f1c30/
Waarom denk je dat?Keezx schreef:Ik vermoed dat het opgewarmde ouwe koek is.
Garmin meen ik.
- daniel1975
- Forum-lid HC
IK moet het nog zien. Als de boodschapper het al met zoveel poeha aan gaat kondigen is het vaak slappe hap.
En het wordt toch ontkent
En het wordt toch ontkent
Less is bore
Dat is al meerdere malen ontkracht, hier een nabootsing van de situatie:mao schreef:Hoe hete de ploeg waarvan de renner was gevallen en zn wiel bleef door draaien....?
https://www.youtube.com/watch?v=aN7HjwZI-k0
Ben het met Kees eens, dit verhaal is eerder in de pers geweest o.a. net nadat bekent werd dat een Belgische tijdens de cross met mechanische doping zou hebben gereden.Keezx schreef:Ik vermoed dat het opgewarmde ouwe koek is.
Toen kwam een van de ontwikkelaars ook al met het verhaal dat hij naar buiten zou komen met namen van gerenommeerde ploegen en bekende namen die regelmatig op het podium zouden staan.
Niks meer van gehoord. Nu is de man blijkbaar weer oude oliebollen aan het opwarmen voor het nieuwe jaar.
-
- Forum-lid
Beetje aandachtsgeil.
Maak joe woar
En ook al ZOU het waar zijn, de reactie van betreffende ploeg laat zich raden
"Het klopt dat wij dit systeem hebben aangekocht. Wij gebruiken het op training zodat onze knechten het #naamkopman moeilijk kunnen maken bergop. In koers hebben wij het nooit gebruikt. We zijn honderden keren gecontroleerd, en nooit betrapt".
"Het klopt dat wij dit systeem hebben aangekocht. Wij gebruiken het op training zodat onze knechten het #naamkopman moeilijk kunnen maken bergop. In koers hebben wij het nooit gebruikt. We zijn honderden keren gecontroleerd, en nooit betrapt".
Waarop de UCI zegt: Dit systeem is zo geavanceerd. Wij hebben nog geen apparatuur om dit op te sporen.