Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Het frame waar de groep eventueel op komt staat ook met een ultegra di2 alleen van de vorige generatie
Nu heb ik eens de complete fiets te koop gezet en als ik zeg volgende week een beetje redelijk bod krijg dan koop ik misschien een ander frame en ook andere wielen anders komt het op bovenstaand frame want zn vorige generatie di2 groep zal ook vast nog wel een leuke cent opbrengen en het frame is zeker de beste wat ik tot nu toe gereden heb en vind het ding ook nog altijd heel mooi
Nu heb ik eens de complete fiets te koop gezet en als ik zeg volgende week een beetje redelijk bod krijg dan koop ik misschien een ander frame en ook andere wielen anders komt het op bovenstaand frame want zn vorige generatie di2 groep zal ook vast nog wel een leuke cent opbrengen en het frame is zeker de beste wat ik tot nu toe gereden heb en vind het ding ook nog altijd heel mooi
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
Shimano Ultegra 6700 10 Speed + KMC X10EL 10s
Shimano Deore XT M771 10 Speed + KMC X10EL 10s
KMC X10EL 10s (X2)
BBB Cycling Missinglinktang Linkfix
Shimano Deore XT M771 10 Speed + KMC X10EL 10s
KMC X10EL 10s (X2)
BBB Cycling Missinglinktang Linkfix
- daniel1975
- Forum-lid HC
Alleen met bijpassende stuurpen natuurlijk
Less is bore
Koop ook eens wat leestekens. Bedankt!peter1981 schreef: ↑28 feb 2018 23:08 Het frame waar de groep eventueel op komt staat ook met een ultegra di2 alleen van de vorige generatie
-
- Forum-lid
Nieuwe ATB, een Cube Reaction Pro. Toch maar over naar 29". Plaatje bij eerste ritje, zie Strava log https://www.strava.com/activities/1433869306
Mijn Strava