Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Leuke fiets hoor
Moraal zat het ook wel goed zag allemaal pb-tjes
Hier vandaag ook weer wat gekocht
2x superergo 3T stuur en 1x 3T arx Stealth stuurpen zodat m`n beide fietsen het zelfde stuur hebben
Moraal zat het ook wel goed zag allemaal pb-tjes
Hier vandaag ook weer wat gekocht
2x superergo 3T stuur en 1x 3T arx Stealth stuurpen zodat m`n beide fietsen het zelfde stuur hebben
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
-
- Forum-lid HC
Ik via ali een cairbull aerodynamische helm voor de triathlons. Gokje wagen voor de kwaliteit, laat ik wel weten in het china topic zodra hij binnen is.
Gebruik gemaakt van de Futurum Voucher aktie en maandag met 10% korting een nieuw 50-tands buiten- en 34-tands binnenblad besteld. 53/39 was toch niet helemaal ideaal om lekker de Dutch Mountains op te gaan.....binnenkort dus een setje zo goed als nieuwe Dura Ace 9000 voorbladen te koop
-
- Forum-lid HC
Hoe groot is die kans nu werkelijk?
Helm heeft gewoon CE keur, dus bescherming bied hij wel. Dan moet het dus net zo gebeuren dat ik in een situatie terecht kom waarbij het uiterste van een helm gevraagd wordt. En dan ben ik benieuwd of de duurste giro zoveel meer bescherming bied, de duurdere helmen zijn namelijk ook bewezen minder veilig dan de goedkope versies. Heeft te maken met de hoeveelheid schuim en schaal, wat bij de duurdere helmen tot het uiterste gereduceerd is.
Maar nogmaals het is een gokje deze bestelling, zie ik het niet zitten door de gebrekkige bouw dan gaat er voor €30 een nieuwe helm de kliko in.
Sportful Fiandre Light Norain Fietsbroek.
https://www.futurumshop.nl/sportful-fia ... WbEALw_wcB
https://www.futurumshop.nl/sportful-fia ... WbEALw_wcB
CE geeft een fabrikant zelf af
(men als fabrikant verklaart dat het product conform gestelde Europese eisen is)
Is in geval van een helm uit China dus niks waard; al die halfgebakken geïsoleerde telefoonladertjes daarvandaan hebben ook gewoon een CE logootje...
Men hanteert in China trouwens ook een "China export" logo dat "toevallig" erg veel weg heeft van een CE markering, ik denk dat je die op je helm hebt zitten