Het dopingtopic 2.0
Tuurlijk, net als alle andere openbaringen: "Ja, deze is van de oude garde, de renners die nu rondrijden zijn echt dopingvrij."BikeT schreef:Wiggo begint al wat glans te verliezen, gaat misschien wel de kant op van LA. Vraag me wel af of de wielersport zo iets te boven gaat komen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
En dan is Froome de volgende zeker.....?
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik vrees idd dat het zo wel zal gaan.Ernie C. schreef:Nee natuurlijk niet. Dat is het boegbeeld van "het nieuwe wielrennen" en dat moet met man en macht (inclusief UCI) overeind gehouden worden...
En dan maar hopen dat er niet een paar te slimme onderzoekjournalisten zijn die echt gaan graven.
Less is bore
En toch had ik bij Sky altijd het gevoel dat ze geen doping gebruikten die al op de dopinglijst staat, maar juist doping die zo nieuw is dat die nog niet op de lijst staat en zo in het grijze gebied zit dat wetenschappelijke voorsprong heet maar ondertussen in de geest natuurlijk gewoon doping is.
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
".. in de geest natuurlijk gewoon doping is"
Doel je daarmee op placebo effect van een middel of een (trainings-)methode? Als je maar geloofd dat wat je doet beter is dan wat je eerder deed, heb je al profijt door verhoogde zelfvertrouwen. Of datgene wat je doet nou fysiologisch wel of niet iets toevoegt.
Doel je daarmee op placebo effect van een middel of een (trainings-)methode? Als je maar geloofd dat wat je doet beter is dan wat je eerder deed, heb je al profijt door verhoogde zelfvertrouwen. Of datgene wat je doet nou fysiologisch wel of niet iets toevoegt.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
Nee medicatie die nog niet algemeen bekend is en daarom nog niet op de dopinglijst staat, maar zodra het bekend wordt wel op de dopinglijst komt. Zeg maar de Britse variant van meldonium.
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets
Het heeft even geduurd, maar daar is ie dan....https://cyclingtips.com/2017/01/hidden- ... ivity-deal
Goedkope startbewijzen voor gran fondo's, bezoek de CycloWorld SHOP