Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2010?

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27920
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 28 jun 2010 17:31

Gisteravond mijn telefoon vergeten bij mijn schoonouders in Zeist. Vandaag dus maar "even" heen en weer in de hitte om dat ding te halen.

Amsterdam - Diemen - Driemond - Rijnkanaal - Breukelen - Maarssen - Oud-Maarssenveen - Westbroek - Groenekan - De Bilt - Zeist

Aangekomen in Zeist even lekker gezwommen en vervolgens weer terug. Heerlijk ritje, al werd het 's middags wel erg warm. Terug dezelfde route genomen. Totaal 113 km.

.jeroen.
Forum-lid
Berichten: 1588
Lid geworden op: 08 jan 2007 09:03
Locatie: Gelderland

.jeroen. 28 jun 2010 18:45

Geinspireerd door Buzz ging ik vandaag maar eens op pad voor wat Achterhoekse strade bianche.

Op tijd weg.
Afbeelding
Afbeelding

Bij Halle
Afbeelding

De huisregels...
Afbeelding

En dan volgas:D
Afbeelding

Tot dat het noodlot toe sloeg.
Afbeelding

Maar al snel kon ik weer verder naar de volgende
Afbeelding

Mallumse molen
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Overige foto's.

danny1407
Forum-lid
Berichten: 3273
Lid geworden op: 13 aug 2009 20:27

danny1407 28 jun 2010 18:58

Jeroen, petje af voor elke keer weer die leuke foto's van je!

Elk ritje van jou lijkt echt genieten.

FacebookS3RSSite

.jeroen.
Forum-lid
Berichten: 1588
Lid geworden op: 08 jan 2007 09:03
Locatie: Gelderland

.jeroen. 28 jun 2010 19:32

[quote="danny1407"]Jeroen, petje af voor elke keer weer die leuke foto's van je!

Elk ritje van jou lijkt echt genieten.

[/quote]

Merci! Fietsen en 'fotografie' vind ik erg leuk. Gelukkig valt dat uitstekend te combineren ;)

Gebruikersavatar
stephan68
Forum-lid
Berichten: 1483
Lid geworden op: 12 jun 2008 22:36

Gebruikersavatar stephan68 30 jun 2010 00:11

Het is weer dinsdag, dus weer het wekelijkse vaste trainingsrondje met de club door het Westland. Ongeveer 45 kilometer stevig doorfietsen. Vertrek om zeven uur en om iets voor half negen was ik weer thuis.

Het weer was perfect en de benen waren beter dan vorige week. Hoefde er niet vanaf vanavond. Donderdagavond op de fiets heen en terug naar Rotterdam voor de ploegenpresentatie. En dan zaterdag en/of zondag weer.

tuinder
Forum-lid
Berichten: 121
Lid geworden op: 08 apr 2010 22:13
Locatie: Westland

tuinder 30 jun 2010 00:21

Hier ook een rondje Westland, Maasland en Schipluiden gedaan van ongeveer 55 km. Na een weekendje Limburg/Duitsland lekker uitgefietst. Morgen met een vriend en vriendin nogmaals hetzelfde rondje. Vriendin gaat voor het eerst mee dus het zal weer een rustig rondje worden.
Sometimes i feel like giving up...then i remember i have a lot of motherf*ckers to prove wrong

bianchisl3
Forum-lid
Berichten: 2823
Lid geworden op: 29 okt 2005 22:48

bianchisl3 30 jun 2010 00:37

Vandaag samen met Serge/Andromeda weer een rondje stad gedaan. Even kijken of alles op schema ligt voor het Grand Depart.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
depoldertoerist
Forum-lid
Berichten: 1783
Lid geworden op: 28 mei 2009 21:57
Locatie: Waddinxveen
Contact

Gebruikersavatar depoldertoerist 30 jun 2010 01:11

Vanavond rondje getrapt van Waddinxveen, naar Boskoop - Hazerswoude rijndijk-Zoeterwoude-Leiden-Zoetermeer (door Zoetermeer heen richting den Haag, kom ik op een fietspad met drempels....:( ) goed Den Haag dus en dan langs de A12 weer terug naar Zoetermeer, Moerkapelle en Waddinxveen. rondje van iets meer dan 55km. samen met het woonwerkverkeer van vandaag kom ik op 105km's

Een mooie zomeravond:
Afbeelding

lantarenpaal met daarachter een kerk.. Dat krijg je als je al fietsend foto's maakt.
Afbeelding

veel water vanavond
Afbeelding

Klooster in verval
Afbeelding

Afbeelding

onderweg nog wat vissenvoer gevangen op deze manier had ik nog een gezicht vol met beesten een andere arm en twee benen.... Het was een slecht moment om mijn bril thuis te laten.
Afbeelding

De avond valt
Afbeelding
De avond valt 2
Afbeelding

nog een stukje Rotte
Afbeelding

De avond is gevallen:
Afbeelding
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE

Gebruikersavatar
heralde
Forum-lid
Berichten: 110
Lid geworden op: 03 apr 2009 19:49
Locatie: Coevorden
Contact

Gebruikersavatar heralde 30 jun 2010 02:17

Vanmiddag ff lekker 2 uurtjes over de Holterberg gefietst :)

De beruchte (e)Motieweg
Afbeelding


Afbeelding
Afbeelding

.jeroen.
Forum-lid
Berichten: 1588
Lid geworden op: 08 jan 2007 09:03
Locatie: Gelderland

.jeroen. 30 jun 2010 12:15

[quote="Heralde"]Vanmiddag ff lekker 2 uurtjes over de Holterberg gefietst :) [/quote] Blijf een leuk ding he, die holterberg! ;) Al begrijp ik nog steeds niet waarom die 10% afdaling nou zo gevaarlijk is :/

Gebruikersavatar
heralde
Forum-lid
Berichten: 110
Lid geworden op: 03 apr 2009 19:49
Locatie: Coevorden
Contact

Gebruikersavatar heralde 30 jun 2010 16:39

Ik vind de holterberg echt een heerlijk ding inderdaad! Vroeger met District Noord veel trainingskampen gehad daar.
Ik vind de afdaling alles behalve gevaarlijk.

Vandaag nog weer gefietst, niet heel veel deze keer.
Moest mn auto wegbrengen om de ruit te vervangen. Dus om 9 uur lekker half uur naar huis gefietst, toen 20 minuten naar werk gefietst (om vervolgens daar een fitnesstraining te doen) en toen nog ff 20 minuten terug naar de garage gefietst.
En vanavond mag ik lekker weer RPM geven :D

Gebruikersavatar
rene
Forum-lid HC
Berichten: 6369
Lid geworden op: 16 okt 2004 12:53

Gebruikersavatar rene 30 jun 2010 22:11

Vanmorgen op pad met Eric - mijn collega om een rondje Veerse meer te doen. Om kwart voor 9 bij Erik op de stoep en ja hoor hij stond al klaar dus snel op pad om de eerste kilometers richting Middelburg weg te trappen. Heerlijk weer - zeker niet te warm en het eerste deel was het zelfs bewolkt , maar wel een windje in de rug.

Uitzicht van de Veerse dam:
Afbeelding

Door naar Kamperland om een bakkie te drinken en wat te smikkelen maar helaas was er nog geen beweging in het restaurant. Wel mooi zicht op Veere en het werd al wat warmer ook.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Dus doorgereden naar Wissekerke - Kortgene aangezien we toch wel zin kregen in een bakkie troost en een watertje voor de bidon. Helaas werd het niet eerder dan Wolphaartsdijk maar daar was het wel Zeeuws goedkoop :D .. We betaalden voor een appelbol met slagroom € 1,95 en voor een goed bakkie € 1,60.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Het laatste stuk naar Vlissingen wind tegen ( Echt het waait hier altijd ... zou best wat minder mogen ) maar een heerlijk zonnetje - In totaal 82 kilometer op het gemakje weg getrapt en daarna lekker douchen - en 's middags afgesproken op het strand met de vrouwen en kinderen. Wind viel tegen de avond helemaal weg toen we naar huis gingen :)


Heerlijk Zeeuws dagje om zeker eens te herhalen....
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless :mrgreen:

Plaats reactie