Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2011

rikh.
Forum-lid

rikh. 20 apr 2011 23:08

Vandaag na het werk gelijk op de fiets gestapt en 90,33 km weggetrapt.
Via De Wrange naar Gaanderen, Sinderen, Genderingen, 's-Heerenberg, in Zeddam via de molenbult naar Beek, twee keer 't Peeske beklommen, via de klinkerkant naar Hoch Elten en tussendoor nog ergens de Drieheuvelenweg en nog een keer van Zeddam naar Beek gefietst.
Ging lekker en de gemiddelde snelheid gaat telkens, ondanks het klimwerk, weer iets omhoog :)

EDIT: Hé .Jeroen. wil jij de volgende keer die mooie fiets gewoon tegen een paaltje zetten en niet voor oud vuil op de grond leggen?
Vraag desnoods of Juul die fiets voor je vasthoudt, of anders fiets ik wel mee als je foto's wilt maken. ;)

farelli
Forum-lid

farelli 20 apr 2011 23:13

Te laat weg op het werk, Waalse Pijl gemist, vrouw naar het werk dus zelf koken en er wacht nog (t)huiswerk... Alle reden om efkes op de fiets te springen.
Nu een 40 km lekker gefietst, wat een weertje. Ook gegeten en nu op zoek naar de finale van Gilbert. En dan weer aan het werk. :p
Kom, we gaan de fietsjes voeren
http://fabiofarelli.blogspot.com

bever
Forum-lid

bever 20 apr 2011 23:15

bekende rondje DH-Katwijk-Wassenaar en door Meijendel weer terug naar DH.

45 km Wat een topweer !

Zaterdag maar eens kijken of ik al een wat langer ritje aankan

geertjan5
Forum-lid

Gebruikersavatar geertjan5 21 apr 2011 01:00

vandaag maar even vrij genomen en half 12 vetrokken uit Sneek naar de Afsluitdijk. Afsluitdijk over en gelijk maar even noord-holland verkennen. Net voor Hypolitushoef een klein heuveltje (amper 10 meter maar altijd meer als hier in Friesland), vol aanzeten pats boem. De ketting werkte niet meer. Piepen en kraken dat hij deed! Hard rijden was al helemaal een ramp dus met een slakkengangetje naar huis. Hij zal wel iets van uitgerekt zijn. Thuis gelijk nieuwe ketting erom gegooid en nog een rondje van 25 km gemaakt. Toen thuis snel eten en weer 30. Tot slot nog een uurtje RPM en de km-ers heb ik vandaag wel weer gemaakt. Totaal 210 km inclusief gratis rode armen. Heerlijk!
Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht heeft al verloren.

herera
Forum-lid

Gebruikersavatar herera 21 apr 2011 01:16

[quote="Diamond"]FF off-topic

Hoeven jullie niet te werken??!!! [/quote]

Iedere woensdagmiddag vrij !!!!!!! :):)

Gelukkig mijn PC doet het ook weer!! Last van de warmte, denk ik

Vanmiddag een heerlijk zon overgoten trainingsrondje gereden van bijna 110km. We hadden afgesproken het rustig aan te doen, na enige gewening aan deze eerste zomerse temperaturen waren de beenspieren snel opgewarmt en hadden we het tempo al snel opgevoerd en gingen we zelfs door de geluidsbariérre. Uiteindelijk waren we incl. capuccino in 3u45m rond, hetgeen betekende dat we een gemiddelde hadden gereden van 33,1 km/u.

Hieronder de gereden route.

Huissen, Arnhem, Velp, Rheden, De Steeg, Dieren, Doesburg, Hoog Keppel, Doetinchem, Braamt, Zeddam, s'Heerenberg, Stokkum, Emmerich, Brienen, Duffelward, Mehr, Zyfflich, Persingen, Nijmegen, Lent, Bemmel, Huissen
"Waar een wil is is een weg, waar een weg is wil ik fietsen."

erwinb
Forum-lid

erwinb 21 apr 2011 02:13

Na de AGR van afgelopen zaterdag last gekregen van mijn scheenbeen. Nog niet eerder gehad. Waarschijnlijk iets van overbelasting of zo.

Vanavond dus even een stukje geprobeerd te fietsen, maar na 10km maar weer omgedraaid omdat het alleen maar erger werd. Balen, hopen dat het dit weekend weer over gaat zodat ik nog wat km's kan maken met dit mooie weer...

.jeroen.
Forum-lid

.jeroen. 21 apr 2011 09:29

[quote="Rik H."]

EDIT: Hé .Jeroen. wil jij de volgende keer die mooie fiets gewoon tegen een paaltje zetten en niet voor oud vuil op de grond leggen?
Vraag desnoods of Juul die fiets voor je vasthoudt, of anders fiets ik wel mee als je foto's wilt maken. ;)[/quote]

Die fiets is uiteraard zachtaardig op de grond gelegd:D
Je hebt er weer een aardig ritje op zitten, top! ;)

steven250
Forum-lid

Gebruikersavatar steven250 21 apr 2011 23:54

Ik heb vandaag ook nog weer 2 uurtjes na werktijd buiten gespeeld. Ik moet zeggen dat de lijntjes op de armen al weer duidelijk terug komen :)

Dit weekend staat er ook weer zo'n 230km op de planning, dus dan komen we deze week rond de 350km uit, prima :)
Afbeelding
Volg mij via mijn Bike planner blog of via Strava

geertjan5
Forum-lid

Gebruikersavatar geertjan5 22 apr 2011 00:27

Vanavond na werktijd op 3 minuten na ook precies 2uurtjes. Begonnen met m'n avondeten naar binnen te werken op de fiets. Vervolgens met de ploeg interval, 3 min hard 2 langzaam. Met een aantal keren ruim boven de 50 km/h. Mijn planning was om de 1e 4 keer goed voorin te zitten en daarna rustig in het peloton te hangen. Het ging wonderwel zo goed na gisteren dat ik alle 10 keer vol van voren heb gereden. Totaal 70 km. Heerlijk!
Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht heeft al verloren.

danoontje
Forum-lid

danoontje 22 apr 2011 10:41

Gisteren 5.03u op de fiets gezeten, wat een hijs was dat...maar goed ik had het even nodig.
Richting Opoeteren (BE) gefietst, daar heb je namelijk wat heuvels.
Anima Sana In Corpore Sano.

havana
Forum-lid HC

Gebruikersavatar havana 22 apr 2011 16:18

Het stond al tijden op mijn todo-lijst, maar het kwam er maar niet van: een trainingrondje uitzetten naar het oosten. Ideaal bij oostenwind.

Vandaag is het er dan eindelijk van gekomen. Van tevoren goed op de kaart zitten loeren, en de kaart ook meegenomen. Paar keer gestopt om even op de kaart te kijken. Meestal is de eerste versie van zo'n rondje een kleine ramp maar nu ben ik na 1x al heel tevreden. Hieronder de route.

Groningen (exit via Praxis) - Slochteren - Noordbroek - Scheemda - Midwolda - rondje Oldambtmeer - Midwolda - Nieuwwolda - Wagenborgen - Siddeburen - Steendam - Overschild - Eemskanaal - Groningen.

Goed voor 110 km.

Was overigens mijn eerste keer dat ik door de beruchte Blauwe Stad reed. Ik kan me goed voorstellen waarom dit project mislukt is. Zelfs op een mooie dag als deze is het een troosteloze bedoeling, zo vlak langs de A7. Kun je nagaan hoe de boel erbij ligt op een regenachtige dag.

.jeroen.
Forum-lid

.jeroen. 22 apr 2011 18:31

Vandaag de drie 'BIG's van Gelderland gedaan. (Oude Holleweg, Italiaanseweg, Posbank)

Doetinchem- Molenberg Zeddam - 's Heerenberg- Emmerich - Griethausen - Millingen aan de Rijn - Beek - Oude Holleweg - Zevenheuvelenweg - Nijmegen - Herveld - Heteren - Italiaanseweg - Wolfheze - Rozendaal - Emmapyramide - Zypenberg - Dieren - Zutphen - Warnsveld - Vorden - Ruurlo - Zelhem - Doetinchem
202km a 29 gemiddeld.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Plaats reactie