Vooruit dan maar :klimski schreef:Sorry voor de link, het plaatje plaatsen lukte niet....ben geen programmeur!
Mooie fiets en 't doet mij een beetje aan heel vroeger denken (komt vooral door dat stuur... ).
Fiets Magazine nr. 12-2024 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Vooruit dan maar :klimski schreef:Sorry voor de link, het plaatje plaatsen lukte niet....ben geen programmeur!
Hoi Rick, 'gevoel en sentiment'....ik ben zo'n stommeling voor wie al die amerikaanse of duitse fietsen (stevens, rose, etc) al afvielen want...ik wilde een "Nederlandse fiets"..die nog relatief betaalbaar was ook...en dan kom ook gauw bij Sensa uit...ik twijfelde lang tussen de Sensa Romagna en de TDF. ik vond en vind de romagna een prachtfiets in zn prijsklasse (en ja die sensa was met de 105 afmontage iets goedkoper)..voor de TDF gekozen omdat mn vorige fiets ook een JJ TDF was (gekocht in 1988)>> en die beviel ontzettend goed, maar ook omdat de FM bij wie ik de sensa kon bestellen geen of weinig aandacht aan mij/de meting wilde besteden en het hield bij een algemeen advies....dus ook service van de dealer heeft meegespeeld..Rick100 schreef:Harry,
Ik zag dat jij in het verleden de keuze hebt gemaakt tussen een Sensa en een JJ. Wat heeft jou doen besluiten om voor een JJ te kiezen? De Sensa fietsen worden over het algemeen met een duurdere groep tegen een relatief goedkope prijs op de markt aangeboden. Persoonlijk vind ik de Sensa fietsen er mooi uitzien, maar gevoelsmatig denk ik dat de JJ kwalitatief beter is. Maar ja, wat is gevoel he. Weet je ook hoe de service van JJ is? Ik denk dat ik overigens voor de JJ ga, omdat deze aangeboden wordt bij een FM die hier in Friesland goed bekend staat om z'n service.
Tsjah door omstandigheden er niet bij kunnen zijn de vorige keren. Wanneer staat ie nu geplanned?bladejanjmagic schreef:@joeywl dat wordt dan tijd om eindelijk eens mee te gaan
Maar het klopt is gewoon hartstikke gezellig!