Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

Het grote OAKLEY topic

tiest
Forum-lid HC
Berichten: 4199
Lid geworden op: 04 jun 2005 19:58

tiest 09 mar 2008 11:45

Dat frame is al heeel oud. Heb er zelf ook nog 1 gehad. Deze zijn vervangen door het huidige model omdat ze nogal is wilde scheuren (zo ook hier:)).
Lens lijkt me idd Heater.

Deasalniettemin(:)) een leuk brilletje. Die transparante frames zag je altijd bij ER enzo.

masterb
Forum-lid
Berichten: 1892
Lid geworden op: 25 aug 2006 16:34

masterb 09 mar 2008 19:36

Het lijkt me wel leuk om zoiets als hieronder in huis te hebben. Het gaat dus niet om de bril of de lenzen maat het voetje...Wie weet waar ik dit op de kop kan tikken?

[img=http://img507.imageshack.us/img507/5889 ... jeiww3.png]

[img=http://img507.imageshack.us/img507/2958 ... eiixy2.jpg]

masterb
Forum-lid
Berichten: 1892
Lid geworden op: 25 aug 2006 16:34

masterb 09 mar 2008 21:37

Ik laat ook een custom oakley komen. Op marktplaats is een gecontroleerd verkoper uit Purmerend die steeds mooie prijzen heeft voor verschillende oakley modellen.
Heeft iemand enig idee voor welke winkel hij opereerd en of hij te vertrouwen is?

daveke
Forum-lid
Berichten: 1249
Lid geworden op: 18 jan 2006 08:50

daveke 10 mar 2008 01:32

Een pro M heeft iets bredere hoeken en steekt iets verder uit, is over het algemeen ook iets strakker qua pasvorm.

Witte sokjes hou je netjes schoon

Positive Red is in mijn bezit, echter nog niet gebruikt, ik ben volledig omgeslagen naar de Radar, mijn M's liggen zowaar stof te vangen :D
Science of Performance!

tinuz0
Forum-lid
Berichten: 257
Lid geworden op: 26 jan 2008 13:33
Locatie: Groningen

tinuz0 10 mar 2008 13:49

Daveke schreef:Een pro M heeft iets bredere hoeken en steekt iets verder uit, is over het algemeen ook iets strakker qua pasvorm.

Witte sokjes hou je netjes schoon

Positive Red is in mijn bezit, echter nog niet gebruikt, ik ben volledig omgeslagen naar de Radar, mijn M's liggen zowaar stof te vangen :D


Hoezo ben je totaal omgeslagen naar een Radar? Uiterlijk, pasvorm?
..::Tinuz::.. a.k.a MdeB | Stevens SLC team: 6,45 kg

daveke
Forum-lid
Berichten: 1249
Lid geworden op: 18 jan 2006 08:50

daveke 10 mar 2008 15:07

1. Uiterlijk 2. Lenskwaliteit (vind ik gewoon net iets beter bij een radar) 3. pasvorm is bij de Radar voor mijn hoofd net wat beter, bij de M "tikken" mn wimpers aan de li-kant tegen het glas aan en bij de Radar niet.

Qua lenskwaliteit bedoel ik dan: sneller ontwasemen en regendruppels die er meteen weer vanaf "vallen". Ook dekt de Radar een iets groter veld dan al mijn Hybrid S lenzen. Zal iemand wel zeggen: koop dan een groter model, maar laat die nou juist net totaal niet staan..

Ik heb vandaag ook even een uurtje gereden met een M-frame, de positive Red Iridium testen. Bij ietwat bewolkt weer vond ik het een zeer prettige lens. Iets donkerder dan de G30, maar weer wat lichter dan Black of Ice. De lens heeft een wat groen-blauwe kijk en dat vond ik eigenlijk bijzonder prettig.

K zal een dezer dagen eens een sfeerimpressie schieten van mijn Oakleys ;)
Science of Performance!

tiest
Forum-lid HC
Berichten: 4199
Lid geworden op: 04 jun 2005 19:58

tiest 10 mar 2008 15:26

Daveke schreef:
K zal een dezer dagen eens een sfeerimpressie schieten van mijn Oakleys ;)


Zo moet ik ook nog steeds een plaatje maken van m'n blauwe tussen alle AH smurfen:D

daveke
Forum-lid
Berichten: 1249
Lid geworden op: 18 jan 2006 08:50

daveke 10 mar 2008 23:25

As Promised ;)

White Straight Stem Radar - G30 Black Iridium (iemand Hushovd vandaag gezien..?)
Afbeelding

Black Straight Stem Radar - Black Iridium (blue earsocks)
Afbeelding

Lance Armstrong Blue M-Frame - G30 Vented (normal M)
Afbeelding

Pearl White Pro M-Frame - Vr28 Vented (white socks and nosepiece)
Afbeelding

Carbon Fiber M-Frame - Black Iridium (normal M)
Afbeelding

Lance Armstrong FMJ Pro M-Frame - Ice Iridium (blue socks)
Afbeelding

Collge Series Red Pro M-Frame - Positive Red Iridium (white socks)
Afbeelding

Carbon Fiber Half Jacket - Grey
Afbeelding

JP Montoya Grey Valve - Ice Iridium
Afbeelding

JP Montoya Chrome White / Crystal Black Splice - Ice Iridium
Afbeelding

Dark Carbide Magnesium Switch - Black Iridium
Afbeelding

Carbon Juliet - Black Iridium
Afbeelding

Silver Crosshair - Dark Grey
Afbeelding

En nu heb ik eigenlijk nog wel zin om de collectie af te sluiten met een Gascan Small.. Alleen de kleur ben ik nog niet helemaal uit.. Nog eens effe aanzien!
Science of Performance!

tiest
Forum-lid HC
Berichten: 4199
Lid geworden op: 04 jun 2005 19:58

tiest 11 mar 2008 10:27

Leuke collectie:D Al wisten we dat al wel.

Die blauwe earscocks om die radar zijn echt te wauwie:P In welke kleuren zijn die allemaal los te verkrijgen eigenlijk?

Gascan S heb ik ook en zit wel erg fijn. Wit is wel de shit natuurlijk. Heb hem zelf in Deze kleur:
[img=http://mi.oakley.com/images/catalog/gen ... 1188603013]

Heb in London ook nog ff de LondonPolice editie op gehad. Die is echt briljant. Vond het alleen wat nutteloos om 2 Gascans te hebben.

[img=http://mi.oakley.com/images/catalog/gen ... 1199475916]

daveke
Forum-lid
Berichten: 1249
Lid geworden op: 18 jan 2006 08:50

daveke 11 mar 2008 15:27

Welke kleuren er zijn kun je precies terug vinden op de Oakley Site. Weet ik zo precies ook niet, Ik twijfel zo hard tussen de witte, zwarte en die bruine met text.. ik weet het echt nog niet.

Het verschil is dat de damesmodellen geen "gat" in het pootje hebben zitten en dus rechte pootjes hebben. Vallen ook ietsje kleiner uit.
Science of Performance!

Plaats reactie