Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!
-
lucnoa
- Forum-lid
lucnoa
14 nov 2009 09:22
bosna schreef:lucnoa schreef:Refie schreef:Ga je hem toch daar halen... gezellig met de boot... je zou niet de eerste zijn....
Iedereen gaat zijn specialized maar halen waar hij of zij het zelf wil ! Ik heb er mijn buik van vol en ga hem nergens meer halen !
je hebt gelijk niet meer doen , en hier ook niet meer komen zeuren dan he?
Als jij dit zeuren noemt ? Als je zelf zoiets moest meemaken met één of ander fietsmerk , dan zou ik jou is willen bezig horen !
Ik ben over dit merk niet meer te spreken en ik hoop echt dat er niemand op het forum dit niet meer meemaakt ! Een verwittigd man is er twee waard hé . En denk maar niet dat ik dit alleen heb voorgehad , ken er twee persoonlijk met een Roubaix die dit ook voorhadden ( waarvan er zelfs één terecht is gekomen op de spoedafdeling van het ziekenhuis door een valpartij omwille van dit probleem !!! . En bij de Roubaix hebben ze het probleem zelfs erkend ! Maar er iets aan doen ? En over problemen met een tarmac is er hier op het forum ook al wel wat geschreven door anderen en ik heb er al pb over gehad ook . En bij elke fiets of eender wat dan ook er op de markt komt zal er wel eens een slechte of één met een fout aan zijn ! Maar los het dan op met garantie !!!
Ps dit is niet zeuren , maar toekomstige kopers is goed laten nadenken en verwittigen !!!
-
enrico-s-works
- Forum-lid
enrico-s-works
14 nov 2009 12:37
Dan bij deze een bericht van een wel tevreden Specialized rijder zonder problemen (tot op heden, je weet maar nooit he?);
Net voor het eerst een SL3 frame in de handen gehouden, erg fraai. Was een 58cm frame in Quickstep kleuren. Dit was het eerste frame dat mijn LBS binnen heeft gekregen. Ze gaan 'm opbouwen met DA en Zip wielen en dan de winkel in.
Mochten er forum gebruikers zijn met interesse? Stuur me dan een PM en ik reply je de naam van mijn LBS. Ik doe dat niet in deze post omdat ik niet 'verdacht' wil worden van belangen. Ik ben niet anders dan een zeer tevreden klant en hoop hier een mede Specialized rijder blij mee te kunnen maken. Ik moet zelf nog een aantal weken wachten en dan is de mijne ook binnen.
-
lucnoa
- Forum-lid
lucnoa
14 nov 2009 15:01
Enrico-S-works schreef:Dan bij deze een bericht van een wel tevreden Specialized rijder zonder problemen (tot op heden, je weet maar nooit he?);
Net voor het eerst een SL3 frame in de handen gehouden, erg fraai. Was een 58cm frame in Quickstep kleuren. Dit was het eerste frame dat mijn LBS binnen heeft gekregen. Ze gaan 'm opbouwen met DA en Zip wielen en dan de winkel in.
Mochten er forum gebruikers zijn met interesse? Stuur me dan een PM en ik reply je de naam van mijn LBS. Ik doe dat niet in deze post omdat ik niet 'verdacht' wil worden van belangen. Ik ben niet anders dan een zeer tevreden klant en hoop hier een mede Specialized rijder blij mee te kunnen maken. Ik moet zelf nog een aantal weken wachten en dan is de mijne ook binnen.
Oei , ik zie dat er ook specialized verkopers op het forum zitten die er blijkbaar niet mee omkunnen dat iemand zijn mening zegt !
Natuurlijk zullen er ook specialized klanten zijn die tevreden zijn !!! En die zullen er zelfs veel zijn ! Ken genoeg mensen die er heel tevreden over zijn ! Maar ken er zoals eerder gezegd ook die niet tevreden zijn en die laten ze gewoon in de kou staan en dit zou naar mening niet mogen voor zo een merk !!!
-
enrico-s-works
- Forum-lid
enrico-s-works
14 nov 2009 17:32
@Lucnoa: Ik ben geen Specialized verkoper. Ik zit niet eens in de fietsenbranche. Ik zit overigens wel in de verkoop en probeer de verkoopgroep zo goed mogelijk te laten functioneren, maar dit dan weer in een heeeeeeeeeeeel ander vakgebied (check:
www.modelec.nl).
Doe eens niet zo gefrustreerd naar mij toe zeg en lees de hele tekst goed. Ik meld dit aan de forumleden die wel interesse hebben in het merk en dan speciaal de SL3. Ik heb er namelijk van genoten om dit frame nu eens in het echt te zien en van alle kanten te kunnen bekijken.
Uiteraard mag je wel je mening geven. En ik moet eerlijk zeggen; als ze je zo in de kou hebben laten staan is dat en slechte zaak, maar eerlijk is eerlijk: wij lezen alleen jou kant van de zaak en interpretatie van het gebeurde. Maar ondertussen heb je duidelijk genoeg gemaakt dat jij niets meer met Specialized te maken wilt. Hoe vaak wil je je punt nog maken?
-
lucnoa
- Forum-lid
lucnoa
14 nov 2009 18:30
Enrico-S-works schreef:@Lucnoa: Ik ben geen Specialized verkoper. Ik zit niet eens in de fietsenbranche. Ik zit overigens wel in de verkoop en probeer de verkoopgroep zo goed mogelijk te laten functioneren, maar dit dan weer in een heeeeeeeeeeeel ander vakgebied (check:
http://www.modelec.nl).
Doe eens niet zo gefrustreerd naar mij toe zeg en lees de hele tekst goed. Ik meld dit aan de forumleden die wel interesse hebben in het merk en dan speciaal de SL3. Ik heb er namelijk van genoten om dit frame nu eens in het echt te zien en van alle kanten te kunnen bekijken.
Uiteraard mag je wel je mening geven. En ik moet eerlijk zeggen; als ze je zo in de kou hebben laten staan is dat en slechte zaak, maar eerlijk is eerlijk: wij lezen alleen jou kant van de zaak en interpretatie van het gebeurde. Maar ondertussen heb je duidelijk genoeg gemaakt dat jij niets meer met Specialized te maken wilt. Hoe vaak wil je je punt nog maken?
Enrico-S-works :Ik zeg toch niet dat jij in de fietsverkoop zit , ik zeg dat er hier op het forum in de fietsverkoop zitten !!!
-
tiest
- Forum-lid HC
tiest
14 nov 2009 19:19
Ja meer als genoeg zitten er hier? Sowhat?
Ik vind het nog steeds een raar verhaal, kan me er niet zo'n voorstelling van maken eigenlijk(wat en waar het dan zo ontzettend trilt)
-
bosna
- Forum-lid
bosna
14 nov 2009 20:39
TiesT schreef:Ja meer als genoeg zitten er hier? Sowhat?
Ik vind het nog steeds een raar verhaal, kan me er niet zo'n voorstelling van maken eigenlijk(wat en waar het dan zo ontzettend trilt)
het is gewoon een brompot !
ik rij ook met een roubaix en heb nog geen trilling gevoeld of gehoord .
komt natuurlijk door de zert inzet stukken in de vork.
fiets is perfect !!
-
roeieber
- Forum-lid
roeieber
14 nov 2009 20:58
YES!
Mijn frame is er en wordt komende week opgebouwd.
Foto's zsm, heb alleen wat weinig tijd om hem op te halen, ben vannacht vader geworden.
I Am SpeCiAliZed
-
roeieber
- Forum-lid
roeieber
14 nov 2009 21:01
TiesT schreef:Ja meer als genoeg zitten er hier? Sowhat?
Nu je het zegt, had afgelopen jaar bij Parijs - Roubaix ook regelmatig last van een trillend frame.
I Am SpeCiAliZed
-
ritchy
- Forum-lid
ritchy
15 nov 2009 04:55
Roeieber schreef:YES!
Mijn frame is er en wordt komende week opgebouwd.
Foto's zsm, heb alleen wat weinig tijd om hem op te halen, ben vannacht vader geworden.
Dubbel gefeliciteerd dan maar!
Nicht loelen, radfahren!
-
lucnoa
- Forum-lid
lucnoa
15 nov 2009 08:39
bosna schreef:TiesT schreef:Ja meer als genoeg zitten er hier? Sowhat?
het is gewoon een brompot !
ik rij ook met een roubaix en heb nog geen trilling gevoeld of gehoord .
komt natuurlijk door de zert inzet stukken in de vork.
fiets is perfect !!
Je zou wel voor minder een brompot worden als je een fiets koopt waarvan het frame alleen al 1500 kost en je kan hem niet gebruiken waarvoor je hem hebt gekocht ! Namelijk voor te fietsen in het hooggebergte omdat er mee afdalen levensgevaarlijk is !
-
tiest
- Forum-lid HC
tiest
15 nov 2009 09:19
Ja, dat had je inmiddels wel duidelijk gemaakt.