Droomfiets
-
- Forum-lid
Die Ridley.....wow...kwijlen zeg. SUPERRRRRRR!!!!:p:p:p
*** Pinarello Prince Tribute to the Green***
*** Focus Black Raider Limited Edition ***
Niet het talent, de snelheid, de kracht bepaald of je overwint.
Alfa hulp? JA...de 24 in een krat uit Schinnen...
*** Focus Black Raider Limited Edition ***
Niet het talent, de snelheid, de kracht bepaald of je overwint.
Alfa hulp? JA...de 24 in een krat uit Schinnen...
-
- Forum-lid
Die noah is echt super, nog sram red er op en hij is perfect
-
- Forum-lid
Die Noah ziet er goed uit, maar dan wel met zwarte onderdelen, en banden.
[quote="Ultimate CF"]Die Noah ziet er goed uit, maar dan wel met zwarte onderdelen, en banden. [/quote]
Inderdaad! Afmonteren met puur en alleen zwarte onderdelen, Rock Racing setje bestellen en karre maar!!!
Frame is inderdaad VET cool!
Inderdaad! Afmonteren met puur en alleen zwarte onderdelen, Rock Racing setje bestellen en karre maar!!!
Frame is inderdaad VET cool!
Niets is wat het lijkt..
-
- Forum-lid
- Supergrover
- Forum-lid HC
[quote="GastheerG"]
Op de Delta remmen ben ik wel een beetje uitgekeken want daar heb ik zelf iets te lang mee gefietst. Maar dan zet ik er wel een paar Cobaltos op. Blauwe steentje dan wel vervangen door een zwarte natuurlijk![/quote]
Uitgekeken, echt??
ik vind die deltaremmen nog steeds geweldig.
(ga er toch een keertje naar op zoek...)
Op de Delta remmen ben ik wel een beetje uitgekeken want daar heb ik zelf iets te lang mee gefietst. Maar dan zet ik er wel een paar Cobaltos op. Blauwe steentje dan wel vervangen door een zwarte natuurlijk![/quote]
Uitgekeken, echt??
ik vind die deltaremmen nog steeds geweldig.
(ga er toch een keertje naar op zoek...)
-
- Forum-lid
[quote="RoadKill21"]
Verder heb ik nog een fiets van mijn vader (hij is 10jaar geleden overleden, dus extra emotionele waarde) die ik binnenkort eens opnieuw wil gaan opbouwen.
[/quote]
Helaas, het frame is niet meer te redden, naast de voorvork al vervangen diende te worden is de achtervork ook op Dus gaat hij maar aan de muur en "vervelend genoeg" zoeken naar een ander frame...
Verder heb ik nog een fiets van mijn vader (hij is 10jaar geleden overleden, dus extra emotionele waarde) die ik binnenkort eens opnieuw wil gaan opbouwen.
[/quote]
Helaas, het frame is niet meer te redden, naast de voorvork al vervangen diende te worden is de achtervork ook op Dus gaat hij maar aan de muur en "vervelend genoeg" zoeken naar een ander frame...