Vandaag gefietst in 2012
Amsterdam - Ouderkerk - Baambrugge - Loenersloot - Vreeland - Ankeveen - Fransche Kamp - 's Graveland - Weesp - Muiden - Diemen - Amsterdam
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
Na alle regen van de afgelopen twee dagen vandaag aan het eind van de dag met D75 de Alpe d' Huez op gefietst. Het was weer even wennen, maar wel m'n pr met 17 minuten verbeterd naar 1.03 . Hopen op wat beter weer vanaf morgen, want ik vond afdalen in de mist toch best fris...
-
- Forum-lid
Mooie foto's, Timo!timo2.0 schreef:Amsterdam - Ouderkerk - Baambrugge - Loenersloot - Vreeland - Ankeveen - Fransche Kamp - 's Graveland - Weesp - Muiden - Diemen - Amsterdam
Er zijn jaren geweest dan nam ik daar geen genoegen mee maar nu zou ik er voor tekenen . Mooie tijd! Top!lien schreef:de Alpe d' Huez op gefietst. .......maar wel m'n pr met 17 minuten verbeterd naar 1.03
Zelf vandaag gewoon 60km woon werk. Nog niet de zomer waar we op hopen. Gister met de Retro Ronde een bui en fris. Zaterdag flink wind. Laten we op een lange nazomer rekenen
-
- Forum-lid
Vanavond genoten van de ondergaande zon en even de verlichting getest voor komende vrijdag.
Rondje van 60 km gedaan. Door de draaiende wind echter > 3/4 van de rit wind (schuin) tegen gehad, dat was een beetje jammer. Maar 28,3 gemiddeld is voor mijn doen respectabel in zo'n situatie..
Freude am Fahren
Giant TCR 1 '11
Giant TCR 1 '11
Vanochtend naar kantoor in Den Haag, vanmiddag lekker de tijd voor een rit. Draaien en keren door het Westland met een korte stop in Naaldwijk.
Gestopt op het plein bij de tent van Tour du Jour. Helaas kan je (in tegenstelling tot vorig jaar) geen los kaartje kopen om de uitzending bij te wonen.
Er zijn alleen arrangementen voor bedrijven te koop à 1250 euro voor 10 kaarten. Jammer dat RTL de sport van het volk heeft verkwanseld aan de commercie!
Ritje was toch weer goed voor iets meer dan 50 kilometer.
Route
Naaldwijk
Gestopt op het plein bij de tent van Tour du Jour. Helaas kan je (in tegenstelling tot vorig jaar) geen los kaartje kopen om de uitzending bij te wonen.
Er zijn alleen arrangementen voor bedrijven te koop à 1250 euro voor 10 kaarten. Jammer dat RTL de sport van het volk heeft verkwanseld aan de commercie!
Ritje was toch weer goed voor iets meer dan 50 kilometer.
Route
Naaldwijk
Eindelijk weer eens een windvrije training gedaan.
Rondje door de polder met een stukje inteval training op de Stichtse brug. 10 keer de brug op rammen en daarna nog een uurtje D1 gedaan. Tevreden over het gemiddelde. 32,1 kmh.
Rondje door de polder met een stukje inteval training op de Stichtse brug. 10 keer de brug op rammen en daarna nog een uurtje D1 gedaan. Tevreden over het gemiddelde. 32,1 kmh.
Live fast; die young. mijn blog
De schoolvakanties zijn begonnen dus vandaag een blokje met m'n dochter.
Zondag al in Belgie met elkaar de Retro Ronde gefietst dus nu gewoon lekker in de buurt. Het Groen Hart!
Was overigens overal lekker rustig. Waaide wel iets maar was in onze ogen prima fiets weer. Toch maar een enkeling op toch vrij populaire routes.
In de finale een echte Hollandse Ristoro
Daarna in galop richting huis
Nog even een stukje onverhard
Want dan kan je nog een stukje varen
Het moet met kinderen immers wel leuk blijven
Daarna een uurtje onkruid wieden NU TOUR KIJKEN
Zondag al in Belgie met elkaar de Retro Ronde gefietst dus nu gewoon lekker in de buurt. Het Groen Hart!
Was overigens overal lekker rustig. Waaide wel iets maar was in onze ogen prima fiets weer. Toch maar een enkeling op toch vrij populaire routes.
In de finale een echte Hollandse Ristoro
Daarna in galop richting huis
Nog even een stukje onverhard
Want dan kan je nog een stukje varen
Het moet met kinderen immers wel leuk blijven
Daarna een uurtje onkruid wieden NU TOUR KIJKEN
Lekker rondje Drenthe gemaakt! Goed voor 100 km. Gemiddeld 30,5 km/uur, solo in D2 waar ik niet ontevreden mee was, zeker niet gezien het benauwde weer. Ook nog eventjes over de straat gereden die vernoemd is naar mijn overgrootvader...
-
- Forum-lid
Mooie foto's, heren!