Grappig toch, Wout is een halve hollander, en Mathieu is een halve Vlaming met de genen van Poupou.
The show must go on

Fiets Magazine nr. 3-2025 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
De nieuwe Eddy is er al, alleen die zit even in de revisie.daniel1975 schreef: ↑22 sep 2020 21:33 Ollanders zijn denk ik net een fractie nuchterder en kijken er zakelijker naar.
In Belgie zoeken ze nog steeds naar de nieuwe Eddy en dit is kandidaat nummer zoveel.....
Niet met zekerheid volgens Eddy...mao schreef: ↑23 sep 2020 07:46De nieuwe Eddy is er al, alleen die zit even in de revisie.daniel1975 schreef: ↑22 sep 2020 21:33 Ollanders zijn denk ik net een fractie nuchterder en kijken er zakelijker naar.
In Belgie zoeken ze nog steeds naar de nieuwe Eddy en dit is kandidaat nummer zoveel.....
(Hoort eigenlijk in het taaltopic)
Ik mis nog steeds de passende uitleg en voorbeeld wat betreft Wout van Aert.Roelants schreef: ↑23 sep 2020 13:02(Hoort eigenlijk in het taaltopic)
"2. Schrijf in Belgische familienamen losse voorzetsels en lidwoorden altijd zoals ze in het geboorteregister en op de identiteitskaart staan.
mevrouw Van den Bossche, Anna Van den Bossche, A. Van den Bossche, mevrouw De Jaeger-Van den Bossche
3. Schrijf in Nederlandse familienamen losse voorzetsels en lidwoorden klein als er een voornaam, initiaal of andere familienaam aan voorafgaat. In andere gevallen krijgt het eerste woord wel een hoofdletter.
zonder hoofdletter
Anna van den Bos, A. van den Bos, Anna de Jager-van den Bos
met hoofdletter
mevrouw Van den Bos, mevrouw De Jager-van den Bos"